افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
1

درخواست کمپین ترامپ برای دریافت هواپیما و خودروهای نظامی

  • کد خبر : 393305
درخواست کمپین ترامپ برای دریافت هواپیما و خودروهای نظامی

به گزارش ایرنا به گزارش رویترز، این خبر توسط نیویورک تایمز و واشنگتن پست منتشر شد و درخواست ستاد ترامپ پس از آن مطرح شد که نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دو بار توسط مخالفانش در آمریکا ترور شد. ستاد انتخاباتی ترامپ مدعی شد که بدون ارائه اسناد و مدارک معتبر […]

به گزارش ایرنا به گزارش رویترز، این خبر توسط نیویورک تایمز و واشنگتن پست منتشر شد و درخواست ستاد ترامپ پس از آن مطرح شد که نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دو بار توسط مخالفانش در آمریکا ترور شد.

ستاد انتخاباتی ترامپ مدعی شد که بدون ارائه اسناد و مدارک معتبر و از طریق رویه های پلیسی و امنیتی، اطلاعاتی را از مقامات اطلاعاتی آمریکا درباره تهدید احتمالی ایران برای ترور او دریافت کرده است.

سرویس اطلاعات ملی آمریکا اعتراف کرد که عواملی که ترامپ را ترور کردند هیچ ارتباطی با ایران نداشتند.

یکی از نمایندگان سرویس مخفی ایالات متحده که مسئول حفاظت از مقامات بلندپایه است، گفت که ترامپ از “بالاترین سطح حفاظت” برخوردار است اما کارکنان او درخواست بیشتری کرده اند.

به گزارش نیویورک تایمز، کمپین ترامپ با جف زینتز، رئیس کارکنان کاخ سفید و رونالد رائو، مدیر سرویس مخفی آمریکا در تماس بوده و از ترامپ درخواست تجهیزات نظامی کرده است.

این روزنامه به نقل از چهار منبع آگاه نوشت، ستاد ترامپ به این مقامات گفته است که به دلیل نبود امنیت کافی، مجبور به لغو یا تغییر و برنامه ریزی مجدد رویدادهای مبارزات انتخاباتی خود شده است.

واشنگتن پست با استناد به منابع و ایمیل‌های ناشناس نوشت که کمپین ترامپ در رویدادهای انتخاباتی وی در ایالت‌های حساس درخواست محدودیت برای پرواز هواپیماها بر فراز خانه‌ها و کمپین‌های انتخاباتی و شیشه‌های ضد گلوله کرده است.

در 13 ژوئیه 2024 برابر با 23 ژوئیه 1403، ترامپ در حین سخنرانی انتخاباتی خود در باتلر، پنسیلوانیا به هوادارانش مورد حمله قرار گرفت و مجروح شد. ترامپ از اولین شلیک جان سالم به در برد و فقط به گوش راستش آسیب رساند.

رئیس جمهور سابق ایالات متحده و نامزد حزب جمهوری خواه برای دومین بار در 25 سپتامبر 1403 ترور شد، اما آسیبی ندید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.