افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

در اجلاس بریکس مسائل تجاری را پیگیری خواهیم کرد

  • کد خبر : 403201
در اجلاس بریکس مسائل تجاری را پیگیری خواهیم کرد

به گزارش بازار، مسعود مزکیان رئیس جمهور در همایش روز ملی صادرات درباره کشتار مردم لبنان و غزه توسط رژیم گفت: باید بیمارستان ها را بمباران کنند زیرا می خواستند یک نفر را بکشند. سپس در مورد حقوق بشر صحبت کنیم. آگاهی بیدار می پذیرد که چنین افرادی از انسانیت صحبت می کنند. و افزود: […]

به گزارش بازار، مسعود مزکیان رئیس جمهور در همایش روز ملی صادرات درباره کشتار مردم لبنان و غزه توسط رژیم گفت: باید بیمارستان ها را بمباران کنند زیرا می خواستند یک نفر را بکشند. سپس در مورد حقوق بشر صحبت کنیم. آگاهی بیدار می پذیرد که چنین افرادی از انسانیت صحبت می کنند.

و افزود: آنها فلسطینی ها را از سرزمین هایشان بیرون کردند و خانه ها و خانه هایشان را ویران کردند. وقتی می خواهند به خانه برگردند، می گویند تروریست هستند. چرا تروریست ها را نمی کشند و زنان و کودکان را نمی کشند؟

رئیس جمهور گفت: جهان نظاره گر وحشیانه ترین رفتار رژیم صهیونیستی است. بعد صهیونیست ها می گویند این ها تروریست هستند و ما داریم با تروریست ها می جنگیم، تعداد افرادی که صهیونیست ها کشته اند و تعداد قتل هایی که آمریکا و گروهش رسما در منطقه انجام داده اند، اعداد را بردارید و ببینید کدام یک به همین دلیل به دیگران تهمت زدید که آن را می بندند قابل مقایسه است.

این پزشک خاطرنشان کرد: ما را در شرایطی قرار دادند که اجازه نمی دهند ایران و کشورمان را با هم بسازیم و مصمم به ساختن آن هستیم و برای ساختن آن فکر می کنم طبق حکومت ملا علی (ع) ، جامعه با توجه به ارتش این افراد است. آنها این امتیازات را دارند و این مالیات است و این اقدامات با آن انجام می شود و قضات و دولت چنین امتیازاتی دارند.

وی در ادامه خطاب به حاضران در همایش روز ملی صادرات خاطرنشان کرد: حضرت علی در دولت خود می فرمایند هیچ کدام از اینها نمی تواند ماندگار باشد، باید به این نظر ایمان داشته باشیم. کشور ما می تواند در کنار شما پایدار باشد، ما خود را موظف می دانیم تا تمام تلاش خود را برای رفع موانع از سر راه شما انجام دهیم، مصمم به رفع موانع هستیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در حد توان جلسه ای برای حوزه صادرات برگزار کرد، ادامه داد: در سفرهای خارج از کشور بارها اعلام کردم که هم اتاق بازرگانی و هم اصحاب خبر بیایند و حرف های ما را بزنند. و می گویند: آنجا با شما تماس می گیریم و سکو را آماده می کنیم تا بتوانید به راحتی کار خود را انجام دهید.

مدیکیان با اشاره به برگزاری اجلاس آتی بریکس و حضور خود در این اجلاس در اول آبان ماه تصریح کرد: اکنون به برجام می رویم، قبلاً به عراق و قطر رفته بودیم و در همه این سفرها از اتاق بازرگانی و عزیزان مردم درخواست کردیم. در این زمینه بیایند و بگویند که چه بگویند و چگونه برای کارشان زمینه سازی کنند. ما به دنبال آماده سازی سر برای کار و قدرت آن هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.