افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

درخواست پیشکسوتان کشتی از وزارت ورزش؛ نظرات باید برای همه رشته ها یکسان باشد.

  • کد خبر : 109239
درخواست پیشکسوتان کشتی از وزارت ورزش؛  نظرات باید برای همه رشته ها یکسان باشد.

به گزارش اسمارتک نیوز، پیشکسوتان کشتی امروز از وزیر ورزش و جوانان خواستند در همه زمینه ها مانند فوتبال هم نظر داشته باشد. سرمربی تیم ملی کشتی پژمان در مراسم تجلیل از مدال آوران قهرمانی جهان گفت: خوشحالم که جامعه بزرگ کشتی در این راه دور هم جمع شده اند. وقتی آنجا هستید، آرامش و […]

به گزارش اسمارتک نیوز، پیشکسوتان کشتی امروز از وزیر ورزش و جوانان خواستند در همه زمینه ها مانند فوتبال هم نظر داشته باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی پژمان در مراسم تجلیل از مدال آوران قهرمانی جهان گفت: خوشحالم که جامعه بزرگ کشتی در این راه دور هم جمع شده اند. وقتی آنجا هستید، آرامش و برکت وجود دارد. امیدواریم این همبستگی و اتحاد موجب موفقیت و اعتلای کشتی شود. اگر این عزیزان به بودن در کنار ما افتخار کنند دست همه را می بوسیم. لطفا در این 9 ماه به محل تمرین ما بیایید و به ما آموزش دهید تا کشتی در بازی های المپیک به معنای واقعی خود برسد.

در ادامه محسن کاوه در این مراسم گفت: بیشتر صحبت های من با این بچه هاست. مدال المپیک قیمتی ندارد زیرا این مدال همیشه می تواند جاودانه باشد.

حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد و گفت: فقط می خواهم از طرف بچه ها از کیومرث هاشمی تشکر کنم. هفته گذشته با معاونان وزارت کشور و کمیته المپیک جلسه ای داشتیم که بلافاصله مصوبات این جلسه در دستور کار قرار گرفت.

غلامرضا محمدی مربی سابق کشتی ایران گفت: امیدوارم فدراسیون کشتی و کادر فنی به دور از حاشیه با حمایت همه جانبه کمیته و وزارت ورزش و جوانان متحد شوند تا بتوانیم به موفقیت خوبی برسیم. نتیجه در بازی های المپیک

علیرضا رضایی قهرمان اسبق کشتی جهان و ایران با تبریک به خاطر موفقیت های اخیر کشتی در بازی های جهانی و آسیایی گفت: فدراسیون کشتی خانه ماست و هر وقت بخواهیم می توانیم به دیدن علیرضا دبیر بیاییم. اگر حرف یا نکته ای هست دریغ نمی کنم، اما از کیومرث هاشمی به عنوان متولی و مسئول ورزش کشور می خواهم به دلیل شناختی که از همه جوانب ورزش دارد و هیچ بخشی از این رشته نیست. ناشناخته. برای او از تیم های کشتی، قهرمانان و فدراسیون در این فرصت باقی مانده حمایت کامل است. شاید خیلی دیر شده باشد، اما این حمایت این توقع را ایجاد می کند که فرزندان ما به جز تمرین، کار شبانه روزی و کسب نتیجه در بازی های المپیک هیچ دغدغه ای نداشته باشند.

وی ادامه داد: فدراسیون حمایت ویژه ای از این رزمی کاران دارد اما از وزیر تقاضا دارم بقیه کارها را به گونه ای انجام دهد که دغدغه ای نداشته باشند. من همچنین از شما می خواهم که پاداش را به گونه ای در نظر بگیرید که آینده شما را تامین کند. وزیر می تواند شرایطی را در دولت در نظر بگیرد تا همه این دغدغه های رزمندگان از بین برود. یکی از موضوعات بسیار مهمی که به ما کمک می کند قهرمانان و جوانان خود را به کشتی جذب کنیم و آنها را دلسرد نکنیم همین موضوع است. هر فردی که در جامعه کشتی کار می کند و تلاش می کند پس از قهرمانی باید زندگی شایسته ای داشته باشد.

در ادامه صادق گودرزی اظهار داشت: از وزیر ورزش تقاضا دارم با توجه به حضور در هیات دولت و ارتباط با رئیس جمهور بدانند که در کشتی ظلم هایی صورت گرفته است. بعد از بازی های المپیک 2012 این اتفاق برای بچه ها افتاد و ما 13 مجوز واردات ماشین گرفتیم که باعث انگیزه ما شد. حال از شما می خواهیم که این جایزه را هم مانند فوتبالیست ها برای تیم ملی کشتی فرنگی در نظر بگیرید تا سربلند باشند.

طالب نعمت پور مربی کشتی کشورمان خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی در سال های اخیر برنامه خوبی برای بازی های المپیک داشته است و امیدوارم بتوانیم با این برنامه ها در ماه های آینده به نتیجه برسیم زیرا بچه ها پتانسیل بالایی دارند. و توانایی».

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=109239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.