افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

درویش: مخاطب ندارد.

  • کد خبر : 234981
درویش: مخاطب ندارد.

پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر، رضا درویش گفت: خسته نباشید به خبرنگاران می گویم که در شرایط سرد و گرم و با کمبود امکانات کار می کنید. بچه ها بازی خیلی خوبی انجام دادند و اگر از موقعیت هایشان استفاده می کردند حداقل 5 […]

پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر، رضا درویش گفت: خسته نباشید به خبرنگاران می گویم که در شرایط سرد و گرم و با کمبود امکانات کار می کنید. بچه ها بازی خیلی خوبی انجام دادند و اگر از موقعیت هایشان استفاده می کردند حداقل 5 یا 6 گل می زدند. خدا را شکر پرسپولیس کم کم دارد به شرایط ایده آل خود باز می گردد و هواداران حتما قبول خواهند کرد. اگر صبر می کردند، می دیدند که تیم در شرایط خوبی قرار می گیرد.

وی در خصوص فسخ قرارداد 10 بازیکن پرسپولیس پس از پایان فصل و عدم پاسخ مثبت برخی از آنها برای تمدید قرارداد، اظهار داشت: اصلا این اتفاق نیفتاده است. ما به طور ضمنی به بازیکنان اعلام کرده ایم که بعد از تعطیلات مذاکره خواهیم کرد. در این مدت درگیر جذب بازیکن، باز شدن پنجره نقل و انتقالات، مشکلات روزمره و… بودیم و فرصتی برای وارد شدن به مذاکره با بازیکنان نبود. بازیکنان باید بدانند که اینجا خانه آنهاست و بعد از تعطیلات مذاکرات را آغاز خواهیم کرد. علاوه بر این باید دید تکلیف اموال و بودجه باشگاه چه می شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات معاون سابق وزیر ورزش و جوانان در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال به دو بانک غیردولتی گفت: ما هم مثل شما این موضوع را شنیده ایم اما هنوز “اجرا نشده است.” در جلسه کارگروه صدور پروانه حرفه ای بودیم که وزیر ورزش اعلام کرد این دو باشگاه قطعا واگذار می شود، پرسپولیس جلوتر است، چون قبلا اعلام شده بود پرسپولیس به وزارت رفاه اجتماعی واگذار شده، شاید این دو باشگاه یکجا تحویل داده خواهد شد

درویش در خصوص چالش های مدیریتی خود در سال 1402 خاطرنشان کرد: پرسپولیس سختی ها و چالش های خاص خود را دارد. این باشگاه حتی از سال 75 هم بدهی های زیادی داشت و باید آنها را حل می کردیم. در این فوتبال مشخص نیست چه کسی تصمیم می گیرد. برای من جالب است به رئیس کمیته داوران می گویم همه زمان را می بینند اما چرا داور 7 دقیقه وقت گرفت و وقت اضافه باید بیش از 20 دقیقه می گرفت؟ او پاسخ داد که معمولاً 7-8 دقیقه بیشتر وقت نمی گیرند. آیا این منطقی است؟ آنها در هر جهتی تصمیم می گیرند. با حمایت هواداران و بازیکنان شاهد روزهای بهتری خواهیم بود. ما هنوز در مسیر قهرمانی هستیم و اگر توطئه نکنند قهرمان می شویم.

وی در خصوص مبلغی که پرسپولیس برای حقوق تبلیغات محیطی دریافت کرده است، گفت: خبری که تهیه می کنند چه تاثیری دارد؟ من در چندین مصاحبه در این مورد صحبت کردم که شما را نگران کرد، آیا تأثیری داشت؟ این نشان می دهد که هیچ رسانه ای برای تصمیم گیرندگان مهم نیست. تا حالا یک ریال هم پرداخت نکرده اند. امسال نه؛ سال گذشته چه اتفاقی افتاد سال قبل از آن چه اتفاقی افتاد؟ نگفتند چک 50 میلیاردی تیم رد شد؟ ما هم قسمتی داریم و می خواهیم بدانیم قسمت ما چه شده است.

درویش گفت: چیزی برای پنهان کردن نیست. من برای هر بازی خانگی 550 میلیون تومان اجاره به شرکت و توسعه می دهم، تبلیغات برای شخص دیگری است و نیمی از بلیت فروشی ما بابت طلبی که فدراسیون دارد گرفته می شود و بخشی نیز به آنها داده می شود. شرکت و توسعه آن زمان هواداران امیدوارند بهترین بازیکنان را بگیرند، اما درآمد ما کجاست؟ مایلیم از حامیان مالی خود که بسیار مفید بودند تشکر کنیم. اگر آب میله ها نبود، تیمی که 30 میلیون و 400 هزار هوادار دارد، درآمدش از کجا تامین می شد؟ تیم رقیب هم همین شرایط را دارد. من این حرف ها را زدم و همه می شنوند، اما کسانی که باید کار را انجام دهند گوششان بسته است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: فوتبال راه به جایی نمی برد و باید به فکر آن باشیم. ببینید درآمد فوتبال در کجای جهان است. تا کی باید با اسپانسر قرارداد ببندیم و پول را بگیریم و دوباره بخواهیم پنجره نقل و انتقالات باز شود؟ تیم باید درآمد دیگری به جز پیراهن داشته باشد. قول می دهم برای کسی که نیاز به شنیدن حرف های من دارد خوب نیست. ما و رقیبمان این حرف ها را می زنیم اما کاری انجام نمی شود. ما باید وابسته به کارخانه های صنعتی باشیم یا به شرکت های بازرگانی متصل باشیم. من نمی توانم از حقوق باشگاهم صرف نظر کنم. هیچ کس نمی تواند این آبی را که متعلق به من است بگیرد و آن را محکوم کند.

وی در پاسخ به این سوال که منظورش مهدی تاج است یا حیدر بهاروند، گفت: فرقی نمی کند. مهم است که پول تبلیغات در سراسر جهان کجا می رود. شخص مهم نیست و افکاری که نمی گذارند آنچه را که لیاقتش را داریم به دست آوریم مهم هستند. جالب اینجاست که از یکی از مسئولان پرسیدیم که پول تبلیغات چگونه تقسیم می شود که گفت بین همه تیم ها تقسیم می شود. من 30 بازی در ورزشگاه آزادی انجام داده ام و پخش زنده داشته ام، آیا با تیمی که فقط 4 بازی زنده انجام داده است، همینطور باشیم؟/تسنیم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.