افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

درگذشت خانم ستاره با استعداد “جوکر” در 67 سالگی!

  • کد خبر : 62862
درگذشت خانم ستاره با استعداد “جوکر” در 67 سالگی!

آرلین سورکین بازیگر و صداپیشه با استعداد سریال‌های کارتونی بتمن و جوکر در سن 67 سالگی درگذشت. اسمارتک نیوز– دوستان و خانواده آرلین سورکین، خانم صداپیشه و بازیگر بااستعداد درکمال تاثر و تاسف درگذشت او را تایید کردند. به گزارش گروه ترجمه اسمارتک نیوز، آرلین سورکین بازیگر سریال «روزهای زندگی ما» و صداپیشه اصلی شخثیت هارلی […]

آرلین سورکین بازیگر و صداپیشه با استعداد سریال‌های کارتونی بتمن و جوکر در سن 67 سالگی درگذشت.

اسمارتک نیوز– دوستان و خانواده آرلین سورکین، خانم صداپیشه و بازیگر بااستعداد درکمال تاثر و تاسف درگذشت او را تایید کردند.

به گزارش گروه ترجمه اسمارتک نیوز، آرلین سورکین بازیگر سریال «روزهای زندگی ما» و صداپیشه اصلی شخثیت هارلی کوئین در سن 67 سالگی درگذشت.

این خبر توسط دوست و همکار صداپیشه او، نیل کاپلان، در توییتر اعلام شد. این آقای صداپیشه پستی برای ادای احترام به خانم ستاره در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

نیل کاپلان، آرلین را یک «استعداد باورنکردنی» خطاب کرد. علت فوت آرلین سورکین هنوز فاش نشده است.

نیل با به اشتراک گذاشتن تصویری از آرلین، و همچنین تصویری از شخصیت نمادین هارلی کوین، نوشت: «از شنیدن این خبر دل شکسته شدم. صداپیشه اصلی هارلی کوئین، آرلین سورکین درگذشت. من عاشق صدای او در نقش هارلی کوئین و بازیگری او در سریال «روزهای زندگی ما» بودم.

مارک همیل که صداپیشگی معشوق هارلی کویین، جوکر را بر عهده داشت، نیز به همبازی‌اش آرلین ادای احترام کرد. او نوشت: «از اینکه شنیدم آرلین سورکین باهوش را از دست دادیم بسیار ناراحت شدم. نه فقط یک استعداد فوق العاده، بلکه یک انسان واقعاً فوق العاده بود. من نه تنها از اینکه با او کار کردم، بلکه دوست او بودم سپاسگزارم. به خانواده و عزیزانش تسلیت می‌گویم.»

درگذشت صداپیشه شخصیت محبوب هارلی کوئین!

جیمز گان، مدیرعامل استودیو دی سی، در اینستاگرام عکسی از آرلین به اشتراک گذاشت و نوشت: «در آرامش بخواب، آرلین سورکین، صدای اصلی فوق العاده با استعداد هارلی کوئین، که به خلق شخصیتی که بسیاری از ما دوستش داریم کمک زیادی کرد.»

این خانم بازیگر به خاطر صداپیشگی شخصیت هارلی کوئین در سریال «Batman: The Animated Series» که اولین بار در سال 1992 پخش شد، شناخته شده بود. این شخصیت توسط دوست دانشگاهی او، پل دینی، خلق شد و در خلق آن از خود آرلین الهام گرفته شده بود.

او همچنین نقش هارلی کوین را در نمایش هایی مانند ماجراهای بتمن جدید از سال 1997 تا 1999 و لیگ عدالت در سال 2003 بازی کرد. در خارج از دنیای دی سی، آرلین در نقش کالیوپ جونز در سریال موفق «روزهای زندگی ما» بازی کرد.

او برای اولین بار در سال 1984 در این برنامه ظاهر شد و تا سال 2010 به نقش آفرینی در آن ادامه داد. آرلین مورد علاقه طرفداران بود و او برای این نقش به رسمیت شناخته شد. او چهار جایزه Soap Opera Digest را برای حضورش در این سریال دریافت کرد و دو نامزدی جایزه امی نیز دریافت کرد.

آرلین حرفه بسیار موفق خود را در اواخر دهه 1970 پس از پیوستن به یک گروه کمدی به نام زنان پاشنه بلند آغاز کرد. او علاوه بر بازیگری، از کار کردن در پشت دوربین نیز لذت برد و در سال 1997 فیلمنامه فیلم «Picture Perfect» را با بازی جنیفر آنیستون و کوین بیکن را نوشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=62862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.