افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

در آذربایجان غربی ۴۱۳ کیلومتر راه آسفالت شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 375626
در آذربایجان غربی ۴۱۳ کیلومتر راه آسفالت شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج دست نشان روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ادامه عملیات جهاد آسفالت در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی اظهار داشت: 413 کیلومتر از راه های اصلی، فرعی و روستایی استان به طول انجامید. نابود شده اند. این هزینه با اعتباری بالغ بر 4.8 میلیارد ریال آسفالت و لکه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج دست نشان روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ادامه عملیات جهاد آسفالت در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی اظهار داشت: 413 کیلومتر از راه های اصلی، فرعی و روستایی استان به طول انجامید. نابود شده اند. این هزینه با اعتباری بالغ بر 4.8 میلیارد ریال آسفالت و لکه گیری شد، افزود: از این میزان آسفالت بیش از 209 کیلومتر آسفالت و بیش از 203 کیلومتر مربوط به عملیات لکه گیری بوده است.

از این میزان 119 کیلومتر مربوط به راه های اصلی، 92 کیلومتر مربوط به راه های فرعی و 202 کیلومتر مربوط به راه های روستایی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: در این مدت شهر ارومیه با 105 کیلومتر آسفالت اجرا شد که رتبه اول آسفالت اجرا شده در محورهای مواصلاتی را دارد.

دست نش افزود: با توجه به اینکه آذربایجان غربی یکی از استان های مرزی اربعین است، 56 کیلومتر روکش آسفالت و روکش آسفالت به ارزش 700 میلیارد ریال در محورهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین و مسیر اربعین انجام شده است.

وی با اعلام اینکه برخورداری از جاده ایمن حق شهروندان است، گفت: با توجه به اعتبارات و مجوزهای اخذ شده از سازمان، مناقصه و تعیین پیمانکار برای اجرای 200 کیلومتر روکش آسفالت محورهای مواصلاتی در در استان 30 قرارداد به ارزش چهار هزار و 480 میلیارد ریال در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.