افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
0

درگیری با پرسپولیس برای لیگ برتر آسیا!

  • کد خبر : 387689
درگیری با پرسپولیس برای لیگ برتر آسیا!

آفتاب نیوز: در حالی که هواداران پرسپولیس از انتخاب یازده هجومی گاریدو خوشحال بودند و منتظر بودند تا عملکرد تیم خود را با حضور همزمان اورونوف و یاسین ببینند، ناگهان خبرنگاران در حین گرم کردن و لحظاتی متوجه مصدومیت اوستون اورونوف شدند و سپس کانال رسمی پلیس گزارش داد. ورود فرشاد احمدزاده به جای ستاره […]

آفتاب نیوز:

در حالی که هواداران پرسپولیس از انتخاب یازده هجومی گاریدو خوشحال بودند و منتظر بودند تا عملکرد تیم خود را با حضور همزمان اورونوف و یاسین ببینند، ناگهان خبرنگاران در حین گرم کردن و لحظاتی متوجه مصدومیت اوستون اورونوف شدند و سپس کانال رسمی پلیس گزارش داد. ورود فرشاد احمدزاده به جای ستاره ازبکستانی، هواداران پرسپولیس را به شدت ناراحت کرد.

حالا مشخص شده که مصدومیت آستون اورونوف از ناحیه کشاله ران است و مهم این است که وی از ناحیه دو پا دچار آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران شده است، بنابراین هواداران پرسپولیس و همچنین تیم ملی ازبکستان بیش از گذشته نگران این ستاره هستند. .

خبرنگار ما شنید که اورونوف پیش از این راهی ازبکستان شده و به تیم ملی کشورش پیوسته اما نمی تواند در تمرینات و بازی های تیم سرکو کاتانچی حضور یابد. وی با هماهنگی کادر فنی پرسپولیس ایران را ترک کرد و قرار است در تاشکند از کشاله ران خود عکس بگیرد و پس از ارسال ام آر آی به ایران، کادر پزشکی سرخپوشان در جریان وضعیت مصدومیت این بازیکن قرار می گیرد.

با این حال در فاصله 10 روز تا دیدار با ملوان و 15 روز مانده به دیدار مقابل السعد، امیدها نسبت به حضور این بازیکن در دو دیدار حساس و سرنوشت ساز قرمزها به حداقل رسیده است. و احتمال غیبت او در این دو بازی به دلیل حضور او بسیار بیشتر است.

البته مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوارند او حداقل در دوران نقاهت برای دیدار مقابل السعد در لیگ برتر آسیا در اختیار این تیم باشد. این همان امیدی است که پرسپولیس به حسین کنعانی زادگان دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.