افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

درخواست جدید پریرا از فیفا؛ او به جای 143 هزار دلار 350 هزار دلار دریافت کرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 150698
درخواست جدید پریرا از فیفا؛  او به جای 143 هزار دلار 350 هزار دلار دریافت کرد – پرسپولیس نیوز

عمل نکردن پرسپولیس به توافق با پریرا باعث شد مهاجم برزیلی پرسپولیس در شکایت خود به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درخواست غرامت 350 هزار دلاری کند. باشگاه پرسپولیس طبق توافقی دوجانبه قرارداد لئاندرو پریرا را در نقل و انتقالات پیش فصل فسخ کرد و به این ترتیب این بازیکن بدون دریافت مبلغ قرارداد فصل آینده […]

عمل نکردن پرسپولیس به توافق با پریرا باعث شد مهاجم برزیلی پرسپولیس در شکایت خود به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درخواست غرامت 350 هزار دلاری کند.

باشگاه پرسپولیس طبق توافقی دوجانبه قرارداد لئاندرو پریرا را در نقل و انتقالات پیش فصل فسخ کرد و به این ترتیب این بازیکن بدون دریافت مبلغ قرارداد فصل آینده خود از این تیم جدا شد.

در این قرارداد باشگاه پرسپولیس باید در ابتدای مهرماه مبلغ 143 هزار دلار از مطالبات پریرا از فصل گذشته را به حساب خود واریز می کرد. به همین دلیل این باشگاه طی نامه ای به فیفا خواستار پرداخت مطالبات پریرا از درآمد پالس ها در فیفا شد اما این اتفاق نیفتاد و مهاجم برزیلی سابق سرخپوشان قبل از حل اختلاف فیفا از این باشگاه شکایت کرده است. . دوربین.

ظاهرا موافقت نامه فیفا با درخواست باشگاه پرسپولیس دیرتر از موعد مقرر به باشگاه رسیده و با پریرا به توافق رسیده است، بنابراین این بازیکن بلافاصله پس از مهلت مقرر در توافق نامه شکایت خود را از پارسی ها در فیفا ثبت کرده است.

باشگاه پرسپولیس که از فیفا برای پرداخت مطالبات پریرا تاییدیه گرفته است، در تلاش است تا رضایت پریرا را جلب کند و این بازیکن به شکایت آنها رسیدگی کند اما این تلاش تاکنون بی نتیجه بوده و نتیجه ای حاصل نشده است. این رابطه

پرسپولیس همچنین در نامه ای به فیفا توضیح داد که این باشگاه از آنها خواسته تا در زمان تعیین شده مبلغ 143 هزار دلار را به حساب پریرا واریز کنند اما تاخیر فیفا در پاسخ به این نامه باعث شد تا مهلت پرداخت به پایان برسد. مطالبات پریرا و این بازیکن. شکایت خواهد کرد. در برابر پالئوها

لئاندرو پریرا به جای 143 هزار دلاری که یک وکیل ایتالیایی در شکایت خود به فیفا خواسته بود، 350 هزار دلار غرامت درخواست کرد. او البته پس از این اتفاق و در مذاکره با پرسپولیس اعلام کرد که در صورت دریافت 300 هزار دلار حاضر است شکایت خود را پس بگیرد. موضوعی که پرسپولیسی ها با آن مخالفت کرده اند و مذاکرات در این باره در حال انجام است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)