افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

درویش: بازی استقلال با پیکان باید بدون تماشاگر برگزار شود/ بازیکن استقلال برخلاف بازیکن ما اخراج نشد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 261508
درویش: بازی استقلال با پیکان باید بدون تماشاگر برگزار شود/ بازیکن استقلال برخلاف بازیکن ما اخراج نشد – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه بازی امروز بدون تماشاگر برگزار می شود، دیدار استقلال و پیکان نیز باید بدون تماشاگر برگزار شود. رضا درویش پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: 4 فینال پیش رو داشتیم، یک فینال را بردیم و از […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه بازی امروز بدون تماشاگر برگزار می شود، دیدار استقلال و پیکان نیز باید بدون تماشاگر برگزار شود.

رضا درویش پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: 4 فینال پیش رو داشتیم، یک فینال را بردیم و از فردا برای بازی مقابل استقلال خوزستان آماده می شویم.

وی در پاسخ به احضارش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: این تصمیم اساسی است. از همان ابتدا به طرق مختلف با ما تماس گرفتند. حالا دلیل احضار را نمی دانم و یکی از خبرنگاران این موضوع را به من اطلاع داد. مثل همیشه گردنمان نازک است و مطیع هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتشار اخباری مبنی بر فساد در یک باشگاه و احضار چند مدیر گفت: من هم این خبر را شنیدم و خوشبختانه دست آذابی بالا رفت و این کار شروع شد. بارها گفته ایم که دستگاه واسطه گری کار خود را با هدایت صفحه مجازی و همراهی رسانه ها انجام می دهد، اما کمیته اخلاق و انضباطی ما را خواستند و در مورد طرح این مسائل از ما سوال کردند. الحمدلله سازمان تنظیم مقررات به این نتیجه رسید که مشکلات پیچیده و بد زیادی در فوتبال رخ داده است. امیدوارم روزی برسد که برخی با حمایت اصحاب رسانه و غیرفوتبالی فدراسیون سیاست فوتبال را تعیین نکنند و سلامت فوتبال آغاز شود.

درویش در پاسخ به این سوال که آیا مالکان جدید باشگاه پرسپولیس برای بررسی برنامه های آینده با وی دیدار کرده اند یا خیر، گفت: پاداش بازی قبلی چند روز پیش واریز شد. به دلیل اینکه قرار بود اعضای بانک های مختلف حضور داشته باشند، جلساتی در مورد ضرب الاجل برای حل و فصل موارد اضطراری داشتیم. قرار است جلساتی با مدیرعامل بانک شهر و یکی دو بانک داشته باشیم تا به تعهدات خود عمل کنیم.

وی در خصوص حکم کمیته انضباطی درباره بازیکن استقلال (امید حمیدی فر) اظهار داشت: عادت کرده ایم. در دو بازی قبلی کاپیتان ما مرتکب اشتباهی شد که به گفته کارشناسان کارت قرمز نبود اما اینطور بود. در جلسه هفته گذشته کارشناسان درباره بازی استقلال گفتند که بازیکن این تیم باید کارت دوم را می گرفت. امروز با رئیس کمیته داوران صحبت کردم و او به من گفت حق با شماست اما گفتن حق با شما چیزی را حل نمی کند، آیا منطقی است؟

مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با بازی استقلال مقابل پیکان در هفته آخر با تماشاگران خارج از تهران برگزار می‌شود، گفت: اعتراض نکرده‌ایم، اما گفتیم چون همه عدالت می‌خوانند، اگر قرار است همه مسابقات بدون تماشاگر برگزار شود، باید بازی‌هایی که در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود. اگر امروز بازی ما بدون حضور تماشاگر برگزار می شد، مطمئناً سایر بازی ها باید بدون تماشاگر باشد.

درویش درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه با وجود اینکه بازی بدون تماشاگر بود، گفت: جالب است که به ما گفتند می توانند 70 نفر را به ورزشگاه بیاورند، در حالی که 7 تا 8 نفر دیگر اجازه ورود ندادند. و بین دو نیمه گفتند که اجازه می دهیم.» وارد ورزشگاه شوید.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)