افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

درخواست باشگاه ذوب آهن برای رسیدگی به رویدادهای دیدار با پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 220710
درخواست باشگاه ذوب آهن برای رسیدگی به رویدادهای دیدار با پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

سخنگوی باشگاه ذوب آهن به تشریح آخرین اقدامات و پیگیری های سبزپوشان در رابطه با کشف نوشته های عجیب در رختکن پرسپولیس قبل از بازی اخیر دو تیم پرداخت. محمد مالمیر در گفت وگو با تسنیم، درباره آخرین وضعیت پیدا شدن انبوه دست نوشته ها در رختکن پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر و نسبت […]

سخنگوی باشگاه ذوب آهن به تشریح آخرین اقدامات و پیگیری های سبزپوشان در رابطه با کشف نوشته های عجیب در رختکن پرسپولیس قبل از بازی اخیر دو تیم پرداخت.

محمد مالمیر در گفت وگو با تسنیم، درباره آخرین وضعیت پیدا شدن انبوه دست نوشته ها در رختکن پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر و نسبت دادن برخی ادعاها به باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: از صحبت ها بسیار ناراحت هستیم. . و ادعاهای مطرح شده به باشگاه ما یک سری گزارش داده شده که هیچ مدرکی ندارد و درست نیست. پیگیر راستی آزمایی این اظهارات توسط کمیته های اخلاقی و انضباطی فدراسیون فوتبال هستیم.

وی افزود: در این راستا با کمیته انضباطی و کمیته اخلاق مکاتبه کردیم و آمادگی خود را برای رسیدگی به این موضوع اعلام کردیم و شکایت خود را ارائه کردیم. ما یک سری مدارک داریم که تا زمانی که کمیته انضباطی یا اخلاقی فدراسیون فوتبال تاریخ رسیدگی را تعیین کند می توان در جلسه فوق ارائه داد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا در این مستندات فیلم دوربین وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: در قسمت مستندات نیز می توان تصاویر دوربین را ارائه کرد و پس از طی سلسله مراتب لازم در جلسه استناد کرد. ما خواستار برخورد با افراد یا عوامل غیرمجاز هستیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)