افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

درگیری عاشقانه پایان تلخی داشت/ زن جوان دوست پسرش را کشت

  • کد خبر : 314859
درگیری عاشقانه پایان تلخی داشت/ زن جوان دوست پسرش را کشت

به گزارش رکنا، در 29 بهمن 1402 م. کشف جسد مرد جوانی که داخل یک خودرو در پارکینگ ساختمانی واقع در غرب تهران بود، با اعلام این خبر توسط همسایگان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد، تیم تحقیقاتی به محل حادثه رفتند و جسد را پیدا کردند. مرد 25 ساله ای که به […]

به گزارش رکنا، در 29 بهمن 1402 م. کشف جسد مرد جوانی که داخل یک خودرو در پارکینگ ساختمانی واقع در غرب تهران بود، با اعلام این خبر توسط همسایگان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد، تیم تحقیقاتی به محل حادثه رفتند و جسد را پیدا کردند. مرد 25 ساله ای که به دلایل نامعلومی فوت کرد و جسد برای بررسی بیشتر و علت مرگ. پزشکی قانونی او منتقل شد

کارشناسان پزشکی قانونی پس از نمونه برداری از جسد با آزمایشات سم شناسی و پاتولوژی اعلام کردند که این جوان بر اثر برخورد جسم سخت به سر دچار آسیب مغزی شده و احتمالا فوت کرده است. آدم کشی از قبل رسیده است.

بدین ترتیب تیمی از مجرب ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند و در اولین اقدام با بررسی دوربین های مداربسته خیابان های اطراف منزل مقتول متوجه شدند که وی با سرعت تمام در حال رانندگی است. قبل از اینکه به پارکینگ برسد و در حالت عادی پشت فرمان نبود.

در این شعبه تحقیقات، تیم جنایی با اقدامات اطلاعاتی و با استفاده از روش‌های نوین کشف جرم متوجه شدند که مرد جوان با زن جوانی که قبل از مرگ در پارکینگ خانه‌اش رابطه داشته، قرار ملاقات داشته است. .

با کسب این مهم، کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی پس از کسب مجوزهای لازم قضایی بلافاصله راهی منزل زن جوان شدند و در عملیاتی هماهنگ تنها مظنون پرونده را دستگیر کردند.

زن جوان در تحقیقات به عمل آمده ضمن ابراز پشیمانی به ارتکاب جنایت صراحتا اعتراف کرد و در توضیح ماجرا اینگونه توضیح داد: چندی پیش در فضای مجازی با مقتول آشنا شدم و بین ما رابطه برقرار شد. روز حادثه به خانه من آمد. بر سر طرح ازدواج با هم دعوا کردیم و در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و با لیوان قلیان به سرش زدم.

متهم گفت: پس از این درگیری مرد جوان سوار خودرویش شد و راهی خانه شد. من هم ساعاتی بعد فهمیدم که او مرده است. من خیلی ترسیده بودم به همین دلیل این مشکل را با کسی در میان نگذاشتم. متاسفم و نمی خواستم دستم خون شود.

با صدور دستور قضایی از سوی مقام قضایی، متهم برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و سیر مراحل قانونی پرونده در شعبه چهارم ادامه دارد. دادسرای جنایی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=314859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.