افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

درگیری مرگبار در مرتضی گرد/ مرد جوان با ضربات چاقو کشته شد

  • کد خبر : 374549
درگیری مرگبار در مرتضی گرد/ مرد جوان با ضربات چاقو کشته شد

به گزارش اختصاصی رکنا، صحنه بامداد یکشنبه درگیری قتل 3 جوان در منطقه مرتضی گرد به پلیس گزارش شد و بلافاصله تیمی از پلیس برای بررسی موضوع حاضر شدند و مشخص شد که 2 جوان افغانستانی با پسر 19 ساله ای که در حال رفتن به . بیمارستان پس از ضربه خوردن تحقیقات پلیسی ادامه […]

به گزارش اختصاصی رکنا، صحنه بامداد یکشنبه درگیری قتل 3 جوان در منطقه مرتضی گرد به پلیس گزارش شد و بلافاصله تیمی از پلیس برای بررسی موضوع حاضر شدند و مشخص شد که 2 جوان افغانستانی با پسر 19 ساله ای که در حال رفتن به . بیمارستان پس از ضربه خوردن

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه مسئولان بیمارستان چهاردانگه از مرگ جوان 19 ساله بر اثر ضربات چاقو خبر دادند.

به این ترتیب با توجه به اینکه درگیری خونینی در منطقه مرتضی گرد رخ داده بود، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران اقداماتی را برای افشای راز این جنایت انجام دادند.

با حضور کارآگاهان در بیمارستان متوجه شدند که جوان 19 ساله ای از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و تحقیقات تکمیلی برای دستگیری عاملان این جنایت که دو پسر افغان بودند آغاز شد.

در مرحله بعد تیم جنایی اطلاع یافت عامل اصلی این جنایت که اهل افغانستان است نیز صبح دیروز در بیمارستان تحت مداوا است، متهم که از مرگ این جوان بی خبر بود دستگیر شد. در بیمارستان و همدست وی نیز در منطقه مرتضی گرد دستگیر شد. او از فرار ناامید شد.

عامل جنایت در تحقیقات پلیسی عنوان کرد که با دوستم در منطقه مرتضی گرد در حال پیاده روی بودیم که با کودکی درگیر شدیم اما او قصد کشتن او را نداشت و فکر کردم کودک نیز مجروح شده است. مثل من تا زمانی که مرا دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.