افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

در اصفهان 3 شهر با بالاترین تخلف سرعت معرفی شدند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 381055
در اصفهان 3 شهر با بالاترین تخلف سرعت معرفی شدند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

ماریا فردی وی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس جمع بندی اطلاعات ترافیکی ثبت شده در شهریور ماه سال جاری از طریق سامانه های پلاک خوان و تردد شمار آنلاین در محورهای مواصلاتی استان، میانگین تردد ساعتی به 382 خودرو در ساعت رسیده است. که نسبت به ماه قبل 4 عدد بوده […]

ماریا فردی وی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس جمع بندی اطلاعات ترافیکی ثبت شده در شهریور ماه سال جاری از طریق سامانه های پلاک خوان و تردد شمار آنلاین در محورهای مواصلاتی استان، میانگین تردد ساعتی به 382 خودرو در ساعت رسیده است. که نسبت به ماه قبل 4 عدد بوده است. درصد افزایش یافته است.

مدیر مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: مجموع تردد ثبت شده پلاک های مشاهده شده توسط سامانه های ثبت تخلفات رانندگی 33 میلیون و 702 هزار و 179 دستگاه خودرو بوده که با تعداد ۳میلیون و 101502 ماشین منحصر به فرد وجود دارد. کل تردد خودروهای پلاک استان اصفهان در سایر استان ها 36 میلیون و 621 هزار و 787 پلاک معادل 3 میلیون و 777 هزار و 77 دستگاه خودروی منحصر به فرد است.

وی تصریح کرد: ساعت اوج ترافیک در روز پنجشنبه اول شهریور ماه از ساعت 17 تا 18 با تردد 3 هزار و 439 ساعت است.

فردی وی با اشاره به افزایش 12 درصدی تردد ورودی به استان و همچنین افزایش 10 درصدی تردد خروجی از استان در شهریورماه نسبت به مرداد ماه، گفت: تردد ورودی به استان از ۲میلیون و 798 هزار و 476 ترانزیت در مرداد ماه به 3 میلیون و 134 هزار و 578 و خروج از استان ۲میلیون و از 801 هزار و 435 تردد در شهریور به 3 میلیون و 68 هزار و 449 رسیده است.

مدیر مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان افزود: درصد تردد ناوگان سنگین حدود 19 درصد از کل تردد گزارش شده است که نسبت به سال گذشته حدود 8 درصد کاهش داشته است. سال قبل ماه همچنین میانگین سرعت در جاده های استان در شهریور ۹۲.۹ کیلومتر بر ساعت بوده که نسبت به ماه قبل ۲ درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین ترافیک در 5 محور اصفهان، فلورجان، شهرضا، تیران و بیماری کرون و شاهین شهر و میمه به ثبت رسیده است. بیشترین میانگین سرعت به ترتیب در 5 محور کاشان، نایین، فلورجان، زرین شهر و گلپایگان ثبت شد.

فردی وی افزود: بیشترین ترافیک در محورهای اصفهان – بهارستان (رفت و برگشت)، اتوبان اصفهان – زرین شهر (فلورجان) (رفت و برگشت)، اصفهان – شهرزا (چهارراه مبارک) (رفت و برگشت)، تیران – نجف آباد رفت و برگشت است. ). و جاده کمربندی شرق اصفهان (جاده نایین – سپاهان شهر) (رفت و برگشت) گزارش شده است.

مدیر مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان به طور خاص تردد ناوگان سنگین بیان کرد: درصد بالاتری از تردد ناوگان سنگین به ترتیب در محورهاست رامشا – ابرکوه (رفت و برگشت)، نایین – سجزی (مربوط به توزین) (رفت و برگشت)، اصفهان – مورچه تو خوردی (پلیس راه) (رفت و برگشت)، مورچه خورت-میمه (از طریق تی نطنز- مورچه) تو خوردی) ( رفت و برگشت ) و میمه – دلیجان ( میمه ) ( رفت و برگشت ).

وی ادامه داد: همچنین بیشترین درصد متخلفان سرعت در شهرستان های نایین – اردستان (ت راه اردستان) (رفت و برگشت)، اصفهان – نجف آباد (فولادشهر – نجف آباد) (رفت و برگشت)، خمین – گلپایگان (رفت و برگشت) مشاهده می شود. رفت و برگشت، زرین شهر – سفید دشت (رفت و برگشت) و فرودگاه اصفهان (قهوه، جاوستان) (رفت و برگشت)، ثبت شده است.

فردی با بیان اینکه 49 درصد از پلاک های مشاهده شده در استان در شهریور ماه مربوط به قاچاق پلاک های محلی بوده و پلاک های استان های تهران، فارس، خراسان رضوی، چهارمحال بختیاری و خوزستان با 15 تردد بیشترین تردد را داشته اند. در استان اصفهان به ترتیب 7، 4، 4 و 4 درصد غیربومی بوده اند.

وی تصریح کرد: توزیع خودروهای پلاک اصفهان به ترتیب 25، 18، 11، 11 و 9 درصد در استان های قم، تهران، مرکزی، مازندران و خراسان رضوی است.

مدیر مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: 51 درصد پلاک های غیربومی در شهریور ماه امسال در استان اصفهان کمتر از یک روز دوام آورده و نسبت مجوزهای غیربومی است. ماندگاری کمتر از یک روز برای پلاک های 1 تا 3 روزه و 3 تا 7 روز برای خودروهای غیر بومی به ترتیب 20 و 15 درصد است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.