افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

درگیری آبی ها در زمین قرمز/ شکست سخت پرسپولیس در نیمه اول – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 273752
درگیری آبی ها در زمین قرمز/ شکست سخت پرسپولیس در نیمه اول – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت 19:45 با قضاوت کوپال نظمی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری پورموسوی به پایان رسید. دانش آموزان 3-0. تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت 19:45 با قضاوت کوپال نظمی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری پورموسوی به پایان رسید. دانش آموزان 3-0.

تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون آرونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، محمود مطلق زاده، جواد آقایی پور، بهروز بارانی، آسو رستم، علیرضا کاظمی، حسین ساکی، داستونیک تورسانو، ساویو روبرتو (کارت زرد 16)، علیرضا خوشکافا و محمد آبشک.

در ابتدای بازی عیسی آل کثیر با گرویسان تک به تک شد و با اعلام داور مسابقه اولین فرصت سرخ پوشان از دست رفت.

اشتباه مدافعان پرسپولیس و گل اول استقلال در این دیدار

در حالی که پرسپولیسی ها در خط دفاعی حضور داشتند و دانیال اسماعیلی فر توپ را در اختیار داشت، لیز خورد و توپ به جواد آقایی پور رسید و با یک پاس رو به جلو توپ را به علیرضا کاظمی داد و از بین پاهای او رد کرد. محمدحسین کنعانی زادگان با بیرانوند تک به تک شد و توانست در دقیقه 4 اولین گل این دیدار را برای استقلال به ثمر برساند.

فرصت سوزی عبدالکریم حسن

در دقیقه 7 بازی یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس به وجود آمد که امید عالیشاه توپ را وارد دروازه استقلال کرد. عبدالکریم حسن توپ را نزدیک دروازه استقلال زد که توپش به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

قیچی آل کثیر راهی به سمت دروازه استقلال نداشت

در ادامه حملات پرسپولیس به سمت دروازه استقلال، در دقیقه 9 و با پاس مهدی ترابی، عیسی آل کثیر با دروازه بان استقلال تک به تک شد. کنار دروازه با اختلاف کم، دومین فرصت گلزنی پرسپولیس از دست رفت.

در دقیقه 17 و باز هم با اشتباه مدافعان پرسپولیس، این بار جواد آقایی پور قرار بود به مصاف بیرانوند برود که با دخالت سایر بازیکنان توپ را در اختیار پرسپولیسی ها قرار داد. بازیکنان استقلال خوزستان از موقعیت هایی که ایجاد کردند در ضدحمله بهتر از پرسپولیس بودند و علیرضا بیرانوند بیشتر اوقات حملات آنها را خنثی می کرد. از دقیقه 20 تا 30 هیچ موقعیت خاصی روی دروازه ایجاد نشد.

بازیکن عراقی اختلاف را به 2 رساند

در دقیقه 42 یک کرنر برای استقلال خوزستان ایجاد شد که با ارسال توپ توسط روبرتو همراه شد و در ادامه دانیال اسماعیلی فر توپ را دفع کرد که این توپ به آسو رستم رسید و این بازیکن عراقی با پای چپ خود برای دومی فوق العاده گلزنی کرد. . زمان در دروازه بیرانند و پرسپولیس در این بازی باز است.

سومین بازی در پرسپولیس

در دقیقه 2+45 عبدالکریم حسن با ضربه ای چالش برانگیز توپ را زد که با واکنش دروازه بان استقلال خوزستان توپ به بیرون رفت. ضربه سر آقایی پور به کاظمی رسید و او گل دوم خود و گل سوم استقلال خوزستان را به ثمر رساند. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=273752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.