چند ثانیه پیش مبلغ اجاره را سانسور کردند. محل اقامت در سریال قدیمی پدرسالاری خبر بود در واقع، نباید ما را شگفت زده کند. تفاوت نرخ احتمالاً همه را دیوانه کرده است. لازم به ذکر است دیروز تیتر روزنامه ها حکایت از افزایش سرسام آور قیمت مسکن داشت اما نزدیک به 9 ماه است که دولت از انتشار آن جلوگیری کرده است.

البته قصد من تجلیل و شکایت از روزگار نیست; چیزی که بیش از همه من را متعجب می کند این است که چگونه در سازمانی بزرگ و طولانی به نام سدواسیما که درست تر آن را “بانگ و رنگ” می نامیم، افرادی هستند که برای چند ثانیه به سانسور قیمت مسکن توجه می کنند، اما توجهی نمی کنند. به اینکه موضوع اصلی این سریال خواست و مطالبه است و میل زمانه و امواج خروشان جنبش های اجتماعی در ایران امروز در تضاد هستند.

و احتمالاً عموم مردمی که این سریال را تماشا می کنند متوجه می شوند که پدرسالار می جنگد و زمین و زمان را متحد می کند زیرا فرزندانش و مهمتر از آن پسران و عروس هایش باید مجبور شوند در خانه ای بزرگ با او و زیر دست او زندگی کنند. سایه همیشگی، تا آنها را به زمین بکشاند، اما لحظه‌ای به این فکر نمی‌کند که این موجودات دو دستی و دوپایی که اطرافش هستند، انسان نیستند و نمی‌توان تا ابد با آنها مثل بچه‌های کوچک رفتار کرد، بلکه تعجب می‌کنند.

منبع: با شما




  • افت بازار سهام در محدوده حمایتی 2 میلیون واحدی + نماد متوقف شد

آیا این خبر برای شما مفید بود؟