افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
0

در آذربایجان غربی سالانه 450 هزار تن زباله تولید می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 399220
در آذربایجان غربی سالانه 450 هزار تن زباله تولید می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان در نشست چهارشنبه شب بخش خصوصی و دولت با اشاره به فروش محصولات سیب در استان، بر لزوم ایجاد مراکز ویژه برای خرید محصولات سیب تاکید شد. زیر نباتیو افزایش نظارت سازمان جهاد کشاورزی بر روند خرید و توزیع قیمت های عادلانه و سالم برای حمایت از باغداران. و […]

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان در نشست چهارشنبه شب بخش خصوصی و دولت با اشاره به فروش محصولات سیب در استان، بر لزوم ایجاد مراکز ویژه برای خرید محصولات سیب تاکید شد. زیر نباتیو افزایش نظارت سازمان جهاد کشاورزی بر روند خرید و توزیع قیمت های عادلانه و سالم برای حمایت از باغداران.

و افزود: برای حذف واسطه ها و دلال ها خرید محصولات اپل ضروری است. زیر نباتی باید توسط واحدهای فرآوری محصولات کشاورزی تامین شود تا کارخانه ها بتوانند محصول تولید کنند. شهرستان فرعی آنها را مستقیماً از باغبان خریداری کنید.

معتمدیان همچنین فعال شدن شورای توسعه صادرات استان و برگزاری مستمر جلسات این شورا به منظور رفع موانع حوزه صادرات و تقویت این حوزه را مورد تاکید قرار داد. بازدید مستمر از واحدهای تولیدی و صنعتی، موانع و مشکلات فراوان. این واحدها حل شد و رفع برخی موانع که بر عهده استان نیست باید از طریق نهادهای ملی دنبال شود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین توجه به واحدهای فعال در مناطق مختلف استان را یکی از اولویت های مهم در حوزه اقتصادی برشمرد و افزود: این یگان ها باید با همه نیروها حمایت شوند تا دچار رکود نشوند.

معتمدیان با بیان اینکه در سه سال اخیر با همکاری اتاق بازرگانی اقدامات بسیار خوبی برای کاهش نرخ بیکاری در استان انجام شده است، گفت: با اقدامات و تعاملات انجام شده و اجراها، آذربایجان غربی کاهش نرخ بیکاری در کشور و رتبه اول و در سال گذشته 124 درصد تعهد استان به اشتغال محقق شد.

معتمدیان همچنین نقش کشاورزی را در روند توسعه استان برشمرد و افزود: کشاورزی یکی از محرک های مهم توسعه آذربایجان غربی است و در این راستا لازم است آموزش های لازم به کشاورزان ارائه شود. برای افزایش کیفیت محصولات کشاورزی

وی در ادامه با بیان اینکه جهاد کشاورزی باید در زمینه آموزش و ترویج کشاورزی بیش از پیش فعال شود، افزود: برای تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی ثابت در این زمینه و افزایش آگاهی کشاورزان برای تولید محصولات سالم و با کیفیت، برنامه ریزی های لازم انجام شود. باید انجام شود.

استاندار آذربایجان غربی از مصرف سموم غیراستاندارد توسط برخی کشاورزان و عدم نظارت کافی نهادهای مسئول در این حوزه انتقاد کرد و یادآور شد: استفاده از سموم غیراستاندارد سلامت مردم را به خطر می اندازد و خسارت های جبران ناپذیری به محصولات باغداران وارد می کند. . ، ایجاد شورش و بازگشت، تبدیل شدن به محصولات صادراتی استان.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات انجام شده در استان در زمینه اشتغال و همکاری اتاق بازرگانی ارومیه در این زمینه گفت: در کاهش نرخ بیکاری به رتبه نخست کشور رسیده است.

معتمدیان افزود: خوشبختانه با همکاری و کمک های اتاق بازرگانی ارومیه تحولات بسیار خوب و موثری در راستای دیپلماسی منطقه ای رخ داده است و امیدواریم در آینده نیز این روند ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.