افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

در اردبیل 4 هزار و 560 میلیارد ریال خسارت پرداخت شد

  • کد خبر : 197081
در اردبیل 4 هزار و 560 میلیارد ریال خسارت پرداخت شد

فرامرز آزاد در گفت و گو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در 10 ماهه امسال بالغ بر 4 هزار و 560 میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است، اظهار داشت: این میزان خسارت در 205 هزار مورد پرداخت شده است و تلاش بر این بوده که رضایتمندی مردم تضمین شود. بیمه شدگان این بخش وی […]

فرامرز آزاد در گفت و گو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در 10 ماهه امسال بالغ بر 4 هزار و 560 میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است، اظهار داشت: این میزان خسارت در 205 هزار مورد پرداخت شده است و تلاش بر این بوده که رضایتمندی مردم تضمین شود. بیمه شدگان این بخش

وی خاطرنشان کرد: بیمه ایران استان اردبیل در سال گذشته برای 235 هزار پرونده 3 میلیارد و 456 میلیون ریال خسارت پرداخت کرده است.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل گفت: خسارات مالی و جانی ناشی از حوادث به ساکنین، میهمانان و نیروهای خدماتی و تاسیساتی در قالب بیمه مسئولیت هیئت های ساختمانی انجام می شود که مسئولیت ساختمانی را به مدت یک سال پوشش می دهد.

آزاد از پوشش مالی این بیمه برای خسارت وارده به اجناس داخل انبار و خودروهای موجود در پارکینگ، خسارت جانی و از کارافتادگی، هزینه های درمانی و جانی و مالی ناشی از ریزش نمای ساختمان خبر داد و تصریح کرد. : هنگام گرفتن این بیمه نامه نیازی به بیمه نیست، کارفرما مسئولیتی در قبال آسانسور و پارکینگ ندارد.

از تمدید جشنواره تخفیف بیمه ایران تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: در بخش‌های بیمه مهندسی تا سقف 30 درصد، حوادث انفرادی و مسئولیت حرفه‌ای، انواع بیمه‌های حمل و نقل و بیمه‌های صنعتی و غیرصنعتی آتش‌سوزی بیمه‌های صنعتی به بالا. تا 20 درصد، بیمه بدنه با پرداخت نقدی حق بیمه تا سقف 15 درصد و بیمه عمر و حوادث و همچنین بیمه عمر مدت انفرادی تا 10 درصد تخفیف می گیرند.

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل به طرح حمایت از خانه و خانواده اشاره کرد و گفت: این طرح در مواقع آتش سوزی، انفجار، صاعقه، سیل و آبگرفتگی، زلزله و… مدنظر بیمه ایران است.

آزاد تصریح کرد: بیمه آتش سوزی مراکز خرید و فروشگاه ها یکی دیگر از رویکردهای بیمه ایران است که در قالب ریسک های متعهد و پوشش های اجباری انجام می شود.

وی گفت: فرآیند دریافت آنلاین آسیب بدنی و خسارت شخص ثالث از طریق سامانه بیمه ایرانمان امکان پذیر است و مرکز منتخب اعلام خسارت خودرو از مرحله صدور تا پرداخت خسارت نزد بیمه شدگان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.