افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

در این استان خوابیدن در چادر ممنوع بود

  • کد خبر : 191242
در این استان خوابیدن در چادر ممنوع بود

به گزارش خبرآنلاین، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بر لزوم اعلام نرخ استاندارد اسکان و ارائه خدمات به گردشگران در استان تاکید کرد و گفت: هر نوع خوابیدن در چادر ممنوع خواهد بود. فارس در گزارشی نوشت: استان مازندران همه روزهای سال پذیرای گردشگران دور و نزدیک است اما در نوروز و […]

به گزارش خبرآنلاین، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بر لزوم اعلام نرخ استاندارد اسکان و ارائه خدمات به گردشگران در استان تاکید کرد و گفت: هر نوع خوابیدن در چادر ممنوع خواهد بود.

فارس در گزارشی نوشت: استان مازندران همه روزهای سال پذیرای گردشگران دور و نزدیک است اما در نوروز و تابستان جمعیت بیشتری دارد. برای ارائه خدمات به گردشگران، ستاد خدمات سفر در استان فعال می شود و مسئولان کمیته های مختلف چالش ها را بررسی و خدمات را در خصوص نحوه ارائه خدمات به مسافران تقویت می کنند.

از جمله موضوعات مهم مطرح شده در ستاد خدمات سفر، در این راستا، حسین ایزدی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اظهار داشت: اولین جلسه ستاد خدمات سفر و تشکیل سیزده کمیته در سال 1396 برگزار شده است. متناسب با نیاز خود استان و مصادف با ماه مبارک رمضان.

* مازندران مقصد گردشگری است

وی افزود: با توجه به همجواری استان مازندران با مرکز این استان اولین مقصد نوروزی و سایر مسافران تعطیلات هستند و تصمیم لازم را در طرح پیش بینی تعداد زیادی از گردشگران در این ایام در مازندران گرفتیم. . .

*بازگشایی 24 ساعته مساجد مازندران در نوروز 1403

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه موضوع مهم بازگشایی مساجد استان به صورت شبانه روزی است، افزود: از جمله برنامه ها ساماندهی سرویس های بهداشتی رستوران های بین راهی است. به مساجد

ایزدی با اشاره به حضور گروه بازرسی در اقامتگاه های گردشگری گفت: در بحث کنترل بازار مقرر شد با توجه به حضور مسافران نانوایی ها به صورت کشیک فعال شوند.

*مدیر رستوران

وی ادامه داد: در بحث فعالیت رستوران ها طی جلسه ای مقرر شد برنامه ریزی های لازم در رابطه با فعالیت رستوران های دارای مجوز خدمات رسانی به مسافران انجام شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اعلام اینکه اقلام مربوط به ایام نوروز و رمضان باید در ورودی و خروجی شهرها باشد، تصریح کرد: همچنین در خصوص برنامه های فرهنگی مناسب باید تمهیدات لازم اندیشیده شود. برای این ایام و ارائه خدمات برای موکب های مذهبی.

*نیاز به تبلیغ نرخ متعارف به گردشگران

ایزدی با تاکید بر لزوم اعلام نرخ استاندارد برای اسکان و ارائه خدمات به گردشگران خاطرنشان کرد: هر نوع خوابیدن در چادر ممنوع خواهد بود.

*دفتر ستاد خدمات مسافرتی مختص نوروز نیست.

وی با بیان اینکه ستاد خدمات سفر مختص نوروز نیست، یادآور شد: ستاد خدمات سفر باید به صورت دائمی فعال باشد; چرا با هر تعطیلی شاهد حضور مسافران در استان مازندران خواهیم بود؟

* فعالیت بازارهای صنایع دستی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: برنامه ریزی های لازم در خصوص بازارچه های صنایع دستی و تخفیف موزه ها در ایام نوروز در دستور کار قرار دارد.

۲۳۳۲۳۶

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.