افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

درویش: آزادی از 4 شهریور برای پرسپولیس فراهم می شود – خبر سهر – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 314620
درویش: آزادی از 4 شهریور برای پرسپولیس فراهم می شود – خبر سهر – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اینکه ورزشگاه آزادی تا اطلاع ثانوی آماده نمی شود، عنوان می کند که این ورزشگاه که در حال بازسازی است، برای میزبانی لیگ نخبگان آسیا از چهارم شهریورماه در اختیار باشگاه خواهد بود. . صبح امروز مهدی نصیبی مدیر ورزشگاه آزادی اعلام کرد که این ورزشگاه در حال حاضر […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اینکه ورزشگاه آزادی تا اطلاع ثانوی آماده نمی شود، عنوان می کند که این ورزشگاه که در حال بازسازی است، برای میزبانی لیگ نخبگان آسیا از چهارم شهریورماه در اختیار باشگاه خواهد بود. .

صبح امروز مهدی نصیبی مدیر ورزشگاه آزادی اعلام کرد که این ورزشگاه در حال حاضر شرایط برگزاری مسابقات را ندارد بنابراین قرار است دیدار ایران مقابل قرقیزستان در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی خارج از تهران برگزار شود. پس از این اظهارات، تردیدهایی به وجود آمد که آیا ورزشگاه آزادی می تواند میزبان مسابقات لیگ نخبگان آسیا در شهریور باشد یا خیر.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز (یکشنبه) با مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی گفت و گوی تلفنی داشت که طی آن اعلام شد؛ با توجه به پیشرفت کارها، ورزشگاه آزادی آماده حضور در لیگ برتر خواهد بود.

با انتشار اخبار ضد و نقیض و شایعات پیرامون وضعیت ورزشگاه آزادی و تردیدها در مورد آماده سازی این ورزشگاه برای حضور در لیگ برتر، امروز رضا درویش با مهدی نصیبی مدیرعامل مجموعه ورزشگاه آزادی گفت و گوی تلفنی داشت.

در طی این تماس، این شایعات تکذیب شد. مهدی نصیبی در اظهاراتی خطاب به رضا درویش اطمینان داد که با توجه به سرعت پیشروی کارها و تلاش دست اندرکاران این پروژه، این ورزشگاه در هفته های ابتدایی لیگ برتر خلیج فارس در دسترس نخواهد بود، بلکه جایگاه صندلی ها در اختیار خواهد بود. نصب آغاز شده و آماده میزبانی مسابقات لیگ پرسپولیس خواهد بود. نخبگان در اختیار شما خواهند بود.

پرسپولیس ورزشگاه آزادی را محل برگزاری مسابقات لیگ برتر آسیا اعلام کرد.

رضا درویش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما ورزشگاه آزادی را ارائه کرده ایم و آقای نصیبی به من گفتند که این ورزشگاه 4 شهریور آماده می شود و در اختیار پرسپولیس قرار می گیرد.

درویش همچنین درباره اینکه ورزشگاه تختی نمی تواند میزبان بازی های خانگی پرسپولیس در هفته های ابتدایی لیگ برتر باشد، گفت: هیچکس به طور رسمی این موضوع را به ما اعلام نکرده است تا به فکر ورزشگاه جایگزین باشیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)