افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

درویش: قرارداد بازیکنان از فردا تمدید می شود

  • کد خبر : 282717

به گزارش خبرگزاری ایپنا؛ رضا درویش پیش از دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان گفت: از هفته بیست و دوم گفتیم با برد در همه دیدارها قهرمانیم. خدا کمک کرد و زحمات بچه ها نتیجه داد. به گزارش فارس، مطمئنم خدا حتی در فصل آخر هم منکر لطف او نخواهد شد و پسران با پیروزی قهرمانی […]

به گزارش خبرگزاری ایپنا؛ رضا درویش پیش از دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان گفت: از هفته بیست و دوم گفتیم با برد در همه دیدارها قهرمانیم. خدا کمک کرد و زحمات بچه ها نتیجه داد.

به گزارش فارس، مطمئنم خدا حتی در فصل آخر هم منکر لطف او نخواهد شد و پسران با پیروزی قهرمانی خود را قطعی خواهند کرد.وی با بیان اینکه پیکان بدون تماشاگر از استقلال در ورزشگاه تستگردی پذیرایی می کند گفت: اینها بحث های حاشیه ای است که تمام شده است.مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا نگران این نیست که اتفاقات فوتبالی مانع از قهرمانی این تیم شود، تصریح کرد: همه پسران باید تمام تلاش خود را برای پیروزی در این بازی انجام دهند زیرا در این صورت قهرمانی ما امن است.درویش درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد اسمار گفت: اول بازی امروز را ببریم.وی در خصوص برنامه باشگاه پرسپولیس برای تقویت تیم برای حضور در لیگ برتر گفت: قطعا باید تیمی شایسته حضور در آسیا بسازیم. دیدید که تیم های بزرگ آسیا با بازیکنان بزرگ قراردادهای چند صد میلیاردی بستند که ما امکانات آن را نداریم یا سقف قرارداد اجازه نمی دهد. ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم.مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: بانک شهر در کمتر از یک ماه از پرسپولیس حمایت های ارزنده ای انجام داده است. امروز ساعت 12 نامه ای نوشتیم تا درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم که ساعت 2 بعد از ظهر واریز شد تا درآمد بازیکنان تقریبا به 80 درصد برسد.درویش درباره آخرین وضعیت پرداختی گزینه های قرارداد پرسپولیسی ها از فصل گذشته بیان کرد: آنها آن را در اولویت قرار داده اند.

وی در خصوص رفع محدودیت استفاده از بازیکنان خارجی در لیگ برتر گفت: ما را با خودمان مقایسه کنند. این قیاس با الفرغ است. مهم نیست آسیایی ها چه کار می کنند، اما باید ببینیم توانایی های ما برای استفاده حداکثری از داشته هایمان چیست.مدیرعامل پرسپولیس درباره شروع تمدید قرارداد بازیکنان این تیم توضیح داد: انشاالله از فردا شروع به کار می کنیم.

۲۵۷۵۱

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=282717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.