افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

دریافت پول به عنوان غرامت جنگی غیرقانونی است + فیلم

  • کد خبر : 265305
دریافت پول به عنوان غرامت جنگی غیرقانونی است + فیلم

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در گفتگو یا خبرنگار سیاسی زندگیوی در خصوص گرفتن پول از مردم در فضای مجازی برای شکایت و دریافت غرامت جنگی، گفت: هر نوع دریافت پول از مردم در قبال غرامت جنگی غیرقانونی است. وی افزود: بخشی از خسارات وارده به رزمندگان و شهدای ما در جنگ توسط شرکت […]

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در گفتگو یا خبرنگار سیاسی زندگیوی در خصوص گرفتن پول از مردم در فضای مجازی برای شکایت و دریافت غرامت جنگی، گفت: هر نوع دریافت پول از مردم در قبال غرامت جنگی غیرقانونی است.

وی افزود: بخشی از خسارات وارده به رزمندگان و شهدای ما در جنگ توسط شرکت هایی بوده که به نوعی در جنگ تحمیلی حضور داشتند.

معاون حقوقی رئیس جمهور افرود: در حال شناسایی شرکت های اروپایی هستیم که در زمان جنگ تحمیلی مواد شیمیایی، محصولات غیر متعارف یا تجهیزات نظامی غیرمتعارف را به صدام عرضه می کردند و اکنون پرونده ای در هلند و برخی کشورهای اروپایی دیگر در این زمینه داریم که بتوانیم آن را تحویل بگیریم. اقدامات لازم برای دادن

وی در ادامه سخنان خود اینگونه بیان کرد: پرونده جانبازان شیمیایی یکی از آن مواردی است که ما به عنوان بخشی قانونی در دولت به حل آن کمک می کنیم.

دهقان یادآور شد: مردم و به خصوص رزمندگان ما باید بدانند که امکان شکایت گروهی از دولت وجود ندارد و ما در عرصه بین الملل چنین هنجاری نداریم، پس قبول پول برای شکایت برای دریافت جنگ. غرامت مبنای قانونی ندارد.

وی در این خصوص توضیح داد: اگر غیر از این فکر می کنید، اداره بین الملل ما در صورتی که کار شما مبنای قانونی داشته باشد حاضر است به شما کمک کند. بنابراین در فضای مجازی از مردم پول جمع نکنید.

نماینده حقوقی رئیس جمهور همچنین گفت: این روش که عده ای در فضای مجازی مبارزان را تشویق می کنند تا برای ادامه بحث غرامت به آنها پول بدهند، مبنای قانونی ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=265305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.