افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

درویش: بیرانوند 2 هفته پیش گفت برمی گردم / ورزشگاه آزادی را ببخشیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 307376
درویش: بیرانوند 2 هفته پیش گفت برمی گردم / ورزشگاه آزادی را ببخشیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال کشورمان تا دو هفته پیش خواهان بازگشت به این تیم بود. رضا درویش درباره نشست عادی سازی ورزشگاه آزادی و تختی گفت: جلسه بسیار خوبی بود و این نشان می دهد که همه مسئولان مرتبط با فوتبال دغدغه آماده سازی ورزشگاه آزادی را […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال کشورمان تا دو هفته پیش خواهان بازگشت به این تیم بود.

رضا درویش درباره نشست عادی سازی ورزشگاه آزادی و تختی گفت: جلسه بسیار خوبی بود و این نشان می دهد که همه مسئولان مرتبط با فوتبال دغدغه آماده سازی ورزشگاه آزادی را دارند. از مسئولان شرکت توسعه و تجهیز تشکر می کنم چرا که در این مدت شبانه روز روی پروژه ورزشگاه آزادی کار کردند. ای کاش این تلاش از یک سال پیش وجود داشت که ورزشگاه آزادی هم برای لیگ و هم برای آسیا باشد. الان همگی پای کار آمدند و قول دادند که ورزشگاه آزادی برای باشگاه های آسیایی مهیا شود، چرا که هواداران زیادی برای تماشای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا لحظه شماری می کنند و باید به وضعیت رفاهی آنها توجه شود.

وی ادامه داد: ورزشگاه تختی نیز برای ورزشگاه دوم ما مطرح است و مدیرعامل این مجموعه درباره روند پیشرفت آن توضیح داد. می دانیم که آقای جوادی (مدیر اداره کل ورزش استان تهران) نیز جلسات متعددی برای آماده سازی مجموعه تختی برگزار کردند. این را هم باید در نظر گرفت که وقتی پرسپولیس قرار است در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند، حضور هواداران پرشور این تیم هم برای ما مهم است. آسیب آن را پارسال دیدیم که محکوم به انجام بازی بدون تماشاگر شدیم. در آن مسابقه ما کمبود فشار مردم را احساس کردیم. امیدواریم همه دور هم جمع شوند و ورزشگاه آزادی با بودجه در نظر گرفته شده به موقع آماده شود و پرسپولیس مسابقاتش را با هوادارانش جشن بگیرد.

درویش در پاسخ به این سوال که ورزشگاه تختی ظرفیت میزبانی بازی های استقلال و پرسپولیس را دارد که 20 تا 30 هزار هوادار در بیشتر بازی ها حضور دارند، گفت: ورزشگاه تختی 30 هزار نفر ظرفیت دارد و امکان برگزاری بازی وجود ندارد. آنجا برای بازی با جمعیت زیاد. شنیدم چند بازی پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. از سوی دیگر، مدیریت مجموعه ورزشگاه آزادی و قائم مقام شرکت توسعه و تجهیز در جلسه امروز اعلام کردند که ممکن است تا یک ماه آینده ورزشگاه آماده نشود. به هر حال تیم های بزرگ آسیایی به ایران و ورزشگاه آزادی می آیند و بازی در آنجا می تواند آبروی کشورمان را حفظ کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که من مخالفتی با برگزاری بازی های پرسپولیس در ورزشگاه تختی ندارم، اظهار کرد: بحث این است که بهترین گزینه برای ما بازی در ورزشگاه آزادی است البته به شرطی. همه چیز در دسترس است و اینطور نیست که بگویند در آزادی بازی می شود اما این ورزشگاه چمن ندارد! فکر می کنم تیم ها باید امتیازاتی بدهند تا بتوانیم این مجموعه را برای همیشه داشته باشیم. بحمدالله با اجرا و اجرای طرح های مورد بحث، آزادی تا 20 سال آینده نیازی به تعمیر ندارد. هیچ مرحله ای برای ما بهتر از آزادی نیست، تا زمانی که آن را کامل و سالم داشته باشیم. البته نباید اینطور باشد که در ورزشگاه آزادی آسیا بازی کنیم بلکه جریمه می شویم.

وی درباره آخرین وضعیت جذب یحیی عطیه الله و دروازه بان پرسپولیس تاکید کرد: علاوه بر مذاکره با مدافع مراکشی، برای بازیکن دیگری هم نامه نوشتیم که البته رسانه ای نمی شود. حتی یک بازیکن دیگر هم بود که باشگاه خارجی اش برای جدایی او مبلغی بین 400 تا 500 هزار دلار می خواست اما ما مبلغ کمتری را در نظر گرفتیم. در آخرین نامه ای که دیروز برای ما فرستادند گفتند سه میلیون یورو بدهید. باید بگویم که هدف باشگاه پرسپولیس جذب بهترین هاست که با هماهنگی مربی می خواهیم بازیکنان را در محیطی خارج از دلال ها جذب کنیم. شما از قبل می دانید که ما در هنگام استخدام مربیان و بازیکنان چه مشکلاتی داشتیم. من فردی هستم که در محیط ملتهب و محیطی که قیمت بازیکنان را بالا می برد تسلیم نشدم. هواداران باید بدانند که بهترین ها را به آنها خواهیم داد زیرا گذشته باشگاه نشان می دهد که همیشه بهترین ها را به خدمت گرفته ایم تا در بازی هایمان به ما کمک کنند، ضمن اینکه هماهنگی و نزدیکی خوبی بین باشگاه و مربی وجود دارد.

درویش درباره تلاش باشگاه پرسپولیس برای جذب دروازه بان جدید بیان کرد: سرمربی تیم ما را به این دروازه بان معرفی کرد و قراردادش آماده است اما دیروز نوشتند این بازیکن به لطف حضور در دومین تورنمنت قاره ای می تواند به این تیم بپیوندد. در شهریور برای ما کارساز نیست چون دو هفته اول لیگ را از دست می دهیم. گاریدو دو دروازه بان دیگر هم معرفی کرده و حتما پیگیری می کنیم. استخدام نوآوری ها نیز لغو شده است. مدارک کار ما موجود است، تمام کارهای لازم را برای جذب بازیکن مورد نظر مربی انجام داده ایم. در ضمن ما با عده ای به توافق نرسیدیم و عده ای هم نخواستند بیایند.

وی در پاسخ به این سوال که «فکر نمی کنید جدایی بیرانوند از پرسپولیس خیلی حاشیه ساز شده و همچنان صحبت از تمدید و مسائل مربوط به حذف بازیگران بیرانوند و… است؟ حقوق همه بازیکن در هر کجا که بازی می کند باید برای خودش و آینده اش تصمیم بگیرد. بزرگی پرسپولیس است که دیگران را بزرگ می کند و هیچکس به پرسپولیس عظمت نداده است. ستاره های خیلی بزرگ تری با پرسپولیس معروف شدند و رفتند و خیلی ها فکر می کردند اگر نبودند برای پرسپولیس سخت است اگر دیگران جایشان را بگیرند و پرسپولیس همیشه پرسپولیسی بماند. اصرار بیرانوند در مصاحبه را متوجه نمی شوم و بیشتر اوقات سعی می کنم جواب ندهم، اما یکسری حرف های ضد و نقیض گفته می شود و دیروز شنیدم بیرانوند می گوید تمدید قرارداد را اضافه کردم، چون می خواستم بروم. خود پرسپولیس! من میگم تمدید رو امسال اضافه کردیم پارسال تمدید داشتی کنسل شد؟ بیرانوند اساساً از گذشته های دور این کار را انجام داده است و ظاهراً نمی داند چه تصمیمی بگیرد، با وجود اینکه دو هفته پیش انصراف داده بود، باز هم درخواست بازگشت به پرسپولیس را داشت و ما گفتیم که با این بازیکن به پرسپولیس برمی گردد. همان قرارداد قبلی

درویش ادامه داد: جدا از حق باشگاهمان، دلمان برای آن جوان هم می سوزد که بر اثر این اتفاقات بر اثر ایست قلبی فوت کرد. اگر این مسائل را مطرح نکنیم، خون آن بچه پایمال می شود. به نظر شما مرگ یک انسان و یک هوادار به راحتی قابل چشم پوشی است؟ من می گویم یکی این موضوع را بررسی کند که پارسال که بیرانوند قراردادش را تمدید نکرد چرا آن موقع لغو کرد؟

وی در پاسخ به اینکه بیرانوند از اینکه مبلغ پاداش از قراردادش کسر شده ناراحت است، تصریح کرد: این قانون قطعی سازمان لیگ است که پاداش، آپشن و تمام پولی که می توانید به بازیکن بدهید جدا از قرارداد 20 درصد است. شاید این ظن من باشد که بخواهند بیش از 20 درصد پرداخت کنیم و آن را محاسبه نکنیم و باعث جریمه شدن باشگاه شوند.

درویش در پاسخ به این سوال که کدام یک از دو باشگاه پرسپولیس و بیرانوند برنده این پرونده جنجالی خواهند شد، پاسخ داد: طبق قانون هیچ نقطه تاریکی در دفاع از پرسپولیس وجود ندارد. تا زمانی که قانون وجود داشته باشد، هیچ راهی به جز پرسپولیس برای این پرونده وجود ندارد.

وی به مشکل دو بازیکن خارجی پرسپولیس (نبیل باهویی و وحدت حنانوف) اشاره کرد که ظاهراً در 60 درصد بازی ها حضور نداشتند و به همین دلیل پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی با محدودیت مواجه است. گفتند نبیل باهویی 60 درصد بازی ها را از هفته چهارم به بعد به تیم آوردند و وحدت به فیفادی رفت و ما نتوانستیم کاری کنیم.

درویش در پاسخ به این سوال که پول عبدالکریم حسن به حساب باشگاه رسیده و می توانند به جای بدهی های بین المللی آن را تسویه کنند، تاکید کرد: نه، آیا می توانیم اینطور قبول کنیم؟ باید نامه و شماره حساب را اعلام کنیم. ما می‌توانیم از هر کجا و به هر کسی که توصیه کنیم پرداخت کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه اگر پرونده بیرانوند به نفع پرسپولیس پیش برود ممکن است او مورد عفو قرار بگیرد، گفت: نه اصلا شایعه نیست، جایی خواندم که قلعه نویی استغفار کرده است، 40 سال است که او را می شناسم. سال‌ها و بارها بر حفظ نظم تاکید می‌کند یکی از دلایلی که پرسپولیس توانسته در سال‌های اخیر قهرمان شود، نظم و انضباط است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=307376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.