افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

درویش: نمی توانم ورزشگاه را از سوپرمارکت بخرم/اورونوف می خواهد بماند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 370039
درویش: نمی توانم ورزشگاه را از سوپرمارکت بخرم/اورونوف می خواهد بماند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به هواداران این تیم قول داد که قرمزها در دربی بعدی پیروز شوند. رضا درویش پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم گفت: پسرها بازی خوبی انجام دادند. خستگی از بازی با الاهلی باعث شد که کیفیت صددرصد نداشته باشیم، اما تیمی که پنج یا شش موقعیت صددرصد گلزنی داشته […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به هواداران این تیم قول داد که قرمزها در دربی بعدی پیروز شوند.

رضا درویش پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم گفت: پسرها بازی خوبی انجام دادند. خستگی از بازی با الاهلی باعث شد که کیفیت صددرصد نداشته باشیم، اما تیمی که پنج یا شش موقعیت صددرصد گلزنی داشته باشد، طبیعتا آماده است تا دربی بازی کند و با اقتدار به سمت پیروزی حرکت کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری دربی در اراک رضایت پرسپولیس را داشت یا خیر، گفت: ما تصمیم گیرنده نیستیم. می خواهیم روی همه چیزهایی که می گویند بازی در نهس اراک خوب نیست خط منفی بکشیم و در دربی اراک را ببریم تا بگوییم همه این مسائل خرافات است و با تیم قدرتمندی که داریم، من نمی گویم. به هیچ چیز جز سود فکر نکن

درویش در پاسخ به این سوال که آیا امکان برگزاری دربی با حضور هواداران دو تیم وجود دارد، تصریح کرد: تصمیم گیرنده این موضوع ما نیستیم و تابع هستیم و باید گوش کنیم. است. آنها می گویند. طبیعتا ورزشگاه امام خمینی (ره) ظرفیت چندانی ندارد اما ما تابع هستیم و باید آنجا بازی کنیم. وقتی مسئولان می‌دانند با اتمام لیگ، دو ماه دیگر لیگ جدید شروع می‌شود، باید تدبیری بیندیشند تا این مشکلات پیش نیاید. برخی می گویند استقلال و پرسپولیس خودشان زمین هایشان را آماده کنند. استادیوم ورزشی که در سوپرمارکت نیست تا برویم دو تا استادیوم بخریم! فارغ از اینکه کجا بازی می کنیم، باید فکر کنیم که کشور بزرگی در منطقه هستیم، اما زمین بازی نداریم. این موضوع جای تاسف دارد و باید بگوییم که به خوبی آن را مدیریت نکرده ایم. امیدواریم روزی برسد که بین دو ورزشگاه 100 تا 50 هزار نفری یکی را انتخاب کنیم و آبروی خود را مقابل تیم های خارجی حفظ کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به اینکه آرونوف در سهمیه زیر 25 سال قرار گرفت و جا برای جذب بازیکنان جدید وجود دارد، تاکید کرد: دو روز پیش با گاریدو جلسه داشتیم و او گفت که الان دغدغه ما این است که کدام بازیکن. برای بازی کردن، او داشتن بازیکنان خوب زیاد مشکل ساز می شود و در 20 سال گذشته اینطور نبوده است که ما این همه بازیکن خوب داشته باشیم و باید آنها را تازه نگه داریم تا بمانند. ما هم جای خالی داریم و اگر گاریدو تشخیص دهد حتما اقدام می کنیم.

وی در خصوص نگرانی هواداران از تمدید قرارداد آرونوف خاطرنشان کرد: با آرونوف هم صحبت کردیم و او علاقه زیادی به حضور مجدد در کنار ما دارد. وقتی بازیکنی پای میز مذاکره می آید باید وضعیت روحی او را در نظر بگیریم. وقتی 3 بازی در این بین داریم، شرایط پیچیده می شود.

درویش درباره جلسه هیات مدیره پرسپولیس گفت: هیات مدیره باید جلسه ای برگزار کند چرا که کنسرسیوم بانکی قرار است اعضای هیات مدیره را معرفی کند و فکر می کنم بین یکشنبه تا دوشنبه این کار انجام شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جدایی مهرداد خانبان از سرمربیگری سرخپوشان بیان کرد: سرمربی ما معتقد بود خانبان برای فعالیت در پرسپولیس باید در جایگاه ویژه فعالیت کند. او هم دوست داشت در پست دیگری کار کند و مربی می گفت دو سه همکار در آن پست دارد. ما یکشنبه جلسه ای داریم و امیدواریم به تفاهم برسیم. خانبان سال هاست که به پرسپولیس کمک کرده و امیدواریم باز هم کمک های او را دریافت کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)