افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

درخواست طلاق به دلیل خیانت زوجه

  • کد خبر : 333605
درخواست طلاق به دلیل خیانت زوجه

آفتاب نیوز: چند روز پیش زوج جوانی به دادگاه خانواده رفتند و خواستار جدایی شدند. وقتی سارا و امیر جلوی قاضی نشستند، مرد جوان گفت: آقای قاضی، پدرم سال هاست مغازه کوچکی دارد و پدرشوهرم هم در کنار مغازه اش یک فروشگاه لوازم خانگی دارد. هر دو به خواستگاری رفتند و ما با هم ازدواج […]

آفتاب نیوز:

چند روز پیش زوج جوانی به دادگاه خانواده رفتند و خواستار جدایی شدند. وقتی سارا و امیر جلوی قاضی نشستند، مرد جوان گفت: آقای قاضی، پدرم سال هاست مغازه کوچکی دارد و پدرشوهرم هم در کنار مغازه اش یک فروشگاه لوازم خانگی دارد. هر دو به خواستگاری رفتند و ما با هم ازدواج کردیم. حدود 2 سال است که با هم زیر یک سقف زندگی می کنیم، اما هر روز بدتر از دیروز است و از هم دورتر هستیم. الان هم یک ماه از او می گذرد. به خانه پدرش رفت و از خانه خارج شد.

قاضی گفت: خب مشکلت چیه؟

امیر سرش را به نشانه تاسف تکان داد و گفت: نمی دانستم همسرم اینقدر زن حسود است و با همه حس رقابت دارد. ابتدا با لباس و وسایل منزل، مسافرت، طلا و … شروع شد، حالا به روش های زیبایی، آرایش مو، آرایش و … رسیده است.

شما دائماً به دنبال این هستید که چه کسی در خانواده شما و در بین دوستان و آشنایان چه چیزی خرید، کجا رفته یا چه کار کرده است تا بتوانید همین کار را انجام دهید یا بهتر. من یک کارمند ساده هستم و توان پرداخت هزینه های این خانم را ندارم. اگر قبول نکنم و برخلاف میل او حرف بزنم عصبانی می شود.

ابتدا سعی کردم خواسته های او را برآورده کنم، اما وقتی متوجه حسادت و بیماری چشمی او شدم، سرد او را متوقف کردم. الان چند ماهی است که دیگر به خواسته های شما توجه نمی کنم. او همیشه با من عصبانی است.

اما دفعه قبل چیزی که باعث شد به خانه پدری برود این بود که گفت: «چند میلیون تومان به من بدهید تا بروم عمل زیبایی روی صورتم انجام دهم». اما نگذاشتم خودم را جابجا کنم، عصبانی شد و رفت و از پدرش پول گرفت و کارهای زیبایی کرد.

آقای قاضی من دیگر طاقت این زن را ندارم، حواسش نیست، زندگی مشترکمان در حال نابودی است.

نزدیک به 5 ماه است که مشکلات ما زیاد شده و مجبور شدم درخواست طلاق بدهم.

سارا حتی به حرف های خانواده اش هم توجه نمی کند، مدام با دوستانش مشورت می کند و از برخی از آنها الگو می گیرد. فکر می کنم طلاق تنها راه حل این مشکلات است، چاره دیگری ندارم…؟!

سارا که تا آن زمان ساکت بود و چیزی نگفت توجه قاضی را به خود جلب کرد. بعد از چند دقیقه قاضی رو به سارا کرد و گفت: دخترم نمی خواهی حرف بزنی؟ حرف همسرت را قبول داری؟

سارا نگاهی به ساعت گران قیمت روی مچش انداخت و گفت: آقای قاضی ما خانواده ثروتمندی هستیم. امیر به خوبی می داند که برای من مهم است که همه از ما تعریف کنند و زندگی من خاص و عمومی باشد.

امیر اعتراض کرد و گفت: آقای قاضی بهترین بودن پول و ظاهر نیست، فکر می کردم سارا می خواهد بهترین زوج باشیم از نظر عشق و علاقه و زندگی مشترک با خانواده و دوستان و آشنایان نه همیشه خرج کنیم. پول.” و لباس و لباس بخر و خودت را در نظر دیگران بهتر جلوه بده. من پول این چیزها را ندارم.

سارا گفت: به من چه ربطی داره؟ تو نمیخواستی ازدواج کنی ربطی به دوستم نداره، مربوط به خود امیره. آنها یک خانواده سنتی هستند و تحمل دیدن پیشرفت دیگران را ندارند. آنها چندین بار یک لباس می پوشند.

وی ادامه داد: خانواده امیر دوست ندارند من آرایش کنم، خوش بگذرانم و سفر کنم. آنها همچنان به امیر فشار می آورند که چرا همسرش اینطور رفتار می کند، اینطور لباس می پوشد و چرا پول هدر می دهد. من هم نمی توانم آنها را تحمل کنم. بهتره طلاق بگیری

برای خودم متاسفم که تقریباً دو سال از عمرم را تلف کردم. چرا باید در کنار این مرد بمانم در حالی که می توانم در خانه پدرم بهتر زندگی کنم و همچنین بدون سروصدا؟

امروزه مشکلات زوجین به دلیل دخالت دیگران، عدم مسئولیت پذیری، مقایسه، عدم درک متقابل، عدم استقلال مالی و آموزش کافی در رابطه افزایش یافته است.

در این صورت می‌بینید که امیر و سارا با دو فرهنگ خانوادگی متفاوت بزرگ شده‌اند که قبل از ازدواج باید به آن‌ها توجه می‌کردند و برای ازدواج بعداً به نقاط مشترک می‌رسیدند، اما ساده لوحی باعث ایجاد تنش بین این زوج جوان شده است.

از طرفی امیر و سارا باید راه حل مشکلات را از طریق گفتگو در زندگی مشترک بدانند و در صورت بروز مشکل به جای پیروی از نظرات دیگران، از متخصص کمک بگیرند. آنها باید بدانند که بین زندگی زناشویی و مجردی تفاوت زیادی وجود دارد و باید بر اساس واقعیت و شرایط واقعی زندگی مشترک خود برنامه ریزی کنند.

سارا همچنین باید یاد بگیرد که هرگز زندگی خود را با دیگران مقایسه نکند. متاسفانه مقایسه این روزها به یکی از آفت های اصلی زندگی جوانان تبدیل شده است. به خصوص مقایسه زندگی در فضای مجازی امروزه مشکلات زیادی را برای جوانان ایجاد کرده است.

زوج‌های جوان باید بدانند که اگر می‌خواهند زندگی مشترک موفقی داشته باشند، باید آن زندگی را بر مبنای تعامل، گفت‌وگوی محترمانه، درک متقابل، صمیمیت، وفاداری، صداقت، از خودگذشتگی و… قرار دهند تا طلاق و عاطفی پیش نیاید جدایی ها

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=333605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.