افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

درویش: هزینه ها معلوم نیست درآمدها مشخص نیست/ مالیات باشگاه ها از سال 75 پرداخت نشده است.

  • کد خبر : 19129

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از سال 75 این باشگاه بدهی مالیاتی را پرداخت نکرده است و با تلاش سجادی و خاندوزی بخش قابل توجهی از بدهی ها پرداخت شد. رضا درویش در مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پس از انتخاب من به عنوان مدیرعامل و مشخص شدن تکلیف هیات مدیره، کمیته ای پنج نفره […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از سال 75 این باشگاه بدهی مالیاتی را پرداخت نکرده است و با تلاش سجادی و خاندوزی بخش قابل توجهی از بدهی ها پرداخت شد.

رضا درویش در مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پس از انتخاب من به عنوان مدیرعامل و مشخص شدن تکلیف هیات مدیره، کمیته ای پنج نفره تشکیل دادیم که هر کمیته وظیفه تخصصی خود را دنبال کرد. در گذشته این باشگاه قبل از انتشار عمومی ساختار خاصی نداشت و عمدتاً با تفکر مدیران اداره می شد.

وی افزود: باشگاه از سال 75 بدهی مالیاتی را پرداخت نکرده بود و با تلاش سجادی و خاندوزی بخش قابل توجهی از بدهی ها پرداخت شد. اسنادی که از سال های قبل در باشگاه وجود دارد هزینه ها را نشان می دهد اما درآمد مشخص نیست.

دلبری: مشکلات راه حل دارند

در ادامه محمد دلبری یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مجمع عمومی عادی باشگاه پرسپولیس گفت: اولین قدم ما در باشگاه پرسپولیس تحلیل مسائل مختلف بود و سعی کردیم موانع پیش رو را برداریم. و بدهی ها را بپردازیم

وی در ادامه گفت: اگر هر چه زودتر سهم و واگذاری باشگاه مشخص شود می توانیم مشکلات دیگر را هم حل کنیم، در زمان سجادی کار بزرگی انجام شد و روند خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آغاز شد. و ما باید این مشکل را تکمیل کنیم.” سجادی از کمک و حمایتی که می توانست از باشگاه پرسپولیس دریغ نکرده است.

درخواست قره سیدرومیانی از وزارت ورزش، دادگستری و اقتصاد

در ادامه سیدهادی قره سید رومیانی در مجمع عمومی عادی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: انضباط مالی و سیستمی در باشگاه پرسپولیس وجود دارد و این نشان دهنده حضور افراد توانمند در باشگاه است. باید جلسه مشترک باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال و سازمان خصوصی سازی برگزار شود و مشکل دفتر باشگاه حل شود.

وی ادامه داد: لازم است وزارت ورزش، دادگستری و وزارت اقتصاد از موضع دولت وارد عمل شده و مطالبات شستا را بررسی کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.