افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

در اراک عملیات اجرایی پارک ویژه کودکان اوتیسم آغاز شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 408407
در اراک عملیات اجرایی پارک ویژه کودکان اوتیسم آغاز شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا محمودی بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح پنج پروژه عمرانی شهرداری اراک به مناسبت هفته فرهنگی اراک اظهار داشت: در سال 1385 در سال 1395 در شهرداری اراک به بهره برداری رسید. اوتیسم اراک در زمینی به مساحت 4000 متر مربع احداث می شود و برای این منظور 150 میلیارد ریال […]

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا محمودی بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح پنج پروژه عمرانی شهرداری اراک به مناسبت هفته فرهنگی اراک اظهار داشت: در سال 1385 در سال 1395 در شهرداری اراک به بهره برداری رسید. اوتیسم اراک در زمینی به مساحت 4000 متر مربع احداث می شود و برای این منظور 150 میلیارد ریال وام پیش بینی شده است.

با اشاره به شناسایی 300 کودک با اوتیسم و سایر اختلالات روانی افزود: تامین زیرساخت های لازم برای این جامعه مورد توجه ویژه است.

شهردار اراک با اشاره به اینکه برای افتتاح پنج پروژه عمرانی شهرداری اراک 285 میلیارد ریال هزینه شده است گفت: پنج پروژه عمرانی شامل دستگاه است. او گفت پرس تولید انواع جداول و قطعات بتنی با اعتبار 150 میلیارد ریال مخزن سوخت 48 هزار لیتری ستاد بحران جهت استفاده در مواقع بحران و اضطرار با اعتبار 12 میلیارد ریال. پردازش دسته ای تولید بتن با ظرفیت تولید 60 تن در ساعت با اعتبار 23 میلیارد ریال، ترازوی 60 تنی با اعتبار 10 میلیارد ریال و اشکال همزمان با هفته فرهنگی اراک فیلتر کارخانه آسفالت با وام 90 میلیارد ریالی افتتاح شد.

محمودی با بیان اینکه اجرای طرح های زیست محیطی با هدف کاهش آلودگی هوای اراک انجام می شود، تصریح کرد: خدماتی که مدیریت شهری به شهروندان ارائه می کند، حوزه های وسیعی را شامل می شود که این پروژه ها بخش کوچکی از آن هستند.

ایجاد مخزن ذخیره سوخت در مواقع بحران بسیار مهم است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی همچنین بیان کرد: از 56 خطری که در دنیا وجود دارد، 40 مورد آن در ایران وجود دارد.

حجت الله کاظمی با تاکید بر اینکه باید اقدامات لازم برای مقابله و پاسخگویی به خطرات انجام شود، گفت: دستگاه های مسئول شناسایی شده اند تا در صورت بروز بحران در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: باید تشخیص داد که ایجاد مخزن ذخیره سوخت در ستاد مدیریت بحران شهرداری اراک یکی از راهکارهای مقابله با حوادث غیرمترقبه است.

تولید روزانه 1300 تن قیر در اراک

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی کلان شهر اراک همچنین گفت: 175 دستگاه ماشین آلات ساختمانی در شهرداری اراک برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان فعال است.

علی اصغر غفاری اظهار داشت: شهرداری اراک روزانه یک هزار و 300 تن قیر تولید می کند که رقم قابل توجهی است و جای تقدیر دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.