افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

درمان ترک پا در منزل با روش چیوسکوفاسکی / روشی جدید برای خداحافظی با ترک های چند ساله

  • کد خبر : 334440
درمان ترک پا در منزل با روش چیوسکوفاسکی / روشی جدید برای خداحافظی با ترک های چند ساله

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- زیبایی امروزی تعاریف خاص و منحصربه‌فرد خود را دارد و این موضوع فقط به امروز مربوط نمی‌شود، زیرا این مشکل در همه دوران‌ها وجود دارد و استانداردهای زیبایی متنوع است و می‌تواند تغییر کند، مثلاً از ابروهای نازک دهه 70 زمانی که مد بود به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- زیبایی امروزی تعاریف خاص و منحصربه‌فرد خود را دارد و این موضوع فقط به امروز مربوط نمی‌شود، زیرا این مشکل در همه دوران‌ها وجود دارد و استانداردهای زیبایی متنوع است و می‌تواند تغییر کند، مثلاً از ابروهای نازک دهه 70 زمانی که مد بود به ابروهای پرپشت و طبیعی رسیدیم، جایی که مردم می روند تا بهترین روش رشد سریع ابرو را یاد بگیرند، تا بتوانند ابروهایی به بزرگی چمن ورزشگاه آزادی داشته باشند، اما در هر زمینه ای زیاده روی می کند. خوب مثلاً در مورد ابرو خیلی ها کاشت ابرو می کنند و می بینید که ابروهایشان آنقدر بزرگ شده که انگار اول ابرو بوده اند و بعد دست و پاهایشان برداشته شده است که باعث می شود. شما زشت به نظر می رسید، پس باید مراقب باشید که در زمینه کارهای زیبایی محدودیت را رعایت کنید.

البته یکسری استانداردهای زیبایی وجود دارد که در هر زمان ثابت هستند و حفظ خواهند شد، به عنوان مثال داشتن پوست و موی سالم یکی از آنهاست، بنابراین افراد باید در طول زندگی خود برای داشتن این دو مورد تلاش کنند با گذشت عمر و افزایش سن، سلامت پوست و مو به خطر می افتد، مثلاً پوست چروک نمی شود و پر از لک نمی شود، بنابراین برای کاهش احتمال این مشکل باید از جوانی تلاش کنید. به عنوان مثال استفاده از ماسک های مختلف برای پوست مرده را باید شروع کنید مانند ماسک خاک رس که می تواند فواید شگفت انگیزی برای پوست شما داشته باشد یا نکته دیگری که در مورد زیبایی پوست می توان به آن اشاره کرد جلوگیری از ترک خوردن پوست پا است که اگر این کار را انجام دهید. از پوست این ناحیه از بدن خود مراقبت نکنید، ممکن است این ترک ها از سنین پایین روی آن ظاهر شده و ظاهر زشتی به آن ببخشد، به همین دلیل می خواهیم روش های درمان را به شما آموزش دهیم. ترک های خانگی که می تواند نوعی پیشگیری نیز محسوب شود، پس یادگیری این راه ها را با ما ادامه دهید.

برای درمان ترک پا، ماسک موز و عسل درست کنید

موز را می توان یکی از غنی ترین منابع حاوی ویتامین های A، C، B6 دانست و در نتیجه می تواند مواد مغذی لازم را برای درمان ترک های پوستی برای پوست شما فراهم کند. اساسا این میوه استوایی آب مورد نیاز سلول های پوست شما را تامین می کند و در نتیجه از خشکی و کم آبی بدن جلوگیری می کند. علاوه بر این، این ماده با حفظ رطوبت در منافذ پوست از تبخیر آب از پوست جلوگیری می کند و ترکیب آن با عسل که قدرت ضد باکتریایی زیادی دارد می تواند برای ترک پاها معجزه کند. برای تهیه این ماسک باید موارد زیر را انجام دهید:

یک موز سالم و رسیده انتخاب کنید و بعد از جدا کردن پوست آن را در ظرف تمیزی قرار دهید و سپس سعی کنید با چنگال موز را کاملا له کنید و حالا یک قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید و خوب مخلوط کنید و سپس ماسک را روی همه قسمت ها بمالید. از پاها، از جمله اطراف انگشتان، ناخن ها و پاشنه پاها، پاهای خود را با جوراب یا پلاستیک بپوشانید و نیم ساعت صبر کنید تا ماسک اثر کند و سپس برای حداکثر اثربخشی، بهتر است دو بار از این ماسک استفاده کنید سه بار در هفته

درمان ترک پا در خانه.

ماسک آرد برنج، عسل و سرکه.

برای تهیه این ماسک فوق العاده باید یک ظرف پلاستیکی یا شیشه ای بردارید، زیرا اگر ظرف فلزی را برای این منظور انتخاب کنید می تواند با سرکه واکنش نشان دهد، پس حالا که ظرف را انتخاب کردید، دو قاشق غذاخوری آرد برنج داخل آن بریزید. سپس یک قاشق چایخوری عسل را به همراه پنج تا شش قطره سرکه اضافه کنید و خوب هم بزنید تا خمیر غلیظی به دست آید.

حالا پاهای خود را به مدت ده تا بیست دقیقه در آب گرم قرار دهید و پس از گذشت این مدت آنها را خشک کنید و ماسک به دست آمده را روی آنها بمالید و شروع به ماساژ آنها کنید تا پوست اضافی و مرده از بین برود. برای به دست آوردن نتیجه مطلوب، بهتر است این کار را دو یا سه بار در هفته انجام دهید.

درمان ترک پا در خانه.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=334440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.