افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

درویش: عالیشاه نباید در اوج حساسیت بازی دست به چنین کاری بزند/ از عثمر درخواست کردیم قرارداد نمایش را تمدید کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 250221
درویش: عالیشاه نباید در اوج حساسیت بازی دست به چنین کاری بزند/ از عثمر درخواست کردیم قرارداد نمایش را تمدید کند – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: همه بزرگان فوتبال آمده اند و رفته اند و پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده و اینطور نیست که پرسپولیس بخواهد التماس کند. رضا درویش در پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: از بازیکنان و همچنین یار دوازدهم (هواداران) که از دقیقه اول تا دقیقه […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: همه بزرگان فوتبال آمده اند و رفته اند و پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده و اینطور نیست که پرسپولیس بخواهد التماس کند.

رضا درویش در پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: از بازیکنان و همچنین یار دوازدهم (هواداران) که از دقیقه اول تا دقیقه 95 همه چیز را ارائه کردند، تشکر می کنم ، اما آنچه انتظار داشتیم محقق نشد.

وی ادامه داد: شاید روزی بازیکنان کشورهای عربی را از مصدومیت در نیمه دوم و در پایان بازی محروم کنیم. همکاران شما باید به مردم نشان دهند که بازیکنان حریف از دقیقه 5 بازی بیش از 20 بار مصدوم یا شبه مصدوم شده اند و این روند باعث کندی بازی شد. از فرصت ها هم استفاده نمی کنیم. عالیشاه کاپیتان ما به دلیل حساسیت بازی (درگیری با بازیکن حریف و اخراج) نباید این کار را می کرد. اگرچه بازیکن حریف روی او خطا کرد، اما یک بازیکن باتجربه نباید این کار را می کرد. ما در اوج حملات خود بودیم، اما متأسفانه آن اخراج اتفاق افتاد و نوبت ما به پیروزی نرسید.

درویش درباره اتفاقات بین دو نیمه و توهین به هواداران سپاهان و تغییر جایگاه تماشاگران زن گفت: توهین در همه جای دنیا محکوم است، جالب اینجاست که قدرت دارند چون مهمان هستند اما توهین می کنند و میزبان را سرزنش کنید حتی ماموران امنیتی که اینجا بودند دیدند اولین نارنجکی که پرتاب کردند از آن طرف بود. امیدوارم فضایی ایجاد شود که احترام فراموش نشود و یادمان باشد که محیط ورزشی محیطی با احترام است.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود مدیران پرسپولیس منتظر بازی مقابل سپاهان برای تمدید قرارداد اسمار هستند، گفت: همه اینها شایعه است. از عثمر درباره برنامه پرسیدیم و او از ما اجازه خواست تا فکرش را روی بازی با سپاهان متمرکز کند و سپس برنامه خود را ارائه خواهد کرد. شما آماری می دهید که در آن می پرسید چند باشگاه، مدیران یا مدیران چرا بازیکنان را تمدید نکردند؟ پنج هفته است که به شما می گویند چرا تمدید نمی کنید، کی تمدید می کنید و چه کسانی را استخدام می کنید.

درویش ادامه داد: همه اینها در فضای مجازی اتفاق می افتد. این بازیکن با ما قرارداد دارد و با برخی از آنها صحبت کردیم، اما فکر کردیم بهتر است در محیطی که استرس کمتری با آنها داشته باشیم صحبت کنیم. به همین دلیل گفتیم بازی با سپاهان را تمام کنیم و بعد با بازیکنان صحبت کنیم. همه باید بدانند که همه بزرگان فوتبال آمده اند و رفته اند و پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده است. اینطور نیست که پرسپولیس بخواهد التماس کند. بازیکنان پرسپولیس را دوست دارند و همه این بازیکنانی که قراردادشان تمام شده و با آنها صحبت کردیم، اولویت آنها پرسپولیس است. برخی راهروها فضای آلوده ایجاد می کنند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره تغییر نام این باشگاه به «پرسپولیس شهر یا ملت» گفت: این یکی از آن حرف هایی است که باعث جنجال و استرس هواداران می شود. پرسپولیس از روز اول پرسپولیس بوده و تا آخر خواهد بود.

وی در خصوص تخصیص منابع اقتصادی نیز گفت: اولویت تحویل این دو باشگاه بر اساس پرداخت بدهی های گذشته بوده است. پرداخت ها اولویت مالکان است. علاوه بر این، بانک شهر قبل از مالکیت کمک کرده است.

درویش درباره پرداخت نشدن قسمت سوم مطالبات یحیی گل محمدی و جریمه 5 میلیاردی گفت: خیر، اینها استدلال گروهی از دلالان است که بیرون چاه نشسته اند و این فضای آلوده را ایجاد کرده اند. با گل محمدی صحبت کردم و از او اجازه گرفتم. من خودم با او صحبت کردم که با توجه به اینکه باید بدهی های پروانه حرفه ای را پرداخت کنیم باید پولش را دیر پرداخت کنیم و مشکلی نیست.

وی درباره عملکرد اسمار در بازی های مهمی مانند استقلال، سپاهان و آلومینیوم گفت: از کارشناسان بپرسید که تیم ما در این بازی ها مالکیت و موقعیت گل بیشتری داشت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)