افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
1

دروغ های ایران اینترنشنال علیه سردار قاآنی و خانواده اش

  • کد خبر : 398496
دروغ های ایران اینترنشنال علیه سردار قاآنی و خانواده اش

| ۱۴۰۳/۰۷/۲۵ ۱۰:۲۷:۵۸ سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه روز گذشته در مراسم تشییع پیکر شهید نیل فروشان حضور یافت تا به شایعات اخیر درباره این فرمانده سپاه پایان دهد. به گزارش فارس، در این رابطه در مطلبی به دروغ هایی علیه سردار قاآنی اشاره شده است: 1- حضور سردار قاآنی در نشست فرماندهان حزب […]



|

۱۴۰۳/۰۷/۲۵ ۱۰:۲۷:۵۸

سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه روز گذشته در مراسم تشییع پیکر شهید نیل فروشان حضور یافت تا به شایعات اخیر درباره این فرمانده سپاه پایان دهد.

به گزارش فارس، در این رابطه در مطلبی به دروغ هایی علیه سردار قاآنی اشاره شده است:

1- حضور سردار قاآنی در نشست فرماندهان حزب الله

ایران اینترنشنال که در رأس این رسانه های دروغ پرداز قرار داشت، مدعی شد: اسرائیل روز جمعه 13 اکتبر یک حمله هوایی «هدفمند» در جنوب بیروت علیه هاشم صفی الدین، جانشین احتمالی نصرالله انجام داد. برخی رسانه ها از حضور اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس در اینجا خبر دادند و نیویورک تایمز به نقل از منابع خود نوشت که قاآنی هفته گذشته برای دیدار با مقامات حزب الله لبنان به این کشور سفر کرده است. سپاه هنوز برای رفع ابهام در مورد وضعیت وی بیانیه ای نداده و هیچ عکس یا فیلم جدیدی از وی منتشر نشده است.

2- قطع ارتباط با سردار قاآنی

این رسانه ضد انقلاب در ادامه گفت: دو مقام ایرانی به رویترز گفتند که اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس پس از کشته شدن حسن نصرالله به لبنان سفر کرده و از زمان حملات اخیر اسرائیل به جنوب بیروت هیچ خبری از وی نیست. این مقام گفت که قاآنی در زمان حمله اسرائیل در جنوب بیروت حضور داشت، اما با هاشم صفی الدین دیدار نخواهد کرد.

3- شهادت سردار قاآنی

رسانه ضدانقلاب ایران اینترنشنال از احتمال شهادت سردار قاآنی خبر داد و اعلام کرد: گمانه زنی ها حاکی از آن است که اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست ارتش رژیم صهیونیستی کشته شده است، در همین حال رسانه های نزدیک به سپاه تکذیب می کنند. این موضوع

4- بی اطلاعی از خانواده سردار قاآنی

اینترنشنال در ادامه تصریح کرد: اطلاعات دریافتی ایران اینترنشنال حاکی از آن است که با ادامه بی اطلاعی از وضعیت اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس، خانواده وی نیز نسبت به وی اظهار بی اطلاعی کرده اند که یک منبع آگاه به ایران اینترنشنال گفت: نزدیکان این فرمانده سپاه قدس فرمانده سپاه از سرنوشت و وضعیت او اطلاعی ندارند.

5- ناآگاهی حزب الله لبنان از سردار قاآنی

این رسانه صهیونیستی اعلام کرد که حتی حزب الله لبنان از سرنوشت فرمانده سپاه قدس اطلاعی ندارد.

6- بی اطلاعی مقامات ارشد امنیتی ایران

برخی رسانه های ضد انقلاب نیز با دستکاری در اخبار قبلی مدعی ناپدید شدن فرمانده قدس سپاه پاسداران شدند و در همین راستا صدای آمریکا گفت: دو مقام ارشد امنیتی جمهوری اسلامی ایران به رویترز گفتند که از حمله هفته گذشته رژیم صهیونیستی به حومه شهر از بیروت خبری از اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه نیست.

7- سردار قاآنی مجروح شد

در پی این شایعات، دویچه وله فارس به نقل از یک رسانه صهیونیستی نوشت: شبکه 12 اسرائیل روز شنبه 14 اکتبر (5 مهرماه) گزارش داد که اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس “احتمالا” در حمله ارتش اسرائیل زخمی شده است. ارتش در بیروت». است.”

8- بازجویی از سردار قاآنی

این رسانه ها در حالی که در حال انتشار اخباری مبنی بر شهادت سردار قاآنی بودند، ناگهان با استفاده از فرصت و انتشار مطالب دیگری برای برهم زدن ساختار نظامی ایران تحت عنوان بازجویی سردار قاآنی بین المللی در این زمینه نوشتند: «اسکای نیوز. منابع ایرانی به نقل از عربی گزارش دادند. اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ظن هک کردن دستگاه‌های ارتباطی آن‌ها مورد بازجویی قرار گرفته است رئیس دفتر قاآنی مظنون به داشتن ارتباط با اسرائیل است.

9- حصر خانگی

پس از مدتی رسانه های خارجی و ضد انقلاب برای تکمیل اخبار گذشته مدعی شدند که سردار قاآنی در حصر خانگی است. ایران اینترنشنال در این زمینه نوشت: رسانه نزدیک به دولت قطر، میدل ایست آی، با استناد به چند منبع نوشت که اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چند تن از نزدیک ترین همکارانش در حصر خانگی به سر می برند. آنها در رابطه با نقض امنیتی مربوط به ترور حسن نصرالله مورد بازجویی قرار دارند.

10- ساخت سناریوهای بین المللی

رسانه‌های بین‌المللی صهیونیستی با ایجاد سناریوهایی در این زمینه سعی در القای نفوذ اسرائیل در ایران داشتند. این رسانه ضدانقلاب همزمان با انتشار اخباری مبنی بر اتهام جاسوسی به نزدیکان اسماعیل قاآنی، اخباری مبنی بر «نفوذ اطلاعات اسرائیل به نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی» منتشر کرد.

همه این دروغ ها در حالی است که در این مدت اخبار متعددی از سلامتی سردار قاآنی توسط رسانه های رسمی ایران از جمله خبرگزاری فارس منتشر شد که مدعی شده بود به زودی سردار قاآنی «پیمان پیروزی» را از رهبر معظم انقلاب دریافت می کند.

این در حالی است که محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی شهر در گفتگو با شبکه المیادین گفت: سردار قاآنی در سلامت کامل به سر می برد و در حال انجام وظایف و مأموریت های ویژه خود است اما با همه این اوصاف رسانه ها مخالف هستند. . انقلابیونی که بر دروغ بنا شده اند و از این شایعات و بی اعتباری ها هراسی ندارند، مشغول کار خود بودند. در نهایت مشخص شد که این رسانه ها به جای اطلاع رسانی برای نشر اکاذیب، فریب و انحراف افکار عمومی به سمت اهداف غرب و صهیونیست ها ایجاد شده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.