افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

در انتظار خبر بزرگ: قلی زاده عاشق پرسپولیس می شود

  • کد خبر : 335277
در انتظار خبر بزرگ: قلی زاده عاشق پرسپولیس می شود

به گزارش رکنا، مدیرعامل پرسپولیس خبر مهمی داد و اعلام کرد که باشگاه علی قلی زاده موافقت خود را با جدایی اعلام کرده است: یکی دو بار با عظمتش علی صحبت کردیم [قلی زاده] او به هر طریقی علاقه زیادی به حضور در پرسپولیس دارد. او 7، 8 سال پیش در سایپا با من بود […]

به گزارش رکنا، مدیرعامل پرسپولیس خبر مهمی داد و اعلام کرد که باشگاه علی قلی زاده موافقت خود را با جدایی اعلام کرده است: یکی دو بار با عظمتش علی صحبت کردیم [قلی زاده] او به هر طریقی علاقه زیادی به حضور در پرسپولیس دارد. او 7، 8 سال پیش در سایپا با من بود و از نوجوانی در این تیم بود. او پسر بسیار منظم و خوبی است و به فوتبال پرسپولیس علاقه دارد.

وی همچنین افزود: شباهت های زیادی بین او و میلاد محمدی وجود دارد. او پیشنهادهای متعددی از ایران دریافت کرده اما گفته است که فقط در ایران برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

درویش درباره سرنوشت این بازیکن گفت: باشگاهش اوایل هفته یک بار با جدایی او موافقت کرد اما دوباره او را به جلسه دعوت کردند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره این جلسه توضیح داد: ایشان امروز جلسه ای داشتند و ظاهرا جلسه دیگری دارند که به فردا موکول شد. ما منتظریم ببینیم آیا باشگاه به قولی که در روزهای پنجشنبه و جمعه به ما داده بود مبنی بر آزادی او بعد از بازی چند روز پیش عمل می کند یا خیر.

وی در پایان گفت: بی صبرانه در خدمت آقای علی قلی زاده هستیم. تفاوت بازیکنان ما با دیگران این است که دیگران به دنبال منافع مالی می روند اما بازیکنان ما به دنبال دل خود هستند و وقتی همدلی و همدلی بیشتر باشد احتمال موفقیت بیشتر می شود.

به نظر می رسد در روزهای آینده نقش این انتقال بزرگ مشخص شود و در صورت تایید، پرسپولیس جایگزین مناسبی برای مهدی ترابی در ترکیب خود داشته باشد.

قلی زاده در صورت حضور در پرسپولیس پس از میلاد محمدی دومین لژیونری خواهد بود که پیراهن آبی تیمش را با لباس پرسپولیس به تن می کند. ماموریت بزرگی که پرسپولیس را به ستاره ترین تیم لیگ تبدیل می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=335277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.