افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

درویش: از استقلال شکایت می کنیم/ نمی دانم چه زمانی حکم صادر شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 143377
درویش: از استقلال شکایت می کنیم/ نمی دانم چه زمانی حکم صادر شد – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: نمی دانم بعد از دربی رای شکایت ما از استقلال اعلام می شود یا خیر. رضا درویش در حاشیه مراسم بزرگداشت حسین کلانی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس گفت: خود رادوشوویچ اعلام کرد پولش پرداخت شده است. یک میلیون یورو گرفته اند. در حکم فیفا از آنجایی که باشگاه مسئول پرداخت مالیات […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: نمی دانم بعد از دربی رای شکایت ما از استقلال اعلام می شود یا خیر.

رضا درویش در حاشیه مراسم بزرگداشت حسین کلانی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس گفت: خود رادوشوویچ اعلام کرد پولش پرداخت شده است. یک میلیون یورو گرفته اند. در حکم فیفا از آنجایی که باشگاه مسئول پرداخت مالیات بود، نوشته بود که باید این کار را انجام دهد.

وی در خصوص بازار سیاه بلیت بازی های پرسپولیس و الدیل گفت: بلیت ها بر اساس کد ملی تعریف شده و هیچ فردی نمی تواند با کد ملی شخصی دیگری وارد ورزشگاه شود. به طرفدارانی که از بازار سیاه بلیت خریدند، به شما توصیه می کنم که زیاده روی نکنید زیرا از ورود شما منع می شود.

درویش گفت: یادمان باشد این مسابقه بین المللی است و زیر نظر AFC برگزار می شود. این استانداردها باید ضروری تلقی شوند. اگر کسی بلیت نخریده است نباید جلوی ورزشگاه شلوغی ایجاد کند. راهروها فضایی نیستند که طرفداران بتوانند از آن استفاده کنند. درخواست ما این است که چون آبروی فوتبال ما در خطر است، به خاطر یک قصور جریمه نشویم.

درویش همچنین درباره شکایت از استقلال گفت: نمی دانم بعد از دربی رای اعلام می شود یا خیر. باشگاه از طریق مجاری قانونی پیگیری می کند.

وی در خصوص نارضایتی بازیکنان در عربستان نیز گفت: اتفاقاً باید از سفارتمان در آنجا بابت همه زحماتشان تشکر کنیم. پذیرایی باید تقصیر آنها باشد. برخی از پروتکل ها باید انجام می شد، اما باشگاه کاری را که باید انجام می داد حداکثر انجام داد.

مدیرعامل پرسپولیس پس از سکوت طولانی خود در جمع خبرنگاران حاضر شد تا به سوالات آنها پاسخ دهد اما در سوال سوم با سوالی جنجالی مواجه شد و ترجیح داد به سرعت از خبرنگاران دور شود.

سوالی در مورد بخشودگی جرایم بازیکنان پرسپولیس مطرح شد و یکی از خبرنگاران پرسید که آیا بعد از تساوی مقابل نصر جریمه 10 درصد بازیکنان بخشیده می شود یا خیر و درباره رادوشویچ صحبت کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)