افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

درخواست جین BTS از طرفداران!

  • کد خبر : 16715
درخواست جین BTS از طرفداران!

جین بزرگ ترین عضو گروه BTS که در حال تکمیل خدمت سربازی خود است با جدیدترین ویدیوی خود در ماه مارس درخواست خود را از آرمی‌ها را به اشتراک بگذارید. اسمارتک نیوز– جین در جدیدترین ویدیویی که از خود به اشتراک گذاشته شده است روز سفید را به طرفداران گروه مشهور خود، آرمی‌ها، تبریک گفته […]

جین بزرگ ترین عضو گروه BTS که در حال تکمیل خدمت سربازی خود است با جدیدترین ویدیوی خود در ماه مارس درخواست خود را از آرمی‌ها را به اشتراک بگذارید.

اسمارتک نیوز– جین در جدیدترین ویدیویی که از خود به اشتراک گذاشته شده است روز سفید را به طرفداران گروه مشهور خود، آرمی‌ها، تبریک گفته است.

به گزارش گروه ترجمه اسمارتک نیوز، جین 30 ساله اولین عضو از گروه BTS است که به خدمت سربازی اعزام شده است.

این آیدل از زمان اعزام خود به سربازی هر ماه ویدیویی خطاب به آرمی‌ها منتشر می‌کند و طرفدارارن را از حال خود با خبر می‌کند.

جین در ویدیوی جدید درخواست‌های جدید از طرفداران دارد.

این ویدیوها ضبط شده‌اند تا آرمی‌ها در طول 18 ماه خدمت او، محتوایی برای تماشای افرادی که از قبل از خود خواسته بودند، تماشا کنند.

جین اولین قسمت از این ویدیوها در ماه ژانویه به اشتراک گذاشته شده است. این ویدیو شامل بخشی از برنامه مشهور «Running Man» با حضور جین بوده است.

ویدیو جین برای ماه فوریه مربوط به روز ولنتاین بود. به گزارش صبح جین در این ویدیوی روز ولنتاین را در حالی که به آرمی‌ها تبریک گفتید که در حال آماده کردن شیرینی‌های ماکارون بود.

او این هفت شیرینی، به نمایندگی هفت عضو گروه را با نوشتن «ARMY» با شکلات تزیین کرد.

ویدیو روز سفید و درخواست جین از آرمی‌ها!

اکنون در ماه مارچ جین برای یک مناسب عاشقانه دیگر بازگشته است. روز سفید! این روز در ژاپن، تایوان، کره جنوبی، چین و… جشن گرفته می‌شود. در این روز برعکس روز ولنتاین خانم‌ها به آقایان هدیه می‌دهند.

این ویدیو در اتاق هتل جین در آرژانتین فیلم برداری شده است. جین برای اجرای همکاری خود با گروه مشهور Coldplay به این کشور مسافرت کرده بود.

جین در این ویدیو به طرفداران اطلاع داد که با این وجود که روز تعطیل خود را می‌گذراند ظاهر خود را آراسته است تا بهترین تصویر از خود را به آرمی‌ها نشان دهد.

او همچنین در این ویدیو اعلام کرد که در زمانی که آرمی‌ها این ویدیوی روز سفید را می‌بینند، فیلمبرداری اجرای زنده او و گروه Coldplay به پایان رسیده و منتشر شده است.

جین از آرمی‌ها خواست بار دیگر این ویدیو و اجرا آن را تماشا کنند.به گزارش اسمارتک نیوز آرمی‌ها نیز با خوشحالی این درخواست را انجام دادند.

در مدت کوتاهی بخش نظرات این اجرا در یوتوب برای نظراتی بود که اعلام می‌کردند بخاطر درخواست جین در ویدیوی ماه مارس به تماشای این ویدیو نشسته‌اند.

نوشته جین BTS از طرفداران! اولین بار در اسمارتک نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.