افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

درس بزرگ کلینزی کره برای تیم ملی

  • کد خبر : 197008
درس بزرگ کلینزی کره برای تیم ملی

آفتاب نیوز: کره جنوبی سه شنبه شب در نیمه نهایی جام ملت های آسیا با نتیجه 2 بر صفر مقابل اردن شکست خورد و آرزوی کره جنوبی برای قهرمانی در جام ملت های آسیا را به 66 سال رساند. این شکست در شرایطی رخ داد که کره ای ها با در نظر گرفتن عملکرد خود […]

آفتاب نیوز:

کره جنوبی سه شنبه شب در نیمه نهایی جام ملت های آسیا با نتیجه 2 بر صفر مقابل اردن شکست خورد و آرزوی کره جنوبی برای قهرمانی در جام ملت های آسیا را به 66 سال رساند. این شکست در شرایطی رخ داد که کره ای ها با در نظر گرفتن عملکرد خود در مرحله حذفی تصور می کردند شانس زیادی برای صعود به فینال جام ملت های آسیا دارند و خبرنگاران کره ای در قطر با قاطعیت از پیروزی مطلق صحبت کردند. . مقابل اردن

اما دیدار مقابل اردن برای کره جنوبی متفاوت رقم خورد و شاگردان حسین عموتا با نمایشی چشمگیر کره جنوبی را شکست دادند و در اولین تجربه صعود از مرحله گروهی جام ملت های آسیا به فینال این رقابت ها راه یافتند. افزایشی که می تواند درس بزرگی به امیر قلعه نویی و ملی پوشان در آستانه دیدار با قطر بدهد. درسی که قربانی آن یورگن کلینزمان، سرمربی آلمانی کره جنوبی بود.

عملکرد کره جنوبی در مرحله گروهی پر از شایعات بود و این تیم در نهایت بدون ژاپن تصمیم گرفت به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت ها صعود کند. کره ای ها اما در مرحله حذفی خوش درخشیدند و در شرایطی که عده کمی شانس بیشتری برای پیروزی مقابل عربستان و استرالیا به این تیم می دادند، این کار را انجام دادند و با دو پیروزی دراماتیک راهی نیمه نهایی شدند.

چنین شرایطی و از سوی دیگر صعود اردن، دیگر تیم صعود کننده از گروه کره جنوبی به نیمه نهایی، باعث شد یورگن کلینزمن و شاگردانش از عملکرد درخشان خود در مرحله حذفی گلایه کنند و از عملکرد خود در مرحله گروهی دفاع کنند. ; جایی که او در دقایق پایانی با اردن مساوی کرد. تساوی که در آن زمان شک و تردیدهای بسیاری را ایجاد کرد.

حالا به نظر می رسد اعتماد بیش از حد یورگن کلینزمن، بازیکنان کره و رسانه های کره ای در بازی با اردن کارساز بوده است. چون خود کلینزمن تا زمانی که استرالیا را شکست داد می ترسید در مورد قهرمانی صحبت کند، اما پس از شکست استرالیا و رسیدن به اردن در نیمه نهایی، از پایان دوران 63 ساله اش و قهرمانی در جام ملت ها صحبت کرد. اتفاقی که به تلخ ترین شکل ممکن برایشان رخ نداد.

سرنوشت کره جنوبی در نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2023 درس بزرگ و به موقعی برای تیم های فوتبال ایران و قلانوی است که قطر را دست کم نگیرند که در آستانه جام ملت های آسیا با نتیجه 4 بر صفر قطر را شکست داد. . اتفاقی که پس از پیروزی تاریخی ایران مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی هرگز دور از تصور نیست.

مهم این است که اردنی ها در این دیدار از حمایت همه اعراب برخوردار بودند و ورزشگاه احمد بن علی در اختیار هواداران تیم فوتبال این کشور بود. موضوعی که فردا (چهارشنبه) در دیدار مقابل قطر در ورزشگاه التمامه نیز تکرار می شود و تیم ایران باید از نظر روحی برای رویارویی با جو وحشتناک ورزشگاه التمامه آماده شود. تیم های ایران و قطر فردا (چهارشنبه) از ساعت 18:30 به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا حریف اردن در دیدار نهایی مشخص شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.