افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

درخواست وزارت بهداشت از سازمان برنامه و بودجه برای تصویب افزایش 46 درصدی هزینه درمان

  • کد خبر : 238302
درخواست وزارت بهداشت از سازمان برنامه و بودجه برای تصویب افزایش 46 درصدی هزینه درمان

به گزارش بازار، سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت درباره وضعیت تصویب 46 درصد نرخ ها گفت: افزایش 46 درصدی نرخ ها به تصویب شورای عالی بیمه و بر اساس قانون رسیده است. ، این عدد باید قبل از پایان سال و قبل از قانون بودجه تصویب و تصویب می شد. وی گفت: متأسفانه این […]

به گزارش بازار، سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت درباره وضعیت تصویب 46 درصد نرخ ها گفت: افزایش 46 درصدی نرخ ها به تصویب شورای عالی بیمه و بر اساس قانون رسیده است. ، این عدد باید قبل از پایان سال و قبل از قانون بودجه تصویب و تصویب می شد. وی گفت: متأسفانه این تخلفی است که چندین دهه است در دولت های مختلف رخ می دهد و جامعه پزشکی و نظام سلامت نیز متضرر شده است.

همه باید قانون را رعایت کنند. کریمی ادامه داد: قانون می گوید قبل از قانون بودجه تصویب شود. زیرا؟ پس اگر بار مالی دارید در قانون بودجه دیده می شود. اینطور نیست که بودجه تصویب شود و بگوییم چون بودجه نداریم این عدد زیاد است. معاون درمان وزارت بهداشت افزود: در حالی که این عدد حاصل ساعات کار بود، پالایش، هزینه ها و… محاسبه شد. حتی شرکت های بیمه هم حضور داشتند و این درصد را قبول کردند. تقاضا داریم هر چه سریعتر قانون رعایت و ابلاغ شود. وی در خصوص کاهش درصد عوارض افزود: کاهش درصد افزایش هزینه های پزشکی به طور کامل به ضرر نظام سلامت است. چرا که سال هاست این تعرفه ها حذف شده و حتی افزایش حداقل دستمزد کمتر از حداقل دستمزد است و متاسفانه تعرفه ها بسیار کمتر از هزینه هاست.

وی گفت: هر چه در نظام سلامت خدمات بیشتری ارائه کنیم بیشتر ورشکست می شویم. از سازمان برنامه و بودجه می خواهم این عدد را 46 درصد ثابت نگه دارد و در اسرع وقت گزارش دهد. کریمی گفت: در صورتی که این اطلاع رسانی یک ماه دیرتر انجام شود باید به مدت یک ماه به قیمت سال گذشته خدمات ارائه شود. محل تعیین رقم در شورای عالی بیمه است و زمان قبل از تصویب بودجه است تا از منابع آن استعلام شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=238302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.