افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

درمان های خانگی توصیه شده برای آرتروز

  • کد خبر : 201583
درمان های خانگی توصیه شده برای آرتروز

آفتاب نیوز: آرتریت مشکلی است که باعث التهاب دردناکی در بدن می شود و فرد دچار درد مفاصل، تورم و سفتی در نواحی خاصی از بدن می شود. البته درمان های خانگی وجود دارد که موثر هستند و پزشکان تایید می کنند که در این قسمت قصد داریم آنها را به شما ارائه دهیم. مکمل […]

آفتاب نیوز:

آرتریت مشکلی است که باعث التهاب دردناکی در بدن می شود و فرد دچار درد مفاصل، تورم و سفتی در نواحی خاصی از بدن می شود. البته درمان های خانگی وجود دارد که موثر هستند و پزشکان تایید می کنند که در این قسمت قصد داریم آنها را به شما ارائه دهیم.

مکمل های امگا 3 مصرف کنید

تحقیقات نشان می دهد که مصرف روغن های امگا 3 می تواند به تسکین درد آرتریت کمک کند. این مواد شیمیایی التهابی را در بدن کاهش می دهد و باعث کاهش شدید درد می شود.

استیک با سبزیجات

استیک کبابی به دلیل محتوای بالای اسید چرب امگا 3 التهاب را کاهش می دهد و توده عضلانی را بهبود می بخشد.

غذاهایی که حاوی پروبیوتیک هستند

داشتن یک میکروبیوم سالم در بدن منجر به مفاصل سالم می شود. شرط این است که باکتری های سالم در هضم وجود داشته باشد و یکی از راه ها مصرف مکمل پروبیوتیک با کیفیت بالا است.

مدیتیشن برای از بین بردن استرس

مدیتیشن می تواند استرس را در بدن کاهش دهد و باعث شود در زندگی احساس بهتری داشته باشید، آرامش داشته باشید و از اثرات مثبت آن بهره مند شوید و در کنار همه اینها. عاملی برای سلامت بدن از جمله بهبود شرایطی مانند آرتروز است.

ارتعاشات و انرژی های مثبت.

باید سعی کنید در محیطی باشید که در معرض ارتعاشات و انرژی های مثبت باشید تا بتوانید از لحظه حال بیشتر لذت ببرید و مشکلات کمتر و درد و مشکلات کمتری مانند آرتروز داشته باشید.

از فلفل قرمز تند استفاده کنید

این فلفل قرمز تند است که می تواند آرتروز را بهبود بخشد و درد آن را کاهش دهد. البته ممکن است هنگام استفاده موضعی، احساس سوزش خفیفی داشته باشید.

زردچوبه

زردچوبه غذایی است که فواید زیادی برای سلامتی دارد. التهاب را در بدن کاهش می دهد و همچنین به عنوان یک مسکن در نظر گرفته می شود و شاید بهترین دارویی باشد که می توانید برای درمان آرتروز استفاده کنید.

ورزش سبک

برای جلوگیری از فشار بیش از حد به بدن، باید ورزش های ملایم انجام دهید. ورزش های سنگین مانند دویدن، شنا، دوچرخه سواری و پیاده روی سریع؛ مشکلات مختلفی را در بدن ایجاد می کند. اما ورزش ملایم کمک بزرگی خواهد بود.

از گلوتن اجتناب کنید

اگر از رژیم غذایی بدون گلوتن استفاده کنید، علائم و مشکلاتی مانند التهاب مفاصل کاهش می یابد. حتی اگر به گلوتن حساسیت دارید، حذف آن در بهبود درد آرتریت بسیار موثر است.

ماساژ

برای کاهش اسپاسم عضلانی می توانید ماساژهای تخصصی انجام دهید و از عضلات خود مراقبت کنید و جریان خون را در بدن خود افزایش دهید.

گرم کردن بدن

استفاده از کمپرس گرم یا پارافین می تواند کمک زیادی به از بین بردن سفتی، گرفتگی، درد و التهاب در بدن کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=201583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.