افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

درویش: قرارداد عطیه الله را فرستادیم/ منتظر امضای آنها هستیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 318162
درویش: قرارداد عطیه الله را فرستادیم/ منتظر امضای آنها هستیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت ورزشگاه میزبان این تیم لیگ برتری، قرارداد با یحیی عطیه الله و حواشی ارتش سرخ توضیحاتی ارائه کرد. رضا درویش پس از جلسه عادی سازی ورزشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: همانطور که گفتم ما را لبه صخره نگه می دارند و می گویند; «انتخاب کنید؛ با طناب پایین […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت ورزشگاه میزبان این تیم لیگ برتری، قرارداد با یحیی عطیه الله و حواشی ارتش سرخ توضیحاتی ارائه کرد.

رضا درویش پس از جلسه عادی سازی ورزشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: همانطور که گفتم ما را لبه صخره نگه می دارند و می گویند; «انتخاب کنید؛ با طناب پایین می روید یا با هلی برد؟!»، نام ورزشگاه های تهران است؛ «هیچ کدام آماده نیست و باید انتخاب کنی»، در حالی که باید بین ورزشگاه هایی انتخاب کنید که تیم آن شهر در آن جا نمی ماند، به همین دلیل در دسترس ترین ورزشگاه باشگاه آلومینیوم اراک است که چمن خوبی دارد. با وجود اینکه یکی دو مورد قول داده بودند اما گفتند تا سه چهار روز آینده باید حل شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت یحیی عطیه الله گفت: یکی دو روز پیش صحبت هایمان را داشتیم. رضایت عطیه الله را داشتیم، اما لازم بود که باشگاه روسیه هم موافقت کند، امروز صبح صحبت کردیم و موافقت کردند. باید قرارداد سه جانبه ای بین ما، باشگاه سوچی و عطیه الله منعقد می شد که چند لحظه پیش پرسیدم و به من گفتند که قرارداد برای امضا و نهایی شدن به عطیه الله ارسال شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: نه اصلا. کالایی که مشمول سهمیه خارجی نمی شود. هانانوف قراردادی سه ساله داشت و این قانون سال گذشته تصویب شد. یکی دیگر (نبیل باهویی) باقی مانده است که مدارک پزشکی او را نیز ارائه می دهیم. بازیکن دیگری هم در لیگ بود که نیم فصل مصدوم شد و شرکت نکرد. مدارک پزشکی را هم فرستادیم و گفتند کارگروه بررسی کند. .

درویش در پاسخ به سوالی مبنی بر درخواست باشگاه سپاهان برای افزایش سقف بودجه 200 میلیاردی، گفت: دلیل آن را نمی دانم; فکر می کنم فدراسیون تصمیم درستی گرفت. من چندین بار گفته ام اگر سقف ما 80 میلیارد بیشتر بود بازیکنانی که رفتند می ماندند. وقتی قانونی وضع می شود همه موظف به رعایت آن هستند. حالا نمی‌دانم بعضی‌ها چطور به دنبال راه‌های دیگری بودند. دیدن نحوه ثبت این قراردادها بسیار مهم است. دو بازیکنی که می خواستیم و می دانیم قیمت آنها چقدر است. خدا را شکر سازمان لیگ و سازمان های نظارتی بر این نظر بودند که قانون باید اجرا شود و با افزایش بودجه موافقت نکردند. بارها گفته ام که فوتبال ما نسبت به رشد قراردادها آنقدر رشد نکرده است. شما به پنج بازیکنی اشاره می کنید که در سه سال اخیر به تیم ملی راه یافته اند. در سه سال گذشته ارزش قراردادها 400 درصد افزایش یافته است. آیا فوتبال ما 400 درصد رشد کرده است؟ خیلی خوب است که آنها بودجه دارند و ما هم می خواهیم، ​​اما اگر سقف را به 1000 میلیون برسانند، باز هم تیم هایی هستند که هزینه بیشتری می کنند. من از جمله کسانی هستم که موافقم 30 تا 40 درصد محدودیت بودجه کاهش یابد.

وی در خصوص اینکه چرا پرسپولیسی ها اردوی خود در هلند را لغو کردند و به ترکیه رفتند و حاشیه هایی برای این تیم به همراه داشت، خاطرنشان کرد: باید با بازیکن به اردوی هلند می رفتیم. ما شش یا هفت بازیکن جدید داشتیم و برخی از آنها برای پاسپورت مشکل داشتند و صدور ویزا زمانبر بود. ما بازی های تدارکاتی را در هلند برای 2 و 7 آگوست هماهنگ کرده بودیم، اما ویزاهای ما تا 5 آگوست نرسید. به هر حال تمام لینک هایی که می بینید از یک سری مامور به دنبال باج گیری و دلالی هستند. یکی از بهترین تیم های عربستان چند روز پیش از همین کمپ دیدن کرد و باعث افتخار ما شد. آنها با همان تیمی بازی کردند که ما بازی کردیم. ببینید غیر از ما چند تیم دیگر با این تیم بازی کرده اند.

درویش در پایان تصریح کرد: نام باشگاه به اشتباه اعلام شد. گاهی اسم را نقد می کنند، اما گاهی اصل کار را نقد می کنند، این دشمنی بیش نیست. تو بگو؛ تیم هایی که از ایران رفتند چند گزارش تصویری از مسابقات و هتل ها دادند؟ چرا بحث کوچکتر پرسپولیس اینقدر مطرح شده است؟ چیزی جز دشمنی نیست; چون نمی خواهند پرسپولیس آرامش داشته باشد. اگر درصد بازیکنان پرسپولیس طلبکار بودند این مشکل چقدر بود؟ حالا ببینید رقبای ما چند درصد تقاضا دارند. کسی به آنها پول داده است؟ آیا گزارشی مبنی بر اینکه پرسپولیس تنها تیمی بود که کل قرارداد و گزینه دو ساله او را پرداخت کرد، منتشر شد؟ گزینه قرارداد دو ساله برای تیم لیگ برتری یک سال و نیم می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)