افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

درویش: فردا دستمزد اعضای تیم را می دهیم/ جایی برای ادامه همکاری با باقری نبود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 110569
درویش: فردا دستمزد اعضای تیم را می دهیم/ جایی برای ادامه همکاری با باقری نبود – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد اگر قرار بر این شود که فقط یک تیم در ورزشگاه آزادی بازی کند، آن تیم باید پرسپولیس باشد. رضا درویش پس از برد 2 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان گفت: خدا مهربان بود و بچه ها پاداش بازی خوب و مفرح خود را گرفتند. این پیروزی را به هوادارانی […]

مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد اگر قرار بر این شود که فقط یک تیم در ورزشگاه آزادی بازی کند، آن تیم باید پرسپولیس باشد.

رضا درویش پس از برد 2 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان گفت: خدا مهربان بود و بچه ها پاداش بازی خوب و مفرح خود را گرفتند. این پیروزی را به هوادارانی که بعد از مدت ها به ورزشگاه آمدند تقدیم می کنم. هواداران به تیم هیجان زدند و پرسپولیس 2 گل زد و می توانست بیشتر هم بزند.

وی در خصوص حضور VAR و کمک آن به پرسپولیس گفت: انشاالله فضایی ایجاد می شود تا تیم های لیگ برتری بتوانند از VAR بهره مند شوند. حداقل بعد از بازی هیچ کس شکایت نمی کند. مطمئنم در دقایق آخر بهویی پنالتی گرفت و کارشناسان داور فکر می کنند پنالتی بوده اما از آنجایی که VAR تشخیص داد همه اطاعت کردند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با سازمان خصوصی سازی به توافق رسیدند و توانستند پرداخت را انجام دهند؟ وی خاطرنشان کرد: بله سازمان خصوصی لطف کرد. در مورد مراحل اداری مشکلاتی وجود داشت و معتقدم فردا هزینه برخی از گزینه های بازیکنان را خواهیم داد. البته نباید از این موضوع غافل شد که هزینه هایی به ما تحمیل شد که هیچ نقشی در آن نداشتیم. در ماه های اخیر 650 هزار یورو به رادوشوویچ دادیم و اگر مجبور نبودیم این 40 هزار میلیون را پرداخت کنیم، بیش از 50 درصد گزینه ها را به او می دادیم. یک نفر در سال 95 تا 96 بین 20 تا 30 هزار دلار از ما طلب کرد و 30 میلیاردی علیه ما حکم گرفت. اگر این نبود هم پاداش و هم آپشن می دادیم و حق با بازیکنان بود.

درویش با توجه به این موضوع که در این بین یک پیشکسوت پرسپولیس هم 72 هزار دلار برداشت کرده و این به پول برمی گردد؟ گفت: این حکم دادگاه است و اینطور نیست که کسی بخواهد انجام شود. این حکم قطعی است و پول باید به حساب پرسپولیس برگردد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اعلام این مربی مبنی بر نداشتن قرارداد و نحوه نیمکت نشینی اش صحبت کرد. توافق صورت گرفته و شخصی پول بسیاری از بازیکنان را نگه داشته است. زندگی هزینه دارد. حالا هر چه سقف بالاتر باشد برف بیشتر می شود! ما منکر بدهی خود به این عزیزان نیستیم. هیچ کس نمی تواند تیم ما را با تیم دیگری مقایسه کند. تیم های دیگر فصل گذشته 500 یا 700 میلیارد خرج کردند و هیچ قهرمانی کسب نکردند. تیمی که 3 قهرمانی را به دست آورده است معمولا بازیکن خود را بدون جستجوی گزینه و پاداش دارد زیرا او هر کاری را که باید انجام می داد انجام داده است. متأسفانه هزینه هایی به ما تحمیل شده و حسابرس دولت نیز برخی بدهی های نامشخص را تایید کرده که باید به حساب باشگاه برگردانده شود. انشاالله فضایی برای پاداش این یکنواختی و نتایج درخشان تیمی فراهم شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تقلب پرسپولیسی ها چقدر بوده است؟ گفت: نه، من حسابدار شما نبودم.

وی با توجه به اینکه پیش از این درباره کریم باقری بحثی را مطرح کرده بود و باقری نیز عنوان کرد که درویش دروغ نگوید، اظهار داشت: کریم باقری هم مشکلاتی دارد در حالی که قبلا هم گفتم باقری یکی از بزرگان فوتبال ماست و الان آنجاست. فضایی برای همکاری مستمر وجود ندارد. تیم ما بزرگان کم ندارد و پرسپولیس زادگاه بزرگان فوتبال ایران است و هر از چند گاهی یک نفر باید برود تا جای دیگری را بگیرد. انشاالله فضایی مهیا شود تا اگر باقری علاقه مند به فعالیت در فوتبال است در جای دیگری کار کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با مدیرعامل استقلال توافق کرده ام که دو باشگاه از یکدیگر شکایت نکنند. وی تصریح کرد: خیر، سازمان لیگ تصمیم گرفت قرارداد 16 تیم لیگ برتری را بررسی کند و به این موضوع تکیه نکند که در صورت شکایت تیمی بررسی شود. از چهارشنبه گذشته تصمیم گرفته شد که تمامی تیم های لیگ برتری قرارداد خود را بررسی کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اینکه تیمی از استقلال و پرسپولیس می تواند در ورزشگاه آزادی به میدان برود، گفت: البته اگر قرار است تیمی در ورزشگاه آزادی بازی کند، بر اساس شواهد است. شواهد و منطق پرسپولیس. اینکه باید در آزادی بازی کند، چون پرسپولیس امروز بازی کرد و چند روز دیگر باید به انزلی برود تا با ملوان بازی کند و بعد به تهران برگردد و به شهر دیگری برود و بعد به تاجیکستان برود، به نظر شما رمکی این کار را می کند؟ برای تیم بمانیم؟ حاصل کار یاسین سلمانی است که به دلیل فشارهای زیادی که متحمل شد، رباطش پاره شد.

درویش در پاسخ به این سوال که درباره این موضوع با عسگریان صحبت کرده است؟ وی گفت: بله، آنها هم این منطق را قبول دارند که اگر قرار است تیمی خارج از خانه بازی کند، تیمی که بازی هایش فاصله زمانی بیشتری دارد باید برود. ما در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و فاصله زمانی بین دیدارهایمان کم است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص جبران مصدومیت مرتضی پورعلیگنجی اقدامی انجام دادید؟ وی گفت: این کار طبق روال قانونی انجام می شود و همانطور که کارگروه بین المللی کار خود را در پرونده لوکادیا انجام داد، کار خواهیم کرد. سلامتی بازیکن مهم است اما همه به دنبال جبران هستند نه سلامتی مرتضی پورعلیگنجی.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: پورعلی گنجی یکی از نمادهای فوتبال ایران و پرسپولیس است و در روزهای آینده قرارداد او را تمدید خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.