افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

دریافتی وزیر دفاع از یک افسر نظامی یک کشور خارجی + عکس

  • کد خبر : 224025
دریافتی وزیر دفاع از یک افسر نظامی یک کشور خارجی + عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزیر دفاع ارمنستان با حضور در ستاد فرماندهی وزارت دفاع در تهران با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد. به گزارش تسنیم، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این دیدار موضوع تحکیم روابط با همه همسایگان را جزء اصول سیاست […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزیر دفاع ارمنستان با حضور در ستاد فرماندهی وزارت دفاع در تهران با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تسنیم، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این دیدار موضوع تحکیم روابط با همه همسایگان را جزء اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: کشور ارمنستان است. اهمیت ویژه ای در روابط همسایگان و بین دو کشور در این زمینه دارد که از ابتدای استقلال ارمنستان همواره روند رو به رشدی داشته است.

وزیر دفاع حمایت از صلح همه جانبه و با ثبات در منطقه را یکی از مواضع جمهوری اسلامی دانست و افزود: موضع قاطع جمهوری اسلامی ایران حمایت از تمامیت ارضی کشورهای منطقه و آن است. حق حاکمیت بر کل قلمرو خود و عدم تغییر مرزهای شناخته شده بین المللی. ما همچنین در منطقه قفقاز به این سیاست پایبند هستیم و از مذاکرات مستقیم، صلح پایدار و ارتباط مستقیم بین دو همسایه خود آذربایجان و ارمنستان حمایت می کنیم و حمایت می کنیم و این را مبنای پیشرفت و توسعه منطقه قفقاز می دانیم. .

آشتیانی ادامه داد: در خصوص امنیت منطقه معتقدیم که معماری امنیتی منطقه باید در خود منطقه طراحی شود و بنابراین هر رویکردی که کشورهای منطقه بر خلاف این سیاست اتخاذ کنند قابل قبول نیست به هیچ وجه.

وزیر دفاع با تاکید بر امنیت درون منطقه ای و سازوکارهای امنیتی منطقه ای تصریح کرد: امنیت جویی در خارج از منطقه نتیجه معکوس دارد و منطقه را به محل درگیری قدرت ها تبدیل می کند و امنیت و ثبات منطقه را با چالش های بیشتری مواجه می کند. ما نباید اجازه دهیم منطقه قفقاز به میدان رقابت برای دیگران تبدیل شود، زیرا در این صورت ثبات و امنیت هر کشوری به خطر می افتد.

وزیر دفاع ارمنستان در این دیدار با بیان اینکه دوستی دو کشور تاریخی است و به چندین هزار سال قبل برمی گردد، افزود: برای ما بسیار مهم است که هر دو کشور دیدگاه مشابهی در مورد ثبات در منطقه داشته باشند. و آنها باید به تحولات منطقه ای و امنیت برای نزدیک شدن نگاه کنند.” ما باید برای روابط دوجانبه بیشتر تلاش کنیم و در این راستا با دیدگاه جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تقویت صلح و گسترش روابط دوستانه بین دو کشور آذربایجان و ارمنستان موافقیم.

دریافتی وزیر دفاع از یک افسر نظامی یک کشور خارجی + عکس

۲۱۹۲۱۹

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=224025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.