افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

درویش: 10 گزینه برای جایگزینی گل محمدی داریم/ مربی ای را انتخاب می کنیم که سقف مان اجازه دهد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 172770
درویش: 10 گزینه برای جایگزینی گل محمدی داریم/ مربی ای را انتخاب می کنیم که سقف مان اجازه دهد – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از آماده شدن قرارداد جدایی گل محمدی خبر داد. رضا درویش در مورد آخرین وضعیت در نیمکت پرسپولیس پس از عزیمت یحیی گلموهمدی گفت: هیچ خبر جدیدی در مورد این موضوع وجود ندارد. توافقنامه جدایی گل محمدی در حال آماده شدن است. 10 کاندیدا برای جانشینی گل محمدی وجود داردوی با توجه […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از آماده شدن قرارداد جدایی گل محمدی خبر داد.

رضا درویش در مورد آخرین وضعیت در نیمکت پرسپولیس پس از عزیمت یحیی گلموهمدی گفت: هیچ خبر جدیدی در مورد این موضوع وجود ندارد. توافقنامه جدایی گل محمدی در حال آماده شدن است.

10 کاندیدا برای جانشینی گل محمدی وجود دارد
وی با توجه به ذکر برخی اسامی و درج گزینه هلندی برای نیمکت پرسپولیس گفت: 10 کاندیدا هستند و کمیته فنی در مورد آنها نظر خواهد داد.

تا به حال گل محمدی را با این حال خوب ندیده بودم.
گفت و گوی رضا درویش دیروز منتشر شد مبنی بر اینکه گل محمدی در شرایط خوبی برای مربیگری نیست، در حالی که گل محمدی از وضعیت خوبی برخوردار است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: ماشاالله گل محمدی حالش خیلی خوب است و من تا به حال او را با این حال خوب ندیده بودم. من هرگز چنین چیزی نگفتم، منظورم این بود که او شرایط ادامه همکاری با پرسپولیس را ندارد و تصمیم به استراحت گرفته است.

باشگاه بهترین تصمیم را می گیرد
درویش شایعات مربوط به حضور برانکو در پرسپولیس را توضیح داد: کمیته فنی همه چیز را بررسی می کند ، با 10 نامزد صحبت می کند و برنامه های آنها را می یابد. باشگاه را تحت فشار مجبور به انجام کاری نکنید. قطعا همه چیز در نظر گرفته خواهد شد و باشگاه بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

سرمربی جدید پرسپولیس در پایان هفته مشخص می شود
وی خاطرنشان كرد: به سؤال “آیا شما تأیید می كنید كه امروز روز دوم مذاكرات با برانكوست است؟”

هر مربی انتخاب شود، تمرین را برنامه ریزی می کند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اینکه در صورت توافق با برونکو، پس از جام ملت ها به پرسپولیس خواهد پیوست، گفت: ابتدا تکلیف انتخاب سرمربی را مشخص کنیم و سپس آینده خود را مشخص کنیم. طرح . مربیان دیگری هم هستند که در جام ملت های آسیا تیم دارند. هر مربی انتخاب شده، تمرین را برنامه ریزی خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سؤال “آیا Skocic و الكس نوری در میان گزینه های پرسپولیس هستند؟” ، وی توضیح داد: 10 نفری كه از جمله گزینه های این باشگاه هستند ، كمیته فنی در حال مذاكره با آنها است.

ابتدا مربی را انتخاب کنید و سپس بازیکنان را جذب کنید.
درویش با اشاره به مذاکره با بازیکنان سپاهان خاطرنشان کرد: ابتدا باید سرمربی را انتخاب کنیم و سپس ببینیم چه بازیکنی را می خواهد.

همه گزینه های ما خارجی هستند.
در پاسخ به سؤال “آیا 10 گزینه باشگاه خارجی است؟” ، مدیر کل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بله ، 10 گزینه برای انتخاب مربی تیم خارجی است و ما گزینه ملی را نداریم. هیئت مدیره تایید کرد که ما فقط گزینه های بیرونی داریم.

من کی گفتم وضعیت گل محمدی مناسب نیست؟
وی درباره جدایی گل محمدی نیز گفت: او می خواست مصر را ترک کند و به همین دلیل تفاهم نامه ای تنظیم شده و واحد حقوقی باشگاه در حال بررسی بندهای آن است. در این شرایط اعلام می کنیم که وی به هیچ وجه با ادامه همکاری موافقت نکرده است. دیدم گفتند ما گفتیم درست نیست اما من کی این را گفتم؟ اخیراً او را اینگونه ندیده بودم. او فضای فوتبال ایران را آماده کار ندید و گفت که یک روز سقف گذاشتند و یک روز برداشتند، یک روز قانون گذاشتند و یک روز برداشتند. اتفاقی در فوتبال ایران افتاده که در این 30، 40 سال اتفاق نیفتاده است. نظر ایشان این بود که با این اتفاقاتی که افتاده و ورزشی نیست، در ایران جای کار نیست. وگرنه پرسپولیس را دوست دارد. باز هم از راهنمایی شما استفاده کردیم.

ما فردی را انتخاب می کنیم که پرسپولیس را به اهدافش برساند.
مدیرعامل پرسپولیس درباره نگرانی هواداران برای انتخاب سرمربی جدید گفت: امروز مشخص شد که دیگر جایی برای ادامه همکاری با گل محمدی وجود ندارد اما همانطور که یکی دو روز پیش پیش بینی می کردیم این اتفاق بیفتد، حدود 10 نفر هستند. گزینه های خارجی که بچه ها تکنسین ها کار خودشان را شروع کردند و با آنها صحبت کردند و برنامه هایشان را گرفتند. البته ما فردی را انتخاب می کنیم که بتواند پرسپولیس را به اهدافش برساند.

ما کسی را انتخاب می کنیم که بهترین باشد و بتواند پرسپولیس را به قهرمانی برساند.
درویش در خصوص اینکه در بین گزینه های پرسپولیس گزینه هلندی هم وجود دارد، گفت: 10 گزینه وجود دارد و اسمی نمی آوریم. ما کسی را انتخاب می کنیم که بهترین باشد و بتواند پرسپولیس را به قهرمانی برساند. انشاالله تا آخر هفته همه چیز آماده می شود.

همه گزینه ها در یک سطح هستند و جدی است و شوخی نیست!
وی در پاسخ به این سؤال که برانکو جدی ترین گزینه برای پالئوس است ، وی توضیح داد: همه گزینه ها در یک سطح هستند و جدی است و یک شوخی نیست! همه جدی هستند، کسی در جریان مذاکره شوخی می کند؟!

ما یکی را انتخاب می کنیم که نزدیک به پرسپولیس است.
مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا کالدرون در بین گزینه ها حضور دارد یا خیر، اظهار داشت: اسم نبریم. برنامه های 10 گزینه را می گیریم و نزدیک ترین به پرسپولیس را انتخاب می کنیم.

برای انتخاب سرمربی از توصیه های هیات مدیره استفاده می کنیم.
درویش یادآور شد: دیروز جلسه هیات مدیره برگزار شد و این اختیار را به من دادند اما به هر حال از توصیه هیات مدیره استفاده کردیم.

وی درباره جذب بازیکنان جدید نیز گفت: مربی باید اولین نفر بازیکن جدید را انتخاب کند.

یک بار دیگر سعی می کنیم قانون را رعایت کنیم تا فردا هواداران تیم آسیب نبینند.
مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «برای انتخاب سرمربی جدید بودجه ای در نظر گرفته شده است؟» گفت: مطمئناً تا جایی که به ما مربوط می شود سقف اصلا جابجا نمی شود. اسناد نیز موجود است. من دو ماه قبل از اینکه حکم بدهند گفتم حکم قطعی است که به دست ما برسد، اما دیگران هر کاری می خواهند انجام می دهند. باز هم سعی می کنیم به قانون احترام بگذاریم تا فردا به هواداران تیم آسیبی نرسد.

تا زمانی که مربی بیاید نمی توانم با یک بازیکن صحبت کنم.
درویش درباره شایعه مذاکره با عیسی آل کثیر گفت: تا زمانی که مربی نیاید نمی توانم با بازیکن صحبت کنم. برنامه ریزی شده است که ابتدا سرمربی را انتخاب کنید.

ما مربی ای را انتخاب می کنیم که سقف ما اجازه می دهد
وی در پاسخ به این سوال که در انتخاب مربی جدید باید به مسائل پولی توجه شود، گفت: ما مربی ای را انتخاب می کنیم که سقف مان اجازه می دهد.

درویش در خصوص پرداخت مالیات برانکو گفت: دو سه ماه پیش پرداخت شد و جریمه آن با ثبت درخواست باقی ماند. جنایات دیگری نیز وجود داشت که برای آنها نامه های بخشش دریافت کرده بودیم. طبق روال فوق با لطف رئیس سازمان امور مالیاتی نامه فرستادیم، از سال 75 بدهی داشتیم، این خیلی بد است. تقریباً 27 سال بدهی مالیاتی داشتیم و 400 تا 300 میلیارد تومان بود. دوستان تا حد امکان همکاری و بخشش داشتند. انشاالله از این به بعد بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

وی در خصوص ماجرای بازگشت لوکادیا گفت: قرار نبود او بیاید. این سؤالات فضای مجازی است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بعد از آخرین بازی پرسپولیس لوکادیا در نظر گرفته می شود و اگر گل محمدی در لیست بود، گفت: وقتی برنامه ریزی نشده است، چه بحثی در این باره مطرح است. او چندین بار با مدیر برنامه هایش صحبت کرد، اما اساساً شاید تقصیر ما بود. همان که در بحرانی ترین شرایط تیم ما را رها کرد و در آن شرایط در امان خدا ما را رها کرد. نباید پیشنهادی به او می دادیم، اما وقتی دیدیم هوادار خوشش آمده، دوباره نپذیرفت.

درویش در خصوص اینکه آیا برنامه ای برای ساخت ورزشگاه اختصاصی دارد یا خیر، گفت: ما به توانایی های خودمان نگاه می کنیم. خداوند از بنده اش هر چه در توان دارد توقع دارد. ما نمی توانیم استادیوم اختصاصی بسازیم.

وی در خصوص اینکه چه کسی سرمربی تیم می شود، گفت: مربیان دیگر مانند عثمار هستند. فکر می کنم تمرینات از جمعه یا شنبه شروع شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مشکلات مالی پرسپولیس گفت: ما ادامه می دهیم، 109 میلیارد دلار هزینه داشتیم که بر عهده ما نبود، ادامه می دهیم که اگر بتوانیم به آن برسیم می توانیم بخشی از آن را بپردازیم. بدهی ها و درصدهای باشگاه

درویش درباره ادعای پورعلیگنجی مبنی بر نقش این هوادار متمول در عقد قرارداد بازیکنان گفت: باید از او بپرسید. او باید آن را بداند. آیا باید به سوال شما پاسخ دهم؟ نمی دانم و اطلاعی هم ندارم. آنچه ما دیدیم مربوط به زیرساخت ها بود. آنجا یک مرکز فیزیوتراپی بود که گفتند یکی از هواداران آسیب دیده است. یک مداح پولدار 100 یا 200 میلیون می دهد، شما مداحی را می شناسید که 50 میلیارد تومبا می دهد. از 10 تا 200 میلیون 20 میلیارد تومان است. نه اینطور نیست

وی درباره واکنش خبیری به سخنان تاج مبنی بر اینکه افرادی که به رأی کمیته استیناف اعتراض دارند یا مغرض هستند، گفت: جعل ها رفقای او هستند و سر و صدای آنها همه جا را فرا گرفته است! فکر نمی کنم باشگاه پرسپولیس چیزی جعل کرده باشد!

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به اصرار خبرنگاران مبنی بر اینکه تاج از کلمه جاهل استفاده کرده نه جاعل، گفت: احتمالاً منظورش همین افراد بوده، آنها هستند که جعل و این مشکلات را به فوتبال آورده اند و ورزش هایی که برای آنها تعیین شده است.” بعید میدونم جایی پیدا کنی که بگی پرسپولیس تقلب کرده. اینها سوالات حاشیه ای هستند.

درویش در خصوص اینکه پرسپولیس به اردوی خارجی می رود، تصریح کرد: ابتدا باید سرمربی انتخاب شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=172770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.