افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
4

درخواست تجمیع وحدت قالیباف در لایحه ای

  • کد خبر : 136654
درخواست تجمیع وحدت قالیباف در لایحه ای

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیمدفتر تحکیم وحدت در نامه ای به رئیس مجلس خواستار درج لایحه پیشگیری از آسیب به زنان و ارتقای مصونیت آنان از بدرفتاری شد. در بخشی از این نامه خطاب به قالیباف آمده است: پیشگیری از صدمات زنان و ارتقای ایمنی آنان در برابر بدرفتاری پس از 12 سال تاخیر […]

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیمدفتر تحکیم وحدت در نامه ای به رئیس مجلس خواستار درج لایحه پیشگیری از آسیب به زنان و ارتقای مصونیت آنان از بدرفتاری شد.

در بخشی از این نامه خطاب به قالیباف آمده است:

پیشگیری از صدمات زنان و ارتقای ایمنی آنان در برابر بدرفتاری پس از 12 سال تاخیر به جایگاه کنونی خود رسیده است. لایحه ای که در پی طرح اهتمام واقعی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نشست اندیشه های راهبردی موضوع زن و خانواده تدوین شد.

متأسفانه امروزه در مجامع بین المللی مدافع حقوق زنان به حساب می آیند که دغدغه واقعی در این زمینه ندارند و با تظاهر، جوامع خود و حتی بخشی از زنان جامعه ایران را با خود کشانده اند. این مقامات نه تنها آمار وحشتناک خشونت علیه زنان در کشورهای غربی را سانسور می کنند، بلکه حتی در برابر خشونت و ظلم عمومی علیه زنان مقاوم فلسطینی واکنش موثری نشان نمی دهند.

از سوی دیگر با استفاده از تمام توان خود از بی توجهی مسئولان ما سوء استفاده می کنند و به بهانه های مختلف از جمله روز جهانی منع خشونت علیه زنان جمهوری اسلامی را با رویکرد خود متهم به خشونت می کنند!

جناب آقای نیک می دانید که جمهوری اسلامی ایران علیرغم تمام ادعاهای جوامع غربی، اصلی ترین مدافع واقعی حقوق زنان در نظام فکری خود به شمار می رود و نظرات ائمه انقلاب نیز به خوبی گویای آن است. این. در نتیجه برخی کاستی ها و تأخیر در قانون گذاری و اجرا، فاصله بین واقعیت و آرمان بیشتر شده است.

جناب آقای قالیباف سوالی که مطرح می شود این است که چرا لایحه فوق با وجود تمام نکاتی که به صورت جزئی دارد، در حال حاضر و بعد از این همه تاخیر در شورای اسلامی معطل مانده است؟ انقلاب را در عمل به مردم نشان دهید و در ادامه تا تصویب نهایی این گونه لوایح، تمام تلاش خود را برای اطلاع رسانی به مردم به کار گیرید و همچنین باید پاسخگوی هرگونه تاخیر در این زمینه باشید.

در نهایت مشخص است که آمار ظلم به زنان در ایران در مقایسه با سایر کشورها زیاد نیست. بنابراین در جامعه ای با افکار والای فوق، کوچکترین ظلم در حق زن بزرگ است و برای شما مسئولیت دارد. لذا انتظار می رود در اسرع وقت این لایحه را در دستور کار قرار دهید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=136654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.