افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

درویش: مطمئنم بحث مالکیت مشترک حل می شود/ پرسپولیس زیر پوشش وزارت کار قرار می گیرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 222210
درویش: مطمئنم بحث مالکیت مشترک حل می شود/ پرسپولیس زیر پوشش وزارت کار قرار می گیرد – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که پرسپولیس تحت پوشش وزارتخانه خاصی است و استقلال جای دیگری است و مشکلی از این بابت وجود ندارد. رضا درویش پس از پیروزی پرسپولیس در جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و بچه ها انسجام و هماهنگی خوبی از خود نشان دادند. پنج بازیکن جدید به […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که پرسپولیس تحت پوشش وزارتخانه خاصی است و استقلال جای دیگری است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

رضا درویش پس از پیروزی پرسپولیس در جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و بچه ها انسجام و هماهنگی خوبی از خود نشان دادند. پنج بازیکن جدید به تیم ملحق شدند و زمان می برد تا سازگار شوند. خدا را شکر هر چقدر از حضورشان می گذرد انسجام لازم را پیدا می کنند. امروز که بازی را بردیم می گویم؛ باز هم در این بازی پنالتی خاصی به ما داده نشد. فکر نمی کنم گل ما هم آفساید بود. اگر این اتفاق در نتیجه یکسان تری می افتاد، تیم ما را با مشکل مواجه می کرد. امیدوارم روزی این مشکلات حل شود و بعد از بازی گلایه نکنیم.

وی در خصوص اینکه مسئولان تامین اجتماعی اعلام کرده اند تمایلی به خرید باشگاه پرسپولیس ندارند، گفت: این مسائل فراتر از باشگاه، مدیرعامل و هیات مدیره و شاید فراتر از ورزش وزارتخانه است. این تصمیمات کلان بالاتر از وزارتخانه است و شاید دولت تصمیم بگیرد. بهتر است کسانی که این تصمیمات را می گیرند پاسخگو باشند و ما از آن بی خبر باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس موضوع صدور پروانه حرفه ای و نگرانی در خصوص مالکیت مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: هم وزیر ورزش و هم معاونانش هماهنگی بسیار خوبی برای حل مشکلات داشتند. از جمله بحث مالکیت که آقای هاشمی اعلام کردند ما دغدغه ای نداریم و موضوع مالکیت حل شده است. پرسپولیس تحت پوشش وزارتخانه خاصی است و استقلال جای دیگری است، بنابراین مشکلی وجود ندارد. حتی بحث استانداردسازی ورزشگاه آزادی مطرح شد و رئیس شرکت تجهیزات همه عوامل خود را بسیج کرد تا آن را نیز آماده کنند. فکر کنم یکی دو روز دیگه مدارک آماده آپلود بشه.

درویش در پاسخ به این سوال که «چند تیم عربستانی مالک مشترک دارند و فکر نمی کنید بین تیم های عربستانی و ایرانی تبعیض وجود دارد؟» تصریح کرد: اینها سوالاتی است که فدراسیون فوتبال ما باید به آنها پاسخ دهد. باشگاهی که نمی تواند با AFC مکاتبه کند. همانطور که می دانید نزدیک به چهار سال است که پول باشگاه ما در AFC بلوکه شده است. مکاتبات زیادی هم انجام داده ایم اما برای این کار فقط تلاش باشگاه نتیجه نمی دهد و مسئولان فدراسیون فوتبال باید حتما روی آن کار کنند. به هر حال همه مسئولان بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و فدراسیون فوتبال باید پای کار باشند. اینطور نیست که الان یک چیزی بگویند و سال بعد دوباره بپرسید این پول چه شد.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه پرسپولیس متعلق به چه وزارتخانه ای است، گفت: فکر می کنم وزارت کار است. آیا تامین اجتماعی تحت پوشش وزارت کار است؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا نگران کناره گیری پرسپولیس از آسیا به دلیل مالکیت مشترک نیست، گفت: مطمئنم در روزهای آینده موضوع مالکیت حل خواهد شد. این ما نیستیم که تصمیم می گیریم کجا برویم، اما مسئولان متوجه شده اند. هاشمی در جلسه روز پنجشنبه هفته گذشته حضور داشت. این که استقلال در سال گذشته استانداردها را رعایت نکرد، احساس مسئولیت زیادی داشته است و مطمئناً این مشکلات را حل خواهند کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)