افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

درویش: بابایی را برای خط حمله داریم/ تا چند روز دیگر مالکیت باشگاه تغییر می کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 217808
درویش: بابایی را برای خط حمله داریم/ تا چند روز دیگر مالکیت باشگاه تغییر می کند – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی است که استقلال فصل گذشته نه به دلیل مالکیت مشترک، بلکه به دلیل بدهی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. رضا درویش در حاشیه جشن قهرمانی نوجوانان پرسپولیس درباره اتفاقات حاشیه ای رختکن سرخپوشان قبل از دیدار مقابل ذوب آهن در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: من هم مثل شما خبرنگاران، […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی است که استقلال فصل گذشته نه به دلیل مالکیت مشترک، بلکه به دلیل بدهی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

رضا درویش در حاشیه جشن قهرمانی نوجوانان پرسپولیس درباره اتفاقات حاشیه ای رختکن سرخپوشان قبل از دیدار مقابل ذوب آهن در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: من هم مثل شما خبرنگاران، مسئولان و مسئولان این موضوع را شنیدم. بازیکنان تیم گزارش دادند، اما جای تأمل و تأسف است. . فوتبال ما به کجا می رود؟ این نشان می دهد که فوتبال به هیچ وجه کنترل نمی شود. یعنی هر از چند گاهی کمیته اخلاق جریمه می کند و کمیته انضباطی کاری انجام می دهد اما بازدارنده نیست.

وی افزود: با این گستاخی و صراحت این اتفاقات در خارج از میهمانی پرسپولیس رخ می دهد که نشان می دهد کمیته نظارت عملا نقشی ندارد. یعنی در واقع گفتند باید فقط فوتبال و بازی باشد و حالا یک روز ساعت و روز بازی را عوض می کنند و به جایی نمی رسد. این یک زنگ بیدارباش است، کجا می رویم؟ این در ابعاد بیرونی خود مطمئنا ما را دچار مشکل خواهد کرد.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا شاگردان عثمر این بازی را رها کرده اند، ممکن است عواقب زیادی داشته باشد، گفت: بدیهی است که این اتفاق می افتد اما از آنجایی که ما خالق داریم و او تا امروز با ماست. او دست ما را گرفته و قطعاً ما را رها نمی کند.

درویش درباره آخرین وضعیت جذب مهاجمان و بازیکنان جدید برای پرسپولیس تصریح کرد: اینها سوالاتی است که سرمربی باید بگوید. آنها هنوز درخواستی نداشتند. ما آقای بابایی را در همان پست فوروارد داریم. اگر عثمر فکر می کند باید استفاده شود حتما پیگیری می کنیم.

وی در مورد مالکیت مشترک سرخابی ها گفت: تا جایی که من اطلاع دارم فردا یا شنبه مالکیت یکی از این تیم ها را اعلام می کنند، ضمنا این مشکلات ربطی به من، مدیرعامل، هیئت مدیره ندارد. یا اعضای باشگاه، این مسائل حتی از دست وزارت ورزش هم فرار می کند. بله، این موضوع منافع باشگاه را به خطر می اندازد، اما این وضعیت حداکثر تا یکشنبه اعلام می شود که یکی از 2 باشگاه به عنوان مالک باشگاه شناسایی و از وزارت ورزش خارج می شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به گلایه مهدی ترابی از دیدار با درویش در تمرین پرسپولیس و مبلغ پرداختی قرمزپوشان گفت: کاملاً حق با اوست. چندین بار گفته ایم. ما هزینه هایی را پرداخت کردیم که در برنامه های ما نبود. مثلاً 11 میلیارد تومانی که برای بدهی مالیاتی آقای رادوشوویچ باید می پرداختیم ناخواسته بود. اگر همین پول را برای پرداخت درصدی از مطالبات قراردادی بازیکنان کنار گذاشته بودیم. یا مثلا 6 میلیارد توکن بدهی مالیاتی برای برونکو پرداخت کردیم که ناخواسته به ما تحمیل شد. یا دو ماه پیش یک میلیون و پنجاه یورو به رادوشوویچ دادیم. امروز این مبلغ 70 میلیارد تومان است که اگر الان این مبلغ را داشتم مشکلی نداشتیم؟ 109 میلیارد طلبی است که باید از وزارت ورزش یا دولت بگیریم بابت بدهی هایی که بعد از تحویل مشخص نشد.

وی افزود: همه این موارد باعث تاخیر این بازیکنان ارزشمند شد که حق دارند قراردادشان را تحویل بگیرند که امیدواریم در این چند روز منابع را تامین کنیم و به آنها پول بدهیم.

درویش درباره اینکه آیا پرسپولیس می تواند مطالبات خود را با بدهکاران خارجی از منبع این باشگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا تسویه کند، گفت: اتفاقا من از طرف سازمان خصوصی سازی، وزارت ورزش و شخص خودم نوشتم. به آقا فرزین نوشتم خیلی دوستم داره. اما هنوز اجرایی نشده است. دولت در جاهای دیگر بدهی دارد، می گذارند به حساب وسط، بانک مرکزی آن تعهد را پرداخت می کند. هنوز عملیاتی نشده است. اگر هر کدام از این موارد 109 میلیارد تومب باشد، این سکه ها و مابقی پولی که درخواست می کنیم به عنوان وام گرفته می شود. اگر هر کدام از اینها اجرا شود، مطمئناً می توانیم بخشی از قرارداد بازیکن را که با حق تقلب او مطابقت دارد، پرداخت کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا علاوه بر مشکل مالکیت، مشکل دیگری بر سر راه پرسپولیس برای کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا 25-2024 وجود دارد، اظهار داشت: قطعا. صرفاً اشتراکی است که انشالله مطمئنم با هماهنگی دولت انجام خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره دومین برد شیرهای سرخ به رهبری اسمار گفت: به هواداران گفتم صبور باشند. چون هوادار تشنه پیروزی است و احساسی است که نمی گذارد گول توزیع کنندگان را بخورد تا فضایی آلوده برای پرسپولیس ایجاد کند. قطعا روزهای بهتری در راه است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اظهار نظر مجریان برنامه ورزش و مردم در مورد بحث نوبت گرفتن برای گرفتن مجوز حرفه ای برای استقلال و پرسپولیس به دلیل مشکل مالکیت مشترک گفت: حتما با آنها هماهنگی کرده اند (اشاره به عوامل برنامه ) قبلا، اما چنین چیزی وجود ندارد. سال گذشته دستمزد ما کلاهبرداری بود و چیزی اضافه به ما ندادند، در حالی که استقلال به دلیل بدهی استراماچونی و بدهی های مشابهی که داشت نتوانست مجوز حرفه ای او را بگیرد. حتی اگر موضوع ملک حل شود اما باز هم بدهی داشته باشیم، باز هم گرفتن مجوز حرفه ای مشکل است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=217808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.