افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

در این سفر موضوع کشت فراسرزمینی/ تبادل پتروشیمی در ازای کالاهای اساسی پیگیری شد.

  • کد خبر : 27246
در این سفر موضوع کشت فراسرزمینی/ تبادل پتروشیمی در ازای کالاهای اساسی پیگیری شد.

پاسخ | | کد خبر: 1498376 برای دیگران ارسال کنید | چاپ رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از سفر به سه کشور آفریقایی گفت: در این سفر کشت فراسرزمینی پیگیری شد; زمینه خوبی برای تولید کالاهای اساسی وجود دارد و عملیات پاکسازی را در نظر داریم تا در ازای پتروشیمی، کالاهای اساسی را از آنها […]

رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از سفر به سه کشور آفریقایی گفت: در این سفر کشت فراسرزمینی پیگیری شد; زمینه خوبی برای تولید کالاهای اساسی وجود دارد و عملیات پاکسازی را در نظر داریم تا در ازای پتروشیمی، کالاهای اساسی را از آنها بگیریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، آیت الله رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از سفر به سه کشور آفریقایی گفت: تقویت روابط اقتصادی و تجاری یکی از بخش های این سفر بود. آنها محصولات دانش بنیان ما را مطالبه کردند و نکته بعدی بحث تامین مواد اولیه با قیمت مناسب بود، کشت فراساحلی در این سفر دنبال شد. زمینه خوبی برای تولید کالاهای اساسی وجود دارد و عملیات پاکسازی را در نظر داریم تا در ازای پتروشیمی، کالاهای اساسی را از آنها بگیریم.

وی افزود: در زمینه ارتباطات علمی و فناوری نیز دفاتری در 3 کشور برای آشنایی با فناوری های ایرانی افتتاح شد.

رئیس جمهور بخش بعدی این سفر را روابط عمومی خواند و گفت: در 3 کشور تا جایی که فرصت داشتیم روابط عمومی و نخبگانی داشتیم و با فعالان اقتصادی و افرادی که آمادگی تقویت بازار بین ایران را داشتند جلساتی داشتیم. . و آفریقا، و زمینه خوبی برای همکاری فراهم کرد.

وی ادامه داد: فعالان اقتصادی مشکلاتی داشتند که دوستان ما پیگیری کردند و مقرر شد موانع را برطرف کنیم تا بتوانیم بیش از پیش با آفریقا کار کنیم.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و نه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.