افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

درویش: هواداران باید خویشتن داری کنند/ بازی حساسی داریم، رای بیرانوند به زودی داده می شود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 378845
درویش: هواداران باید خویشتن داری کنند/ بازی حساسی داریم، رای بیرانوند به زودی داده می شود – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از فدراسیون فوتبال خواست تا در اسرع وقت درباره پرونده بیرانوند رای صادر کند. رضا درویش در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: نگرانی هواداران پرسپولیس را کاملا درک می کنم. اینکه پرونده شکایت از یک بازیکن اینقدر طول بکشد و عوارض زیادی به همراه داشته باشد، بی شک در […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از فدراسیون فوتبال خواست تا در اسرع وقت درباره پرونده بیرانوند رای صادر کند.

رضا درویش در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: نگرانی هواداران پرسپولیس را کاملا درک می کنم. اینکه پرونده شکایت از یک بازیکن اینقدر طول بکشد و عوارض زیادی به همراه داشته باشد، بی شک در فوتبال ما بی سابقه یا غیرعادی است و به همین دلیل ناراحتی و نگرانی هواداران پرسپولیس از تمدید این پرونده قابل درک است. بله به خصوص اینکه هر روز شایعاتی مبنی بر منتفی شدن این پرونده به گوش می رسد.

وی ادامه داد: اما با وجود همه این مشکلات به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ باشگاه پرسپولیس از هواداران متعصبی که همیشه همراه او هستند تقاضا دارم صبور باشند و خویشتن داری خود را حفظ کنند تا بدون حرف و شایعه باشگاه رای دهند. . فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت اعلام می شود.

درویش گفت: فراموش نکنیم که تیم بزرگ پرسپولیس روز دوشنبه یک دیدار بسیار مهم در چارچوب لیگ نخبگان آسیا پیش رو دارد و باشگاه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا کادر فنی و بازیکنان در این زمین حساس قدم بگذارند. با تمرکز کامل و خداوند به روند خوب و موفق خود ادامه دهد. به همین دلیل از هواداران متعصب پرسپولیس تقاضا دارم با خویشتن داری از تیم محبوب خود حمایت کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کاملاً شفاف و واضح است که تمام مدارک مورد نیاز باشگاه رسماً به کمیته های تصمیم گیری فدراسیون فوتبال و به ویژه کمیته محترم تعیین وضعیت ارائه شده است همانطور که گفته شد. بارها باشگاه پرسپولیس کوتاهی نکرده است، برای بازیکن مورد نظر کار خاصی انجام نداده است، به همین دلیل مطمئن هستیم که با بررسی دقیق و همه جانبه پرونده شکایات باشگاه پرسپولیس، کاملا شفاف و منصفانه اعلام خواهد شد. تصمیم گیری و به شخصه امیدوارم با توجه به تاخیر زیاد در صدور حکم، در اسرع وقت و ظرف چند روز آینده، حکم قطعی صادر و ابلاغ شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)