افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

درویش: ام.آر.آی وقتی گواهی پزشکی هست معنی ندارد، در حادثه باهویی دشمنی کردند/ با این بازیکنان قهرمان شدیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 381408
درویش: ام.آر.آی وقتی گواهی پزشکی هست معنی ندارد، در حادثه باهویی دشمنی کردند/ با این بازیکنان قهرمان شدیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت که روی شکست پاختاکور حساب باز کرده اند. رضا درویش پس از تساوی 1-1 پرسپولیس و پاختاکور گفت: ما از بازی مقابل پاختاکور 3 امتیاز داریم. کیفیت بازی پرسپولیس به وضوح بالاتر از پاختاکور بود اما فوتبال قابل پیش بینی نیست. شاید یکی از دلایل نتیجه بازی امروز خستگی و کم […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت که روی شکست پاختاکور حساب باز کرده اند.

رضا درویش پس از تساوی 1-1 پرسپولیس و پاختاکور گفت: ما از بازی مقابل پاختاکور 3 امتیاز داریم. کیفیت بازی پرسپولیس به وضوح بالاتر از پاختاکور بود اما فوتبال قابل پیش بینی نیست. شاید یکی از دلایل نتیجه بازی امروز خستگی و کم تمرینی ناشی از بارندگی های روزهای اخیر باشد. انشاالله در بازی بعدی مقابل چادرملو شاهد تیمی سرحال باشیم و 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس برای صعود از گروه در لیگ برتر مشکل داشت؟ وی گفت: تلاش می کنیم در مسابقات بعدی به نتیجه مطلوب برسیم. تیم ما زمین ندارد و معلوم نیست که کجا بازی می کند وقتی تیمی می خواهد به سطح قهرمانی برسد، باید همه اجزای خود را داشته باشد. از ابتدای لیگ هیچ میزبانی نداشتیم و در لیگ نخبگان دیده شد که امروز دومین بازی خود را در ورزشگاه شهرقدس انجام دادیم. ببینیم تیم های رقیب ما چه دارند اما این مشکلات مانع از نشان دادن توانایی های فرزندانمان نمی شود و قطعا در مسابقات آینده نتایج خوبی برای صعود از گروه خواهیم گرفت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره بازگشت کریم باقری گفت: باید صحبت کنیم، او می خواهد برگردد و در حال صحبت با کادرفنی هستیم.

درویش درباره حضور پروین در باشگاه پرسپولیس گفت: آقای کرباسیان که اولین سرمربی پرسپولیس بود و این تیم زیر نظر بنیاد مصطفان بود به باشگاه آمده بود و از آقای پروین خواستیم به باشگاه بیاید. باشگاه به دلیل همکاری آنها در آن زمان و جلسه جدیدی بود.

وی در واکنش به اینکه میانگین سنی پرسپولیس بالاست و شاید اگر این تیم ابزار هجومی بهتری داشت به راحتی می توانست پاختاکور را شکست دهد، تصریح کرد: این مشکل را قبول ندارم، همین بازیکنان در بازی های گذشته ستاره بودند. . علاوه بر این، بازیکنان جوان و مستعد روی نیمکت کم نداریم. متاسفانه هنوز یاد نگرفته ایم که نتیجه بازی غیرقابل تصور است و این نتیجه را دوست نداشتیم، اما نباید گله کرد. کادر فنی و مربی تیم اذعان دارند که بازیکنان فعلی بهترین هستند. گاهی اوقات تلاش بازیکنان و کادرفنی به درستی دیده نمی شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جدایی خانبان و آنالیز از این تیم گفت: خانبان در حال همکاری با تیم است اما هفته آینده جلسه خواهیم داشت. خانبان دوست دارد در پست دیگری کار کند و سرمربی تیم فکر می کرد که او فقط باید یک آنالیزور باشد. در این راستا پس از پایان مسابقه قطعاً ملاقات و بررسی خواهیم کرد.

درویش در خصوص شکایت از بیرانوند و اینکه فشارهای بیرونی وجود دارد که باعث عدم صدور رای در این پرونده شده است، گفت: در توان من است که بگویم صبح تصمیم را اعلام می کنم. از برخی تماشاگرانی که قصد تجمع داشتند خواستیم به دلیل حساسیت دیدار مقابل پاختاکور این کار را انجام ندهند. بد است وقتی رای 48 ساعته اعلام می شود این رای حدود سه ماه طول می کشد. من با چند کمیته صحبت کردم و آنها آن را تایید کردند. نمی دانم چه مسائلی باعث می شود جرأت اعلام رای کمتر شود. با این حال شنیده ام فردا و پس فردا رای اعلام می شود. قانون این است که خیلی زودتر اعلام می شد. گفتم قبل از اینکه محاکمه و متهم بشی رای بده. از آنجایی که ما هیچ نقشی در این بخش نداریم، باید از هوادارانمان بخواهیم که صبور باشند.

در مورد اینکه گفته می شود باشگاه پرسپولیس پرونده نبیل بهویی را جعل کرده است؟ وی گفت: مدارک پزشکی نزد کمیته پزشکی باشگاه است. تیم پزشکی قبلی خارج شد و تیم جدیدی آمد. جعل در جایی انجام می شود که بتوانید شغل یا پولی پیدا کنید. وقتی از پزشک و جراح باهو گواهی می دهد که مهره پنجم کمرش مشکل دارد و نمی تواند بازی کند نقش ام آر آی چیست؟ گواهی پزشکی پذیرفته می شود. در پرسپولیس در همه سطوح شیطنت وجود دارد. همین الان برو رادیولوژی تایید نمیکنه خدای نکرده مشکل داری. گواهی پزشکی ثابت می کند که شما یک بیماری دارید، اگر گواهی اصلی بود، ارزشی نداشت. خیلی ها با پرسپولیس دشمنی دارند و نمی توانند آرامش این تیم را ببینند. رقبای ما مشکل دارند و نمی خواهند آرامش را در پرسپولیس ببینند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)