افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

درخواست عجیب ترامپ از زنان آمریکایی

  • کد خبر : 403811
درخواست عجیب ترامپ از زنان آمریکایی

آفتاب نیوز: دونالد ترامپ این اظهارات را در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در دیترویت، میشیگان بیان کرد. دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، از حامیان زن خود خواست که «شوهرهای گنده» خود را از روی کاناپه بیدار کنند تا به او رأی دهند، که انتقادات گسترده ای را برانگیخت. دونالد ترامپ این اظهارات […]

آفتاب نیوز:

دونالد ترامپ این اظهارات را در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در دیترویت، میشیگان بیان کرد.

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، از حامیان زن خود خواست که «شوهرهای گنده» خود را از روی کاناپه بیدار کنند تا به او رأی دهند، که انتقادات گسترده ای را برانگیخت.

دونالد ترامپ این اظهارات را در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در دیترویت، میشیگان بیان کرد.

ستاد انتخاباتی کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آینده آمریکا در واکنش به این اقدام، ویدئویی از اظهارات وی را در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشت و به این ترتیب اظهارات وی در این تجمع زیر سوال رفت.

در این ویدئو، ترامپ در حال خطاب به زنان در میان جمعیت دیده می‌شود و به آنها می‌گوید که شوهران خود را که ترامپ از آنها به عنوان “خوک چاق” یاد می‌کند، از روی کاناپه‌هایشان بیرون بیاورند تا در اسرع وقت رای دهند.

او همچنین از آنها خواست برای ایجاد انگیزه به شوهرانشان سیلی بزنند.

ترامپ گفت: “جیل، شوهر چاقت را از روی کاناپه بلند کن.” آن خوک چاق را از روی مبل بردارید. آن پسر را از جای لعنتی اش بیرون کن “به او سیلی بزن، جیل، او را بلند کن.”

کدام نامزد طرفدار رای زنان است؟

سخنرانی ترامپ در مورد “خوک های چاق” انتقادات شدیدی را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشته است. یکی از کاربران X این نظر را “بی احترامی و نفرت انگیز” توصیف کرد، در حالی که دیگری آن را “مغز کثیف” خواند و پرسید که آیا ترامپ مست است یا خیر.

کاربر دیگری گفت که ترامپ “عقل خود را از دست داده” و دیگری گفت که فکر می کند “باتری او در حال از بین رفتن است”.

به گزارش آسوشیتدپرس، ترامپ در حال حاضر پشت سر کامالا هریس از نظر حمایت ملی در میان زنان قرار دارد. ترامپ پیش از این از زنان خواسته بود که در یک رویداد تبلیغاتی به او رای دهند و مدعی شده بود که امنیت آنها را تضمین می کند.

رای گیری زودهنگام اواخر این هفته در دیترویت آغاز خواهد شد و به تدریج تا 26 اکتبر در سراسر میشیگان گسترش خواهد یافت. دوره رای گیری زودهنگام از 26 اکتبر (5 نوامبر) تا 3 نوامبر (13 نوامبر) ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.