افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

درویش: اطرافیان بیرانوند حالش را خوب کردند. علیرضا زود باور/ گلسیانی و کنعانی جذب یکدیگر شده اند

  • کد خبر : 23922

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با این باشگاه غیرقانونی بوده است. رضا درویش درباره فسخ قرارداد بیرانوند گفت: بیرانوند 48 ساعت پیش آمد و صحبت کردیم. او مشکلاتی داشت و توافق کردیم تا آخر هفته آنها را برطرف کنیم. حرف دیگری نبود اما دیشب که این خبر را شنیدم شوکه […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با این باشگاه غیرقانونی بوده است.

رضا درویش درباره فسخ قرارداد بیرانوند گفت: بیرانوند 48 ساعت پیش آمد و صحبت کردیم. او مشکلاتی داشت و توافق کردیم تا آخر هفته آنها را برطرف کنیم. حرف دیگری نبود اما دیشب که این خبر را شنیدم شوکه شدم و تا صبح نخوابیدم. با حال بد مجبور شدم به جلسه هیئت مدیره بروم.

روی صندلی دراز کشیدم تا نگویند سکته کردم!
وی درباره فیلمی که هنگام خروج از جلسه هیئت مدیره منتشر شد، توضیح داد: چون حالم بد بود روی صندلی عقب دراز کشیدم تا کسی متوجه نشود. فکر نمی کردم خبرنگاران آنجا باشند. اگر فقط یک نفر وضعیت ما را اینطور می دید، فردا می گفت درویش سکته کرده است.

ما نه معدن، نه کارخانه و نه حمایت مالی پشت سرمان داریم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره زمان شروع تمرینات شیرهای سرخ نیز گفت: تمرینات ما تا یکی دو روز آینده آغاز می شود. 8 یا 9 بازیکن ما از جمله ملی پوشان در تعطیلات و سفرهای خارج از کشور بودند و باید تمرینات را دیر شروع می کردیم. ضمن اینکه درخواست اردوی خارج از کشور داده بودند که 90 درصد تکمیل شده است و تیم ما 29 تیرماه به اردوی ترکیه می رود. قرار شد 10 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شود. اگر می دانستیم اگر قهرمان می شدیم با این همه مشکل و هزینه مواجه می شدیم، می گفتیم نایب قهرمان می شدیم چون در این صورت به لیگ قهرمانان صعود می کردیم. 40 تا 50 میلیارد از پرونده های حقوقی بازیکنان مربوط به این قهرمانی هاست. ما نه معدن داریم، نه کارخانه داریم و نه اسپانسر پشت سرمان است، با این حال می توانیم از نظر پرداختی تیم دوم یا سوم لیگ باشیم.

3 ملی پوش می خواستند به پرسپولیس بیایند که گل محمدی نظری درباره آنها نداشت
درویش در پاسخ به این موضوع که یحیی گل محمدی هنگام خروج از هیئت مدیره ناراضی به نظر می رسد، گفت: حرف های او را ندیدم. میخوام بگی چرا ناراحتی من فقط فکر می کردم مشکلی در عدم انجام بازسازی وجود دارد. بعد از پایان لیگ از او پرسیدم چه کسانی در لیست هستند، اما گل محمدی گفت صبر کنید، چون در آن مقطع تصمیم 100 درصدی برای ماندن نداشته است. پس از اعلام فهرست بازیکنانی مانند سرلک، صادقی و گلسیانی در ایران نبودند. وی همچنین درخواست چند بازیکن از جمله احمد نوراللهی و سعید عزت اللهی را داشت که نتوانستند جذب شوند و با باشگاه های خارجی قرارداد داشتند. سه بازیکن خوب یا ملی پوش دیگر هم برای حضور در پرسپولیس آماده می شدند که گل محمدی نظری درباره آنها نداشت. با دو بازیکن دیگری که او به ما معرفی کرد مذاکره کردیم و تا فردا 90 درصد کارش تمام شده و احتمالاً تمام خواهد شد.

آخرین وضعیت تمدیدات پرسپولیس
درویش درباره تمدیدها تصریح کرد: میلاد سرلک فردا به ایران بازمی گردد. صادقی دیروز آمد و فردا مشکل برطرف می شود. در مورد گلسیانی هم دیروز نامه ای نوشتند و خواستند با او قرارداد ببندند و قرارداد را برایش فرستادیم تا وکیلش بخواند و احتمالا فردا قطعی می شود. احتمالا هم گلسیانی و هم کنعانی را جذب خواهیم کرد. شجاع خلیل زاده اصلا در لیست آقای گل محمدی نبود.

قرارداد شهاب زاهدی با ما طبق اساسنامه سازمان لیگ و مجوز فیفا برای بازیکنانی که در کشورهای در حال جنگ بازی می کنند نهایی شده است.

وی در ادامه گفت: با وجود این نقل و انتقالات تیم قهرمانی تقریبا کامل شده است و با جذب حداقل سه بازیکن تیم را برای لیگ قهرمانان تقویت می کنیم.

فقط برای ما سقفی هست و برای تیم های دیگر هم باز است.
وی با اشاره مجدد به بحث فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند، تصریح کرد: 48 ساعت پیش با او جلسه داشتم و همه چیز آماده بود اما متاسفانه برخی مسائل فوتبالی ما را در ابهام قرار داده است. ظاهرا فقط برای پرسپولیس و بعد استقلال سقف وجود دارد اما برای سایر تیم ها همه چیز باز است. درست نیست که سقفی بر سر ما گذاشته اند، اما در را به روی بقیه باز می کنند. چطور به بازیکن ما 90 میلیارد پیشنهاد می دهند؟ همه رسانه ها این را نوشتند. پس سازمان فدراسیون و لیگ کجا هستند؟ فقط شعار می دهند ولی اصل عمل است. بازیکن جوان ما هم روی ذهنش سرمایه گذاری می کند. متأسفانه برخی افراد به شما توصیه های اشتباهی می کنند. در ماده 14 قانون نقل و انتقالات، طرفین باید تابع قانون باشند. در ماده 11 قرارداد، بند فسخ بازیکن حذف شده است.

در قرارداد بیرانوند این بازیکن از حق فسخ یک طرفه محروم شده است
مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: حق فسخ یک طرفه این بازیکن در قرارداد بیرانوند به صراحت منتفی شده است. بستگی به این ندارد که بازیکن چقدر از قراردادش برداشت کرده باشد. متأسفانه خودشان می دانند، اما کسانی که به آنها توصیه می کنند، می دانند. گفتند فلانی گفته فلان باربر را می خواهد بیاورد، چنین حرفی معقول نیست. امروز صبح را چگونه به یاد آوردی؟ مسخره کردن افکار عمومی به این شکل اشکال دارد. هواداران ما تا صبح نخوابیدند. اگر این مردم نبودند ما هیچ بودیم. گاهی فراموش می کنیم که پرسپولیس از همه بازیکنان بزرگتر است. دریافتی بیرانوند بیش از 90 درصد بوده است.

در قرارداد بیرانوند مشخص نیست که این آپشن چند روز بعد از قهرمانی پرداخت شود
درویش درباره گزینه های قرارداد بیرانوند نیز گفت: در قرارداد ذکر نشده که چند روز بعد از قهرمانی این آپشن پرداخت شود. این را از قانونگذار بپرسید. وقتی زمان تعیین نشده است، به این معنی است که شما برای پرداخت وقت دارید. اصل قرارداد مهم است. همچنین در قوانین داخلی تاکید شده است که بازیکن در صورت عدم دریافت چهار ماهه می تواند قرارداد خود را فسخ کند.

در رابطه با موضوع بیرانوند، قانون هر چه باشد شامل حال ما نمی شود.
وی در خصوص اینکه طبق قانون فیفا معیار دو ماهه است، یادآور شد: با وجود اینکه ملاک دو ماهه است، آخرین پولی که بیرانوند دریافت کرده یک هفته پیش بوده است. قبل از آن یک ماه پیش پول گرفته بود. قانون هر چه که باشد شامل حال ما نمی شود.

بیرانوند نتوانست قراردادش را فسخ کند، به خودش اجازه داد که اغوا شود
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه وکیل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه حق فسخ از بازیکن گرفته شده است، تصریح کرد: ما در همه چیز به شما حق فسخ دادیم، وقتی بیش از 90 درصد پول را گرفته اید، این قانون. اعمال نمی شود. توصیه های اشتباهی به شما کردند. همچنین 100 میلیارد هم پول کمی نیست. البته ما شکایت خواهیم کرد، زیرا این اغوای بازیکن است. مثل ماجرای طارمی و باشگاه ترکیه ای. مدیرعامل باشگاه استقلال گفته دیشب با او مذاکره کردیم، این موضوع را در اخبار ورزشی تلویزیون اعلام کرد. با شناخت آقای کریمی فکر می کردم بعید است این اتفاق بیفتد اما خودشان گفتند. بیرانوند نتوانست قراردادش را فسخ کند. ضمن اینکه امروز سازمان لیگ نامه ای نوشت و به ما اعلام کرد که قرارداد با بیرانوند فسخ شده و فردا دفاعیه خود را می فرستیم. بیرانوند 48 ساعت پیش من را در آغوش گرفت، چطور ممکن است این اتفاق بیفتد؟ این نشان می دهد که او بازیکنی ساده لوح است. حتما می دانید که بیرانوند بازیکن پرسپولیس جای دیگری نمی تواند برود.

من نمی خواهم نسبت به سایر بازیکنان بی انصافی کنم.
درویش که با برنامه فوتبال برتر صحبت می کرد، افزود: پالس هایی را ارسال کردند که قصد افزایش قرارداد را نداشتیم، اما نمی خواهم در حق سایر بازیکنان بی انصافی شود وگرنه فایده ای ندارد. افزایش قرارداد بازیکن” این است تفاوت پرسپولیس با سایر باشگاه ها، ما اینجا 11 بازیکن داریم که همه با هم به میدان می روند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.