افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
4

در بهار با کت های تیره خداحافظی کنید و استایل خود را با رنگ های پاستلی بسازید. اینها اصول اولیه برای تنظیم آن هستند.

  • کد خبر : 19076
در بهار با کت های تیره خداحافظی کنید و استایل خود را با رنگ های پاستلی بسازید.  اینها اصول اولیه برای تنظیم آن هستند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز رنگ‌های پاستلی یکی از جذاب‌ترین رنگ‌های بهار و تابستان هستند که می‌توانید با استفاده از آن ظاهری جدید و شیک برای خود ایجاد کنید، البته باید روش‌های زیبای ترکیب آن را یاد بگیرید، مخصوصاً اگر از آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می‌دهند. رنگ‌های […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز رنگ‌های پاستلی یکی از جذاب‌ترین رنگ‌های بهار و تابستان هستند که می‌توانید با استفاده از آن ظاهری جدید و شیک برای خود ایجاد کنید، البته باید روش‌های زیبای ترکیب آن را یاد بگیرید، مخصوصاً اگر از آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می‌دهند. رنگ‌های تیره و رنگ‌های خنثی. ممکن است برای راه‌اندازی آن کمی چالش داشته باشید.

رنگ هایی مانند کاراملی روشن، صورتی روشن، آبی روشن، هلویی، نعنایی روشن، بنفش روشن، موزی، نارنجی ملایم و غیره. رنگ های پاستلی هستند به طور کلی، اگر رنگ سفید را در چرخه رنگ اضافه کنید، آنها را پاستلی کرده اید.

قرص مناسب را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید

رنگ های پاستلی طیف وسیعی دارند، بنابراین بسیار مهم است که بدانید کدام یک از این رنگ ها را بیشتر دوست دارید که در این قسمت قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم.

اگر رنگ پوست شما روشن است، رنگ های آبی، نارنجی و بنفش پاستلی برای شما مناسب است. برای ست کردن این رنگ‌ها، کافی است عناصر خنثی مانند خاکستری را به استایل خود اضافه کنید.

اگر رنگ پوست شما متوسط ​​است، رنگ های صورتی پاستلی، سبز و زرد برای شما مناسب است. اگر خاکستری تیره در کنار این رنگ ها قرار گیرد ترکیب رنگ زیبایی را به شما می دهد.

اگر رنگ پوست شما تیره است، رنگ های بنفش و زرد پاستلی برای شما مناسب است. البته با توجه به رنگ تیره پوست، استفاده از پارچه های روشن برای جلوه بیشتر توصیه می شود.

ایده هایی برای ترکیب رنگ های پاستلی

رنگ های پاستلی در کنار رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری و خاکستری، پالت جذابی را برای شما ایجاد می کنند. اگر می خواهید به استایل خود رنگ و درخشش بیشتری بدهید، می توانید یکی از لباس هایی مانند شال و روسری یا کیف و کفش را در رنگ های روشن و گرم مانند قرمز انتخاب کنید. در ادامه این مقاله شما را با چند مدل لباس پاستلی آشنا می کنیم.

1645554

قرص با قرص

ترکیب پیکاپ ها با هم استایل بسیار جذابی برای شما ایجاد می کند. به عنوان مثال، یک کت آبی آسمانی با شلوار و روسری لیمویی رنگ و کفش های آبی روشن قطعا شما را به یک خانم زیبا تبدیل می کند. از ترکیب سبز نعنایی با آبی روشن و هلویی با لیمو غافل نشوید. استفاده از این ترکیب ها جسارت زیادی می خواهد پس اگر برای اولین بار می خواهید از پاستل در استایل خود استفاده کنید بهتر است پاستیل با پاستل را انتخاب نکنید.

IMG_20220312_173847

پاستیل با جین

شلوار یا دامن جین، از جین جین سرمه ای تا جین آبی کم رنگ، جلوه خاصی به رنگ های پاستلی می دهد. می توانید تمام رنگ های پاستلی را با شلوار جین امتحان کنید. بنابراین شلوار جین گزینه خوبی برای ترکیب با کت پاستلی است.

a3b284d6fa59758c555fa7f309923008

ترکیب پاستلی با رنگ های خنثی

اگر در سبک پاستلی تازه کار هستید، بهتر است از رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری و بژ در ظاهر خود استفاده کنید. مانتو صورتی را با شلوار طوسی و شال ترکیب کنید مطمئنا از نتیجه راضی خواهید بود.

220905029_1434275320274498_4276650918762138769_n

برای لوازم جانبی خود از پاستل استفاده کنید

اگر هنوز اعتماد به نفس پوشیدن رنگ های پاستلی را ندارید، می توانید از لوازم جانبی شروع کنید. به گزارش شایانانیوز، شال و روسری، شال گردن، کلاه، جواهرات و کیف گزینه های خوبی برای افزودن رنگ های پاستلی به تیپ شما هستند.

شما

5b9136

اینگونه با رنگ های پاستلی آرایش کنید

اگر لباس شما پاستل است، از پوشیدن رنگ های روشن خودداری کنید. در عوض، آرایش خود را با رنگ های خنثی و گرم کاملاً مینیمالیستی نگه دارید. برای مثال از یک سایه چشم با رنگ های گرم و یک رژ لب با رنگ روشن و طبیعی استفاده کنید. آرایش پاستلی هم با لباس های پاستلی و هم با لباس های رنگ خنثی زیبا به نظر می رسد. انتخاب رنگ لاک که دقیقاً همرنگ لباس باشد یا با آن تضاد داشته باشد جلوه بسیار خوبی به استولتون شما می دهد.

روند-1

لاک-ناخن-کوتاه-با-رنگ های پاستلی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.