افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

در اردبیل ماهانه 400 میلیارد تومان مستمری پرداخت می شود

  • کد خبر : 179981
در اردبیل ماهانه 400 میلیارد تومان مستمری پرداخت می شود

افشین شیرزاد در گفت و گو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه 58 هزار و 560 نفر ماهانه از تامین اجتماعی استان اردبیل مستمری دریافت می کنند، تصریح کرد: تعداد مستمری بگیران وابسته به تامین اجتماعی استان اردبیل نیز 43 هزار و 725 نفر است. . مدیرکل بیمه اجتماعی استان اردبیل از برقراری مستمری بازنشستگی، […]

افشین شیرزاد در گفت و گو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه 58 هزار و 560 نفر ماهانه از تامین اجتماعی استان اردبیل مستمری دریافت می کنند، تصریح کرد: تعداد مستمری بگیران وابسته به تامین اجتماعی استان اردبیل نیز 43 هزار و 725 نفر است. .

مدیرکل بیمه اجتماعی استان اردبیل از برقراری مستمری بازنشستگی، بازماندگان و ازکارافتادگی در سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای سه هزار و ۷۹۰ نفر شاهد برقراری مستمری بازنشستگی، بازماندگان و از کارافتادگی بوده ایم.

شیرزاد افزود: تمام تلاش سازمان تامین اجتماعی بر این است که رضایت مستمری بگیران و بازنشستگان با پرداخت به موقع و ارائه خدمات مطلوب تر برای این افراد فراهم شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: میانگین پرداختی ماهانه بیمه بیکاری در این استان 10 میلیارد تومان است و برای پرداخت این مبالغ اقدامات قانونی انجام می شود.

شیرزاد میانگین پرداختی ماهانه تعهدات کوتاه مدت سازمان تامین اجتماعی را چهار میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: این پرداخت ها شامل کمک هزینه ازدواج، پروتز، غرامت حقوق و … است.

وی همچنین به بیمه شدگان ویژه تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: در مجموع بیش از هشت گروه حرفه ای و حرفه ای که از خدمات تامین اجتماعی استفاده می کنند با پرداخت ماهانه مبالغ تعیین شده مشمول بیمه ویژه هستند.

شیرزاد تعداد کل بیمه شدگان خاص تامین اجتماعی را 80 هزار و 795 نفر اعلام کرد و افزود: تعداد کل این بیمه شدگان با تابعیت خاص 138 هزار و 95 نفر است.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: از این تعداد بیشترین بیمه شده مربوط به قالیبافان و قالیبافان و کمترین بیمه شده مربوط به زنبورداران است.

مدیرکل بیمه های اجتماعی اردبیل از پوشش بیمه ای دو هزار کارفرمای صنفی، 838 خادمان مساجد، 18 هزار و 482 راننده و 8 هزار و 920 بیمه شده اختیاری خبر داد و ادامه داد: 16 هزار و 382 نفر در استان اردبیل کارگران ساختمانی از بیمه مزایای تعریف شده بهره مند می شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.