افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

درخواست تجدیدنظر سرمربی پرسپولیس رد شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 134870
درخواست تجدیدنظر سرمربی پرسپولیس رد شد – پرسپولیس نیوز

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد چند پرونده نظر خود را اعلام کرد. در خصوص اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که بر اساس آن مقرر شد سیدجلال حسینی سرمربی تیم پرسپولیس تهران به پرداخت ۲۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شود. با توجه به مجموع پرونده و استدلال […]

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد چند پرونده نظر خود را اعلام کرد.

در خصوص اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که بر اساس آن مقرر شد سیدجلال حسینی سرمربی تیم پرسپولیس تهران به پرداخت ۲۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شود. با توجه به مجموع پرونده و استدلال های مطرح شده، به دلیل بد رفتاری و توهین به داور مسابقه فوتبال بین دو تیم پرسپولیس تهران (میزبان) و گل گهر سیرجان (میهمان) از سری مسابقات هفته لیگ برتر کشور صادر شده است. در رأی صادره ایرادات و ایرادات مؤثری صادر شده است که به سند اعتراضی لطمه وارد می کند. طبق ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال رعایت نمی شود، در حالی که تجدید نظر صادر می شود، حکم صادر، تایید و اعلام می شود. تصمیم قطعی است.

*در خصوص اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل عدم شرکت در سرمربی آن تیم (جواد نکونام) در نشست خبری هفته ششم لیگ برتر، لذا با عنایت به مفاد پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، ایراد و ایراد مؤثری وجود ندارد که به آن لطمه بزند. دادخواست اعتراضی به استناد ماده 106 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال تنظیم شده است، اگرچه اعتراض به دادخواست رد، تأیید و اعلام می‌شود، رأی قطعی است.

* با توجه به درخواست تجدیدنظر باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان توسط امیر طاهر مبنی بر رای کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکمی مبنی بر محکومیت شاکی به پرداخت مبلغ چهار هزار میلیون صادر شد. ریال بابت باقیمانده مطالبات تجدیدنظرخواه نسبت به قرارداد و هزینه های حقوقی تجدیدنظرخواه، با توجه به مجموع محتوای پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، اعتراض و اعتراض مؤثری که به دادخواست پروتستان لطمه وارد کند وارد نشده است. به استناد ماده 17 آیین نامه داخلی کمیسیون اساسنامه بازیکنان فدراسیون فوتبال، با وجود رد اعتراض، دادخواست صادره تایید و قطعی بودن این رای اعلام می شود.

*در رابطه با اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که بر اساس آن حکم جواد نکونام سرمربی تیم استقلال به یک جلسه محرومیت با شش جلسه محرومیت محکوم شد. ماه ها و یک میلیارد ریال جریمه نقدی برای نشر اکاذیب علیه مسئولان فوتبال. با عنایت به مجموع محتویات پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، اعتراض و اعتراض مؤثری که موجب خدشه دار شدن دادخواست ارائه شده علیه وی باشد، مطابق ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال اجرا نشد. اگرچه اعتراض رد می شود، دادخواست صادره تأیید و اعلام می شود، رأی قطعی است.

*در رابطه با اعتراض خانم الهام رستم نیا نماینده باشگاه نفت مسجد سلیمان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن مقرر شد باشگاه تجدیدنظرخواه به ممنوعیت برگزاری دو مسابقه در استادیوم محلی و بازی در جای دیگر و یک میلیارد ریال جریمه نقدی تخلفات. ورود تماشاگران و لیدرهای تیم به رختکن و ضربه زدن به تیم مقابل در جریان بازی فوتبال نفت مسجد سلیمان (میزبان) و چادرملو اردکان (مهمان) از همان لحظه اول. مجموعه لیگ دسته ای کشور با توجه به مجموع پرونده و ادله مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که به درخواست معترض خدشه وارد کند، مستند به ماده 106 آیین نامه انضباطی لا. فدراسیون فوتبال با وجود رد اعتراض به دادخواست صادره، آن را تأیید و با تعدیل جریمه نقدی به مبلغ پانصد میلیون ریال اعلام می‌دارد. نظر صادره قطعی است.

*در رابطه با اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکمی مبنی بر الزام باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت 510 میلیون ریال جریمه نقدی صادر شده است. پرتاب اشیا از سوی تماشاگران به زمین بازی با توجه به مجموع، مفاد پرونده و دلایل مندرج در رأی صادره عملی نشده است، ایرادات مؤثر و ایراداتی که به دادخواست ارائه شده علیه آنها لطمه وارد کند، مستند شده است. طبق ماده 106 آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد ایرادات دادخواست صادره، تایید و اعلام می گردد. تصمیم قطعی است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)